Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Oioioi Riseth. Det får man si . Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Helstad hadde noen kjempe sjanser i dag som han bør sette. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eg må le: "Til og med Brann-fansen syntes synd på oss i dag, sa Riseth." http://fotball.bt.no/eliteserien/article106350.ece Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Fyren er altså ikke bare grisete og uspiselig, men nå også IDIOT. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 - Rabiate utsagn - ba.no. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) AMAGAWD jeg så Thorstein og Jan Gunnar på Torgalmenningen i dag. Thorstein sto med en god pris oppe i leppen sin. Det får en si! Endret 29. april 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Helstad er ofte å spaserer ute i gatene, men en litt arrogant stil.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har sett/møtt han flere ganger, har absolutt ikke gitt meg det inntrykket. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har sett/møtt han flere ganger, har absolutt ikke gitt meg det inntrykket. Når jeg ser han med de store solbrillene og snusen under leppen, så får jeg den følelsen. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Trodde igrunn snus var fy- fy i Fotball Norge, jeg. I Toppfotballen, mener jeg. Husker Rekdal fikk mye pepper for snusspyttingen sin på sidelinjen før i tiden. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Iversen har jo storsett alltid snus under leppen. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er vel en kjent sak at det er ganske mange som snuser i fotballen, både spillere og andre. Er likevel litt utrolig at ingen har sagt til dem hvor UTROLIG dum de ser ut på tv når de ikke har spyttet det ut på forhånd. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Husker det var en stor diskusjon rundt snus og landslaget for et par år siden. Avisene trykket bilde av landslaget, og det var visst mange som snuste (husker bare at Ivers og Panzer var blant disse). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Er vel en kjent sak at det er ganske mange som snuser i fotballen, både spillere og andre. Er likevel litt utrolig at ingen har sagt til dem hvor UTROLIG dum de ser ut på tv når de ikke har spyttet det ut på forhånd. Det er jo ikke rent lite dumt å snuse, så det passer vel heller godt om man ser utrolig dum ut Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Aiaiai.... Stod i kø på stadion for å sikre meg billetter til kampen, men måtte til slutt tusle skuffet hjem. Var ikke mange meterne igjen frem til lukene da kampen ble utsolgt... Oh well... Blir kamp på storskjerm eller fotballpuben i stedet for. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Du skulle heller ha satset på å stå i kø for å få partoutkort. ;-) Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Selv jeg som sitter i USA har jo bilett til 16 mai, men må vel selge den til noen venner eller bekjente. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du skulle heller ha satset på å stå i kø for å få partoutkort. ;-) QFT. Jeg fikk ikke billetter forrige 16. mai- kamp fordi jeg ikke hadde partoukort. Var surt, men er herlig å slippe billettstresset nå. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Viktig men vanskelig kamp i morgen! Vet ikke helt hva jeg skal tro, men spiller vi bra så vinner vi. Tromsø i nord er alltid vanskelg, men kanskje Demba kan gjøre noe der oppe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå