kapitalisten Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg sier jo at det er bra at han setter ut El-Fakiri men at han kaskje burde sette Demba lenger bak, så da ligger det vel implisitt at jeg aldri vil ha Gylfi inn. Slik: Opdal Guntveit - Siggy - Bjarnasson - Hanstveit Bakke Solli ---------- - - - ---------- Vaagan Moen Demba-Nyren Helstad - Karadas Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Okay - alt jeg lurte på var om hvem du ville ta ut for å ta inn Bjarnasson. Og jeg forstod det som om du ville ha Bjarnasson som en sweeper, altså bak Sigurdsson. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Virkelig glad jeg får sett kampen i morgen, satser på seier! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Dette er en kamp vi MÅ vinne slik jeg ser det. Taper vi i dag, bryter vi den herlige hjemmestatistikken mot et LSK- lag som enda jakter på seier. Tom Norlie har ei heller aldri vunnet på Brann Stadion før. Dette blir en tøff kamp, og jeg lukter uavgjort lang vei. Vinner vi i dag, henger vi på framdeles. Håper forøvrig Kanari- fansens trommer blir konfiskert.. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg er ganske så sikker på uavgjort i dag, men har en stygg følelse foran dagens kamp. Gleder meg til å gjøre klar Tv2Sumo:ermm: Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Dette er en kamp som må bli gjort om til 3 poeng. Vi har rett og slett ikke råd til å tape eller spille uavgjort. Selv om det er ganske tidlig i sesongen, så kan en dårlig start smitte hele sesongen. Redigert: Er for øvrig glad for at El Fakiri blir vraket denne kampen, har har skuffet så langt denne sesongen, og vært ganske svak. Endret 27. april 2008 av Midi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Gudd løkk all. Going to need it Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) DEMBA! Edit: Hjelp, det var nesten. Endret 27. april 2008 av Fisker Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Latterlig bra frispark Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Lillestrøm skal være glad for at Øvrebø kjører tøff linje. Mouelhi skulle hatt oransje kort på den første taklingen, og så hadde han en til rett etterpå. Kippe er NÆR sitt andre gule og... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 HAhahaha, og nordlie mener det ikke var frispark først. Kippe tar jo TAK I HODET til helstad med begge hender. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Nå må man ikke beskylde Nordlie for å være en nyansert person. Da hadde han vel kanskje sagt at Riseth burde hatt gult/rødt når han pumper Gylfi full i drit i starten. En helt uforskyldt krasj, Gylfi detter og Riseth er "helt" sikker på at han filmer. Det er så gult som man får det. Ufyselig spiller. Man kan aldri påstå at en dommer i tippeligaen er partisk, men jeg kan gå med på at Brann har hatt avgjørelsene med seg denne omgangen, og jeg er helt enig i at offsiden oppheves ved 1-1 så det er korrekt dømt. Men Brannsupportere skal si seg fornøyd med dømmingen hittil med unntak av Gylfi sitt gule. Helt ufarlig spill og han bare reiser seg opp. Jeg ser virkelig ikke hvordan det kan være gult og hvilken regel gylfi bryter som kvalifiserer til slik straff. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 flott av demba! Gleder meg til å se mer fra han utover i sesongen! Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Opdal Ikke noe negler igjen på fingrene nå, litt for mye dramatikk de siste minuttene der. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Var sikker på at LSK kom til å snike med seg et poeng etter dødballmål, så klarer de utrolig nok å spille seg til en gedigen sjanse. Men dessverre for dem, vi har Opdal Veldig fortjente poeng i dag syntes jeg. Bakke og Demba skilte seg positivt ut. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Demba rox. Nervepirrende kamp ja, liker ikke alle som fyker på Opdal i situasjoner som cornere og frispark. Karadas får også gjennomgå i egen 16 meter Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Opdal viste heldigvis godt keeperspill på slutten av kampen, så vi får håpe han er med i "gamet" igjen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Herregud så nervæs jeg var på slutten, var sikker på at LSK skulle putte på den siste corneren. Opdals 10 siste minutter var gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå