Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kloke ord fra Rekdal og Eriksen. Savner dog at de legger mer trykk på at ballen før hands-situasjonen muligens var ute. Savner også at de legger mer trykk på at Sigurdsson bruker kroppen og verken takler eller holder.

Nei, nå synes jeg at en god del fotballspillere kan begynne med ballett istedetfor hvis de skal tåle så lite. Og dommerene kan gå over til å bli ballettdommere hvis det er så lite som skal til før de blåser. Og dette inkluderer enkelte brannspillere som faller altfor lett.

Er det virkelig en så god spiller som El Fakiri EGENTLIG er som viser seg å være Branns ankepunkt i år?

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Er glad jeg glemte at det var Brannkamp i kveld..... :)

Brann er ikke i form og vi har et helvetes kampprogram fremover. Man bør belage seg på at dette kan gi en veldig dårlig tabellplassering når det er gått fire-fem uker. Men husk at vi da har unnagjort det antatt verste og bør kunne gjøre det bedre. Men jeg er redd formsvikten i de viktige bortekampene som kommer på rekke og rad mot argeste konkurrentene vil drepe gulljakten for Brann før den i det hele tatt starter :(

Lenke til kommentar

Branns lag viss jeg hadde vært trener:

Opdal

Dahl Sigurdsson Karadas Hanstveit

Solli Bakke El-Fakiri Vaagan Moen

Helstad Winters

Bneken: Udjus, Bjarnasson, Guntveit, huseklepp, Jaiteh,

Demba-Nyren, Einarsson.

Ps Karadass hadde selfølgelig vært med opp på hver eneste corner, fatastisk hodespiller.

Azar, Azar, Azar Kardas! :)

Lenke til kommentar

"Mitt" Brann-lag:

------------------- Opdal --------------------

------------------------------------------------

Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit

----- Solli -------- Bakke -------- P.V.M ----

------------------- Karadas ------------------

----------- Helstad ------- D.-Nyrén---------

Kampen idag vil jeg ikke snakke om. :-(

Lenke til kommentar

På den ene siden: Kampen hadde vært HELT annerledes om Helstad hadde puttet på den store målsjangsen.

På den andre siden: Brann gjør, i allefall i andre omgang, en dårlig rom. Dårlig defansiv organisering og lite produktivt framover. Det blir håpløst.

Jeg vil ikke bruke ordet krise enda heller - Stabæk er særdeles gode på hjemmebane, og serien er "såvidt" begynt. Uansett har Brann vist svært dårlige tendenser.

Nå må vi snu dette her og knuse LSK neste helg.

Lenke til kommentar

Da var jeg kommet hjem og registrerer nok et tap. Nå fikk ikke jeg sett kampen, men må ikke noe gjøres? Virker som spillerne har for mange gulltanker fra i fjor i hodet.

Vel, nå er Stabæk et bra hjemmelag, men noe må da ordnes her.

Satser på at vi vinner hjemme mot LSK, som vanlig...

Lenke til kommentar

Sannsynlig lag mot pip-pip'ene:

Håkon Opdal

Cato Guntveit - Azar Karadas - Kristjan Örn Sigurdsson - Erlend Hanstveit

Jan Gunnar Solli - Eirik Bakke - Gylfi Einarsson - Petter Vaagan Moen

Njogu Demba-Nyrén - Thorstein Helstad

KILDE

Bra at Mjelde hiver ut El-Fakiri men jeg kunne heller tenkt meg at Demba tok et steg tilbake i en rolle bak spissene, at Karadas gikk opp som makkeren til Helstad på topp, og at Bjarnasson gikk inn sentralt bak med Siggy.

Lenke til kommentar
Bra at Mjelde hiver ut El-Fakiri men jeg kunne heller tenkt meg at Demba tok et steg tilbake i en rolle bak spissene, at Karadas gikk opp som makkeren til Helstad på topp, og at Bjarnasson gikk inn sentralt bak med Siggy.
Så hvem tenker du bør gå ut da?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...