Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som ser via tv2 sumo?

Står at min ISP har avtale om maks 1300, men får ikke høyere enn 840 kbit/s selv om jeg stiller inn til 1300 manuellt. Kvaliteten er mildt sagt ræv.

Speedometertesten på itavisen:

Nedlastingshastighet:

7 288 kbit/s

(opp ca 900)

FAEN STRAFFE! ARGTH!

Lenke til kommentar

Det er tragisk. Men jeg orker ikke skylde på dommeren som alle andre når ting går skeis. Scorer ikke Brann minimum to mål kan vi takke oss selv for at det er slike marginer som går mot oss.

Ingen holding, ingen takling. Kun kroppskontakt.

Endret av Insty
Lenke til kommentar
Det er tragisk. Men jeg orker ikke skylde på dommeren som alle andre når ting går skeis. Scorer ikke Brann minimum to mål kan vi takke oss selv for at det er slike marginer som går mot oss.

Kan skylde på dommeren når det var så soleklart at det ikke var straffe

Man må rydde opp i eget reir. Dommeren er ikke direkte skyld i tap. Mener man slikt, beviser man bare sitt eget nivå.

Se på hvordan Guntveit prøver å drible. Å i det hele tatt ta ordet "dommer" i sin munn burde være en skam når Brann fremstår som de gjør.

Lenke til kommentar

Kan skylde på dommeren når det var så soleklart at det ikke var straffe

Man må rydde opp i eget reir. Dommeren er ikke direkte skyld i tap. Mener man slikt, beviser man bare sitt eget nivå.

Har eg sagt det?

Lenke til kommentar

Tror vi gir oss der. Ja, jeg er en luring. Men jeg har ikke sagt at DU gjør det (klager på dommeren v/tap). Jeg har bare sagt at Brann bør rydde opp i eget reir før man gjør det. Og jeg har ment at du hinter frem til det.

Og skal jeg være ærlig; Ja, jeg tror du er typen til å kunne klage på dommeren om det blir tap.

Endret av Insty
Lenke til kommentar

:ermm:

Helt utrolig...tro hva faen du vil.Viss du tror du vet bedre enn meg selv hva eg mente når eg sa horedommer så får du heller få lov til det da.

Eg sa hordommer fordi han dømte straffe av den ufattelige billige sorten..men det tror ikke du eg mente,ser du hvor idiot du høres ut som mener noe annet?

Anyway....det blir tap ja.Men DET er ikke dommeren sin feil,det er lagets feil...eller mener eg noe annet nå...du vet det vel du

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig var det ikke personlig rettet til noen. Jeg la faktisk ikke merke til at du sa "horedommer" før du påpekte det selv. At du tok deg nær av det kan ikke jeg lastes for.

Registrerer at Annans "Flying kick" ikke var noe alvorlig iflg Espen Berntsen

Det var det heller ikke iflg meg. Helstad bøyer seg ned. Ville nesten vært et billigere straffe enn Stabæks, men de stiller vel i samme klasse.

Lenke til kommentar
Registrerer at Annans "Flying kick" ikke var noe alvorlig iflg Espen Berntsen

Det var det heller ikke iflg meg. Helstad bøyer seg ned. Ville nesten vært et billigere straffe enn Stabæks, men de stiller vel i samme klasse.

Mulig jeg har supporterbrillene på, men Helstad bøyer seg ikke så mye ned. Men er forsåvidt enig i at det hadde blitt en billig straffe. Er ikke engang sikker på om det hadde blitt straffe - Farefullt spill gir vel indirekte frispark.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...