Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Jeg sier jo at det er bra at han setter ut El-Fakiri men at han kaskje burde sette Demba lenger bak, så da ligger det vel implisitt at jeg aldri vil ha Gylfi inn.

Slik:

Opdal

Guntveit - Siggy - Bjarnasson - Hanstveit

Bakke

Solli ---------- - - - ---------- Vaagan Moen

Demba-Nyren

Helstad - Karadas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en kamp vi MÅ vinne slik jeg ser det. Taper vi i dag, bryter vi den herlige hjemmestatistikken mot et LSK- lag som enda jakter på seier. Tom Norlie har ei heller aldri vunnet på Brann Stadion før. Dette blir en tøff kamp, og jeg lukter uavgjort lang vei. Vinner vi i dag, henger vi på framdeles.

Håper forøvrig Kanari- fansens trommer blir konfiskert..

Lenke til kommentar

Dette er en kamp som må bli gjort om til 3 poeng. Vi har rett og slett ikke råd til å tape eller spille uavgjort. Selv om det er ganske tidlig i sesongen, så kan en dårlig start smitte hele sesongen.

Redigert: Er for øvrig glad for at El Fakiri blir vraket denne kampen, har har skuffet så langt denne sesongen, og vært ganske svak.

Endret av Midi
Lenke til kommentar

Nå må man ikke beskylde Nordlie for å være en nyansert person. Da hadde han vel kanskje sagt at Riseth burde hatt gult/rødt når han pumper Gylfi full i drit i starten. En helt uforskyldt krasj, Gylfi detter og Riseth er "helt" sikker på at han filmer. Det er så gult som man får det. Ufyselig spiller.

Man kan aldri påstå at en dommer i tippeligaen er partisk, men jeg kan gå med på at Brann har hatt avgjørelsene med seg denne omgangen, og jeg er helt enig i at offsiden oppheves ved 1-1 så det er korrekt dømt. Men Brannsupportere skal si seg fornøyd med dømmingen hittil med unntak av Gylfi sitt gule. Helt ufarlig spill og han bare reiser seg opp. Jeg ser virkelig ikke hvordan det kan være gult og hvilken regel gylfi bryter som kvalifiserer til slik straff.

Lenke til kommentar

Var sikker på at LSK kom til å snike med seg et poeng etter dødballmål, så klarer de utrolig nok å spille seg til en gedigen sjanse. Men dessverre for dem, vi har Opdal :)

Veldig fortjente poeng i dag syntes jeg. Bakke og Demba skilte seg positivt ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...