Deleted__- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Kan ikke sparke høyt da eller. Enkel menneskelig anatomi Ikke når Annan er så liten som han er. Du er bare sur du. Merker det på vinklingen i innlegget ditt. Enkel psykologi Endret 19. april 2008 av Insty Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan ikke sparke høyt da nei Lenke til kommentar
iDude Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Annan hadde vel et slags brassespark, så sånn sett blir vel situasjonen snudd på hodet - for å bruke et frekt lite ordspill Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Kan ikke sparke høyt da nei Alt sett fra et referansepunkt. Det er jo et høyt spark i forhold til Annans høyde. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Kloke ord fra Rekdal og Eriksen. Savner dog at de legger mer trykk på at ballen før hands-situasjonen muligens var ute. Savner også at de legger mer trykk på at Sigurdsson bruker kroppen og verken takler eller holder. Nei, nå synes jeg at en god del fotballspillere kan begynne med ballett istedetfor hvis de skal tåle så lite. Og dommerene kan gå over til å bli ballettdommere hvis det er så lite som skal til før de blåser. Og dette inkluderer enkelte brannspillere som faller altfor lett. Er det virkelig en så god spiller som El Fakiri EGENTLIG er som viser seg å være Branns ankepunkt i år? Endret 19. april 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Faen som du trippelposter...ro deg. Edit:2-0 ja....Ha ha... HA HA HA!!!! TRE fuckings null Endret 19. april 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Brann er for dårlig i dag. Synd at avgjørende situasjoner i tillegg går mot oss. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Er glad jeg glemte at det var Brannkamp i kveld..... Brann er ikke i form og vi har et helvetes kampprogram fremover. Man bør belage seg på at dette kan gi en veldig dårlig tabellplassering når det er gått fire-fem uker. Men husk at vi da har unnagjort det antatt verste og bør kunne gjøre det bedre. Men jeg er redd formsvikten i de viktige bortekampene som kommer på rekke og rad mot argeste konkurrentene vil drepe gulljakten for Brann før den i det hele tatt starter Lenke til kommentar
joecole Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Branns lag viss jeg hadde vært trener: Opdal Dahl Sigurdsson Karadas Hanstveit Solli Bakke El-Fakiri Vaagan Moen Helstad Winters Bneken: Udjus, Bjarnasson, Guntveit, huseklepp, Jaiteh, Demba-Nyren, Einarsson. Ps Karadass hadde selfølgelig vært med opp på hver eneste corner, fatastisk hodespiller. Azar, Azar, Azar Kardas! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jaithe, Huseklepp og Opdal kunne ikke spilt denne kampene uansett. Snakket med Jaithe iforgårs btw. Lenke til kommentar
joecole Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jaithe, Huseklepp og Opdal kunne ikke spilt denne kampene uansett. Snakket med Jaithe iforgårs btw. Vet det, men jeg mener viss jeg hadde hatt alle spillerene klare. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 "Mitt" Brann-lag: ------------------- Opdal -------------------- ------------------------------------------------ Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit ------------------------------------------------ ----- Solli -------- Bakke -------- P.V.M ---- ------------------------------------------------ ------------------- Karadas ------------------ ------------------------------------------------ ----------- Helstad ------- D.-Nyrén--------- Kampen idag vil jeg ikke snakke om. :-( Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 På den ene siden: Kampen hadde vært HELT annerledes om Helstad hadde puttet på den store målsjangsen. På den andre siden: Brann gjør, i allefall i andre omgang, en dårlig rom. Dårlig defansiv organisering og lite produktivt framover. Det blir håpløst. Jeg vil ikke bruke ordet krise enda heller - Stabæk er særdeles gode på hjemmebane, og serien er "såvidt" begynt. Uansett har Brann vist svært dårlige tendenser. Nå må vi snu dette her og knuse LSK neste helg. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er ikke så mye som tyder på at det skal skje, dessverre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Det er ikke så mye som tyder på at det skal skje, dessverre. Så du tipper tap mot LSK hjemme? DET tror jeg i allefall ikke skjer. Ei heller uavgjort denne gangen, jeg tror virkelig på seier. LSK er heller ikke i god form. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nei,men når har vertfall ikke SKB overbevist noen i det siste heller. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da var jeg kommet hjem og registrerer nok et tap. Nå fikk ikke jeg sett kampen, men må ikke noe gjøres? Virker som spillerne har for mange gulltanker fra i fjor i hodet. Vel, nå er Stabæk et bra hjemmelag, men noe må da ordnes her. Satser på at vi vinner hjemme mot LSK, som vanlig... Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Sannsynlig lag mot pip-pip'ene: Håkon Opdal Cato Guntveit - Azar Karadas - Kristjan Örn Sigurdsson - Erlend Hanstveit Jan Gunnar Solli - Eirik Bakke - Gylfi Einarsson - Petter Vaagan Moen Njogu Demba-Nyrén - Thorstein Helstad KILDE Bra at Mjelde hiver ut El-Fakiri men jeg kunne heller tenkt meg at Demba tok et steg tilbake i en rolle bak spissene, at Karadas gikk opp som makkeren til Helstad på topp, og at Bjarnasson gikk inn sentralt bak med Siggy. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Bra at Mjelde hiver ut El-Fakiri men jeg kunne heller tenkt meg at Demba tok et steg tilbake i en rolle bak spissene, at Karadas gikk opp som makkeren til Helstad på topp, og at Bjarnasson gikk inn sentralt bak med Siggy.Så hvem tenker du bør gå ut da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå