IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Okay,da er eg en sofasupporter da,trenger faen meg ikke være sykelig og MÅ være på stadion hver hjemmekamp....så greit for meg. Men syns uansett det er tåpelig å kalle noen det bare fordi de ser kampen hjemme og kanskje ikke har MULIGHET til å komme seg på stadion hver eneste jævla hjemmekamp,men viss det er sånn det er blitt så sitter eg heller hjemme enn å reise på stadion hver gang bare for å kunne smykke meg med tittelen "ekte" supporter. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Okay,da er eg en sofasupporter da,trenger faen meg ikke være sykelig og MÅ være på stadion hver hjemmekamp....så greit for meg. Men syns uansett det er tåpelig å kalle noen det bare fordi de ser kampen hjemme og kanskje ikke har MULIGHET til å komme seg på stadion hver eneste jævla hjemmekamp,men viss det er sånn det er blitt så sitter eg heller hjemme enn å reise på stadion hver gang bare for å kunne smykke meg med tittelen "ekte" supporter. Igjen beklager jeg for OT, men denne må jeg bare få svare på. Betegnelse av en sofasupporter: en som ser kamper av laget de heier på fra sofaen/stolen sin. Det ligger ikke i den forstand noe negativt i ordet sofasupporter. Du heier på Brann, og du følger med på Brann - helt greit. Du er ikke noe mindre fan av den del. Det var da voldsomt så kraftig du skulle reagere, og om du ikke vil "gå på stadion mer" så er det helt greit for meg. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Sofasupportere er i seg selv ikke noe gale, men det føles vel ekstra frustrerende for oss som er på stadion og prøver å støtte laget frem til seier, når det kommer slike konstruktive innlegg her på forumet samtidig: Rævva.... Forferdelige greier... Dette ligner ikke det laget jeg så spille i fjor... Tragiskt!!Latterlig!"! Dette er ikke ment som et personangrep, og jeg skjønner dere veldig godt (kom sikkert med mange lignende utbrudd vei hjem fra stadion). På det andre siden er det ikke akkuratt med på å bidra til en konstruktiv debatt om hva som feiler vår alles hjertebarn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Så da er eneste forskjell at dere slenger fra dere ukvemsord påvei FRA stadion,mens noen av oss velger å "si" det her,og det er galt mener du? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Kutt ut klovneriene! Fokus på neste kamp! --- Sansynlig lagoppstilling mot Stabæk: Håkon Opdal Cato Guntveit, Azar Karadas, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit Jan Gunnar Solli, Eirik Bakke, Hassan El Fakiri, Petter Vaagan Moen Njogu Demba-Nyrén, Thorstein Helstad. KILDE Hva tror dere folkens? Selv har jeg stor tro på at Azar og Krissy kan stagge Nannskog. Godt å se at Håkon er frisk og at ekteparet Tveit bekler backene. Endret 17. april 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hassan El Fakiri bør skjerpe seg spør du meg, ellers ser stopperparet solid ut! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Stopperparet har ikke mye spilletid sammen. Når man spiller mot Stabæk så er det først og fremst samspill og evne til å forutse hva som skjer som vil være viktig. Man må være på tå hev hele tiden. Det som er skummelt med å møte Stabæk er at uten en velfungerende midtbane som presser skikkelig, så går det ille. Problemet til Brann i år har vært nettopp midtbanen. Kommer for sent opp i press, tidvis slapphet (spesielt merkbart med Fakiri, men selv Bakke "ga opp" et par ganger han mistet ballen, i en ellers god kamp). Så må Opdal se å få luket vekk tabbene sine. Finne tilbake til gamle takter. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ville heller sett Bjarnason bak med Krissy. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Blir uansett spennende å se hvordan Krissy/Karadas greier seg sammen. På den annen side er det vel Bjarnasson som har hatt dirigent-rollen der bak ogsom starter oppspillene. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva er dato og klokkeslett for Stabæk kampen? Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 2 mektig målfarlige stoppere da:) Blir bra og se om de greier seg sammen, er litt enig med dotten. El fakiri må uten tvil skjerpe seg snart, håper at Jaiteh viser gode takter på trening i tiden fremover og at han stiller sterkt til å få en plass i start ellveren Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva er dato og klokkeslett for Stabæk kampen? 19. april klokken 19:00 Funker TV Sumo bra for tiden? Vurderer å kjøpe en kampbilett der, selv om prisen var noe stiv... Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har brukt sumo alle kamphelgene hittil, har ikke hatt noe problemer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nok en gang viser NFF at de prioriterer TV- 2 foran supporterne; 16. mai kampen er flyttet til 20.00. På en fredags kveld. På 16 mai. Nå er det også snakk om at kampen blir utsatt pga. mangel på politifolk 16. mai natten. Ikke pokker om det kan skje! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) På Norge-Bosnia var vel sivilforsvaret ellerno innom? Endret 18. april 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Aner ikke - de gjorde uansett en horribel jobb. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva er dato og klokkeslett for Stabæk kampen? Funker TV Sumo bra for tiden? Vurderer å kjøpe en kampbilett der, selv om prisen var noe stiv... Sumo fungerer veldig fint, selv i statene. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Dette er kveldens lag: Kenneth Udjus Cato Guntveit, Azar Karadas, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit Jan Gunnar Solli, Eirik Bakke, Hassan El Fakiri, Petter Vaagan Moen Robbie Winters, Thorstein Helstad. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 I dag vil jeg ha en skjerpet El Fakiri! Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Gleder meg til å se Winters og Helstad sammen fra start igjen. Robbie er nok veldig lysten på å imponere. Spennende med en annen enn Opdal i mål. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå