Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når andresen og Sæternes kommer på banen på fredag, hvilken mottakelse får de da? Blir det bare piping? Andresen var jo tross alt kapteinen på laget som tok gull i fjor, men ser ikke helt for meg at han skal få en uddelt Kvisvikmottakelse?

 

Min drømmefredag:

Brann leder 2-0 etter første omgang, øker opp til 4-0 før i det 85. Sæternes scorer trøstemålet og stadion bryter ut i "Sæternes scorer mål".

Deretter setter Helstad siste spikeren i kisten med 5-1 i 92. minutt.

 

.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Når andresen og Sæternes kommer på banen på fredag, hvilken mottakelse får de da? Blir det bare piping? Andresen var jo tross alt kapteinen på laget som tok gull i fjor, men ser ikke helt for meg at han skal få en uddelt Kvisvikmottakelse?
Andresen stilte jo opp i VIF-drakt mens han fortsatt var ansatt i Brann...
Lenke til kommentar

Martin Andresen blir frisk til Brann.

 

Forøvrig blir det nok noen som kommer til å klappe, ja. Men det kommer til å bli overdøvd i et brøl av "BUUUUU!" og piping. Mannen skal få kjenne publikum på kroppen. Hvorfor? Fordi han er en sviker. Ja, han er en god mann å ha på banen og han gjorde en særdeles god jobb i 2007. Men la oss se på fakta; Han spiller i VIF. Han ble sparket en måned før kontraktstiden gikk ut i Brann for en grunn. Han stilte opp på en pressekonferanse i VIF klær, når han allerede var under kontrakt med Brann. "Og så?" kan noen si. Vel, det er det prinsipielle bak det, og det er ufattelig uproffesjonelt. Dessuten løy han til hele Bergen under gullfeiringen, der han sa "og her står vi sammen neste år!". Hykler!

 

Martin Andresen skal bues ut på Stadion, og vi skal knuse Engen i senk. Bengt'n bryr jeg meg ikke med.

Endret av Ispep
Lenke til kommentar
Fælt a så tøff du var mot Martin :p Det heter Enga ikke Engen. :) Og vent og se. Dere blir KNUST! :D

 

What Ekko said.. Tøff mot Martin? Jeg forklarer bare fakta.

 

Forøvrig blir det en tøff kamp, men jeg tviler på at Vålerenga bryter den fine hjemmestatistikken vi har på 16. mai.

 

Det blir vel Bakke og Gylfi eller Fakiri (tviler på at Fakiri får starte, takk Gud for det.) på midten. Bakke skal få sette Martin på plass.

Lenke til kommentar
Vi bruker ikke a-endelser i Bergen. Du må nok bare finne deg i at det heter Vålerengen her.

 

 

Fælt a så tøff du var mot Martin :p Det heter Enga ikke Engen. :) Og vent og se. Dere blir KNUST! :D

 

 

 

Forøvrig blir det en tøff kamp, men jeg tviler på at Vålerenga bryter den fine hjemmestatistikken vi har på 16. mai.

 

 

.........

Lenke til kommentar
Fakiri har hatt en håpløs start på sesongen, og har måttet slite på midtbanen. Grunnen til at han har fått såppas med spilletid er vel pga. skaden som Jaiteh skrev med.
Skjønner egentlig ikke hvorfor vi skal ha Fakiri på midten, det er vel som back/kant han har mest erfaring
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...