Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brann hadde mer enn nok sjanser til å avgjøre kampen, men var ikke effektive nok til å gjøre sjanser om til mål. Og målene fortsetter å renne inn baklengs. Kun LSK har sluppet inn mer så langt. Mjeldes mål om et gjennomsnitt på et baklengs per kamp ser ut til å ryke. Med glans...

Lenke til kommentar

Innefektive foran mål..P Moen bommer jo faen meg på flere baller som vertfall eg(ikke selvgod nei) hadde klart å fått på mål.

Solli skuffer meg..og det skuffer enda mer at han ikke blir tatt av på slutten og hvorfor Demba går av skjønner eg INGENTING av,han var den som var mest kreativ og farlig foran Godset målet.

Opdal driter på seg på 1-1 målet,har ingenting der ute å gjøre,mange forsvarere foran seg og kan holde seg på streken.

Og Helstad må lære seg å time løpene sine,er bra å være "på" men hallo???

Lenke til kommentar

Bakke var dagens beste. Vaagan Moen bommet på alt, Helstad løp i offisde hele tiden, Solli imponerte ikke, Opdal burde gjort det bedre på målet. Demba overrasket meg positivt. Det er tendenser i Brann-laget, men det føles ikke som det samme laget som i fjor. Er noe som mangler, og det er ikke Andresen.

Lenke til kommentar

Brann presterte godt nok til å skulle avgjøre denne kampen her, men en god del tilfeller av helt håpløse avslutninger ødela. Bakke var veldig god i dag, bedre enn de fleste av Andresen sine prestasjoner i fjor. Demba var også lovende, han ga et nytt alternativ på topp som Brann ikke har hatt før.

Det jeg var smått forundret over var det gule kortet til Helstad. Merkelig praksis.

Lenke til kommentar

Jeg blir så forbannet av sofasupportere som griner her inne i denne tråden "TRAGISK! LATTERLIG! FAEN OG!"

Credit til folk som kommer med konstruktive innspill.

Må bare si at det var en del som manglet i dag, spesielt den siste 1/3 som trengs for å score mål. Demba Nyren imponerer virkelig, men virker ikke så særlig målsulten. Mange Brannspillere gjør en god kamp egentlig, men en del feilpasninger og et ganske godt Godset- forsvar fører til at vi ikke får uttelling.

Og forresten, helvete for en klyse Espen Johnsen er.

Lenke til kommentar

Gleder meg så sykt til Jaithe er tilbake. Ikke bare på grunn av at jeg spilte med han bingen (Naboen min! :p Spilte fem minutter pga han får bot av Mjelde vis han spiller med andre og venner seg til lettere baller), men liker hans spillestil. Liten defensiv som også er mål farlig. Ble jo skrøtet opp i skyene av Bakke og Andresen.

Lenke til kommentar

Registrerte til min store frustrasjon at Erik "Brannbrødet" Hanøy sa følgende over høytaleranlegget i begynnelsen av andre omgang: "Vi gjør oppmerksom på at Stadion har seter og ber tilskuerne benytte seg av disse" (eller noe ligninde). Har vanskelig for å tro at noen faktisk kan få seg til å si noe sånt, men alle som var på Stadion kan nok bekrefte at han kom med denne oppfordringen. Brann ønsker altså ikke at publikum står... Hva blir det neste? Forbud mot synging? (Vi har jo høytaleranlegg...)

Nå må noen faen meg gi disse klovnene i administrasjonen (her representert av Guntveit/Reigstad) en real oppstrammer! At familiementaliteten har gått til hodet på de fleste i idrettsveien er en kjent sak, men nå står det om supporterkultur her!

Lenke til kommentar

Enig med de over, Bakke og Demba var virkelig gode idag. Begge var ballsikre, gikk på kloke løp og var mye riktig plassert. Men ingen av dem går for mål, de er begge mye mer opptatt av å bygge opp angrep. Det kunne blitt bra, men Helstad, for eksempel, er mer opptatt av å gjøre jobben på egenhånd, gå i bakrom selv. Det blir litt feil i kommunikasjonen der imellom synes jeg.

