Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var oppom stadion for et par dager og kjøpte jubileumsdrakten (jepp, på tide. Ville ha en med korte armer. Liker drakten fra 2-3 år siden bedre though...), påtrykt nummer "6". Gleder meg til å ta den i bruk... :)

 

Huseklepp ser også ut til å være tidligere tilbake i trening enn ventet.

Lenke til kommentar

Så hva mener vi om "opprøret" som foregår på Åråsen?

 

Her er en liste over nye tiltak fra Kanari- Fansen for å utestenge "slemme" supportergrupperinger.

 

- Kun medlemmer vil komme inn på kanarifeltet og bortefeltene. Hvordan dette skal håndheves kommer vi tilbake til.

- Uoffisielle grupper vil aldri komme inn igjen.

- LSK har for sesongen 2008 bestemt at all ultrasrelatert bekledning, flagg, skjerf, tostangs osv er forbudt.

- Medlemmer som blir utestengt fra LSK’s kamper vil få saken sin nøye gjennomgått og vurdert. Vi vil ha en dialog med LSK om dette. Dette ble lovet av Per Mathisen på allmøtet igår i tillegg til at de som blir utestengt skal få vite dette før søndag.

- Kanarifansen forholder seg i framtiden til det valgte lsk styret, ikke Frank Grønlund.

- Det skal kun være bussturer til bortekampene i regi av kfl.

- Det vil bli allmøte hver måned ut sesongen på Martins. Her kan man stille spørsmål til styret og fortsette på det positive engasjementet.

 

Man kan jo spørre seg hvordan de har tenkt å stoppe busser til andre bortekamper..

Lenke til kommentar

Dette kommer ikke til å bli håndhevet slik som det står regner jeg med. Jeg flyr feks til RBK-LSK og skal kjøre til stavanger. (Bor tross alt i Bergen). Men det skal ikke være konkurerende busser til bussene KFL har satt opp (slik som jeg har forstått det).. Det er endel uro akkurat nå ,men det ordner seg nok. KFL har etter min mening kommet styrket utifra bråket og fått ryddet opp i sine egne rekker.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...