Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Okay,da er eg en sofasupporter da,trenger faen meg ikke være sykelig og MÅ være på stadion hver hjemmekamp....så greit for meg.

 

Men syns uansett det er tåpelig å kalle noen det bare fordi de ser kampen hjemme og kanskje ikke har MULIGHET til å komme seg på stadion hver eneste jævla hjemmekamp,men viss det er sånn det er blitt så sitter eg heller hjemme enn å reise på stadion hver gang bare for å kunne smykke meg med tittelen "ekte" supporter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Okay,da er eg en sofasupporter da,trenger faen meg ikke være sykelig og MÅ være på stadion hver hjemmekamp....så greit for meg.

 

Men syns uansett det er tåpelig å kalle noen det bare fordi de ser kampen hjemme og kanskje ikke har MULIGHET til å komme seg på stadion hver eneste jævla hjemmekamp,men viss det er sånn det er blitt så sitter eg heller hjemme enn å reise på stadion hver gang bare for å kunne smykke meg med tittelen "ekte" supporter.

 

Igjen beklager jeg for OT, men denne må jeg bare få svare på.

 

Betegnelse av en sofasupporter: en som ser kamper av laget de heier på fra sofaen/stolen sin. Det ligger ikke i den forstand noe negativt i ordet sofasupporter. Du heier på Brann, og du følger med på Brann - helt greit. Du er ikke noe mindre fan av den del.

 

Det var da voldsomt så kraftig du skulle reagere, og om du ikke vil "gå på stadion mer" så er det helt greit for meg.

Lenke til kommentar

Sofasupportere er i seg selv ikke noe gale, men det føles vel ekstra frustrerende for oss som er på stadion og prøver å støtte laget frem til seier, når det kommer slike konstruktive innlegg her på forumet samtidig:

 

Rævva....

 

Forferdelige greier... Dette ligner ikke det laget jeg så spille i fjor...

 

 

Tragiskt!!Latterlig!"!

 

Dette er ikke ment som et personangrep, og jeg skjønner dere veldig godt (kom sikkert med mange lignende utbrudd vei hjem fra stadion). På det andre siden er det ikke akkuratt med på å bidra til en konstruktiv debatt om hva som feiler vår alles hjertebarn.

Lenke til kommentar

Kutt ut klovneriene! Fokus på neste kamp!

 

---

 

Sansynlig lagoppstilling mot Stabæk:

 

Håkon Opdal

 

Cato Guntveit, Azar Karadas, Kristjan Sigurdsson, Erlend Hanstveit

 

Jan Gunnar Solli, Eirik Bakke, Hassan El Fakiri, Petter Vaagan Moen

 

Njogu Demba-Nyrén, Thorstein Helstad.

 

KILDE

 

Hva tror dere folkens? Selv har jeg stor tro på at Azar og Krissy kan stagge Nannskog. Godt å se at Håkon er frisk og at ekteparet Tveit bekler backene. ;)

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar

Stopperparet har ikke mye spilletid sammen. Når man spiller mot Stabæk så er det først og fremst samspill og evne til å forutse hva som skjer som vil være viktig. Man må være på tå hev hele tiden. Det som er skummelt med å møte Stabæk er at uten en velfungerende midtbane som presser skikkelig, så går det ille. Problemet til Brann i år har vært nettopp midtbanen. Kommer for sent opp i press, tidvis slapphet (spesielt merkbart med Fakiri, men selv Bakke "ga opp" et par ganger han mistet ballen, i en ellers god kamp).

 

Så må Opdal se å få luket vekk tabbene sine. Finne tilbake til gamle takter. :)

Lenke til kommentar

2 mektig målfarlige stoppere da:) Blir bra og se om de greier seg sammen, er litt enig med dotten. El fakiri må uten tvil skjerpe seg snart, håper at Jaiteh viser gode takter på trening i tiden fremover og at han stiller sterkt til å få en plass i start ellveren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...