Ellers trenger både Solli og Vaagan Moen litt skudd-trening. Begge bommer i overkant mye, men er ofte i posisjon der de kan skyte. Hadde vært moro å ha noen virkelige langskudd-kanoner!

Lenke til kommentar
Registrerte til min store frustrasjon at Erik "Brannbrødet" Hanøy sa følgende over høytaleranlegget i begynnelsen av andre omgang: "Vi gjør oppmerksom på at Stadion har seter og ber tilskuerne benytte seg av disse" (eller noe ligninde). Har vanskelig for å tro at noen faktisk kan få seg til å si noe sånt, men alle som var på Stadion kan nok bekrefte at han kom med denne oppfordringen. Brann ønsker altså ikke at publikum står... Hva blir det neste? Forbud mot synging? (Vi har jo høytaleranlegg...)!
Stemmer at Hanøy sa dette, og det er direkte tåpelig. Frydenbø ga det eneste rette svaret:"reis opp, hvis du elsker Brann" :D
Lenke til kommentar
Jeg blir så forbannet av sofasupportere som griner her inne i denne tråden "TRAGISK! LATTERLIG! FAEN OG!"

Nå har det vel seg sånn at noen som du kaller "sofasupportere" faktiskt er kapable til å komme med like konstuktive innspill som ALLE andre.Tenk litt på det,regner med du siktet til meg siden eg sa "latterlig og tragiskt",men en trenger ikke være sofasupporter for å se det åpenbare vet du.

Og eg regner med du har kommet med noen sånne innspill i etterkampens frustrasjon.For som du kanskje ikke fikk med

deg så skrev eg en liten oppsumering av kampen sett fra min SOFA,og eg regner med eg så det samme som andre,for eg ser faktiskt det SAMME som deg forde om du kanskje er på stadion!

Så tenk over hvem du kaller "sofasupporter" neste gang.

Lenke til kommentar

Nå har det vel seg sånn at noen som du kaller "sofasupportere" faktiskt er kapable til å komme med like konstuktive innspill som ALLE andre.Tenk litt på det,regner med du siktet til meg siden eg sa "latterlig og tragiskt",men en trenger ikke være sofasupporter for å se det åpenbare vet du.

Og eg regner med du har kommet med noen sånne innspill i etterkampens frustrasjon.For som du kanskje ikke fikk med

deg så skrev eg en liten oppsumering av kampen sett fra min SOFA,og eg regner med eg så det samme som andre,for eg ser faktiskt det SAMME som deg forde om du kanskje er på stadion!

Så tenk over hvem du kaller "sofasupporter" neste gang.

Du er jo en sofasupporter uansett, er ikke noe "negativt" med det. Men så lenge du ser kampen fra hjemmet ditt, altså sofaen, så er du en sofasupporter. :)

Poenget er bare det at når jeg kommer hjem fra kampen, og det første jeg ser er all slags skjellsord om hva som går galt, hvor dårlige vi er, og alt som er galt; så blir jeg irritert, enkelt og greit.

Kapitalisten: Jeg HÅPER og tror at Hanøy siktet til en liten gjeng på bl. a BT- tribunen som sto noen deler av kampen. Personlig syntes jeg det er helt flott, men er enig i at det bør respekteres at det faktisk sitter barnefamilier, unger og denslags borte på BT- svingen. Ikke alle som ser om de foran reiser seg.

Om klovnen Hanøy siktet til Hansa, så kan han rett og slett gå å legge seg. Uansett har verken han, NFF eller hvem det måtte være SJANGS i havet til å få Bataljonen og felt Z til å sette seg - det vil aldri skje.

"Hold kjeft, Hanøy!" og "Reis opp hvis du elsker brann" runget i allefall ja, var herlig. Ellers var stemningen meget laber..

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...