Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kampen må vinnes skal vi komme i noen som helst posisjon til å ta gullet. Brann møter en god del av sine argeste konkurrenter på bortebane de neste ukene så de må benytte anledningen nå. Vi har en gylden mulighet til å ta kontrollen her med seier i de 3-4 neste kampene, men det er lettere sagt enn gjort. Det blir knalltøft og jeg er redd vi ligger midt på tabellen en måned frem i tid. Med mindre det blir seier mot Tromsø, som normalt tar Brann på hjemmebane. Det er på tide laget viser hva de er god for, slik at vi ikke er ute av gullkampen før den har startet.

Lenke til kommentar

Tull det er som å si bank i bordet og annen overtro. Om det er hjemme mot Tromsø eller ikke. Brann skal normalt vinne over et sakere lag. Så er det da dessverre ikke helt sikkert om Tromsø virkelig er svakere da. Jeg tror det går veien. Fordi Brann må.

 

2-3 på straffe, tre minutter før full tid.

Lenke til kommentar

En positiv ting:

 

Vi er ikke så mye dårligere i år i forhold til i fjor.

 

Tap mot Aalesund borte i fjor, tap i år.

Uavgjort hjemme mot FFK i fjor, seier i år.

Tap borte mot TIL i fjor, uavgjort i år

Seier borte mot Stabæk i fjor, tap i år.

Seier hjemme mot LSK i fjor, seier i år

Seier hjemme mot SIL i fjor, uavgjort i år.

 

10 poeng mot årets 8.

 

Vi får vinne borte mot Viking for å komme foran skjema (da seff med hjemmeseier mot VIF inkludert). :)

Lenke til kommentar

Ingen imponerende oppvisning i dag. Det er heller Tromsø som imponerer meg. De er kjapt oppi Brann-spillerne, og nekter dem rom og tid til å spille. Vi var heldige som fikk med oss poeng hjem, men det er nok deilig for spillerne å holde nullen og i tillegg ta poeng på kunstgress.

Lenke til kommentar
Ingen imponerende oppvisning i dag. Det er heller Tromsø som imponerer meg. De er kjapt oppi Brann-spillerne, og nekter dem rom og tid til å spille. Vi var heldige som fikk med oss poeng hjem, men det er nok deilig for spillerne å holde nullen og i tillegg ta poeng på kunstgress.

 

Det kom vel ikke som en stor overaskelse at TIL ville presse oss non- stop. Det laget har en enorm løpskapasitet og duellstyrke.

 

Skal ikke klage på 0-0 i dag, vi holdt nullen tross alt. Alikevel ser jeg det som litt urovekkende at vi ikke klarer å skape noe som helst framover, i andre omgang. Defensivt bra i allefall.

Nå er det vel uansett en landslagspause (Gud forby!) og så en forrykende hjemmekamp foran et fullsatt Brann Stadion - ah, jeg kan ei vente!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...