Lurvefranzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Herlige greier dette her! Håper bare det varer, Rosenborg kjører på ganske hardt. Dog skal det litt til å putte tre mål på Johnsen om han har en god dag. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 2-0 til Godset.. :D Så er de høyt oppe når de kommer til Bergen og går på en smell:) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 2-0 til Godset.. :D Så er de høyt oppe når de kommer til Bergen og går på en smell:) Jepp Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Noen oppdatering om hva de selger på kioskene på stadion i år forresten? Eller kjører de det samme vanlige fra Bon Apetitt som alltid? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 3-2 på marienlyst gitt. 3 min + tillegg igjen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Brannn- Rbk i fjor dette her. Godset klarer det nok. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 hahahaha litt av en skjerming av ball nede ved cornerflagget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) hahahaha litt av en skjerming av ball nede ved cornerflagget. Rosenborg burde satt flere spillere ned dit...2 stk vs 3 fra godset? Dårlig taktisk . EDIT: Begrepet "hjørnefotball" har akkurat fått ny mening . Endret 7. april 2008 av Alastor Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Stian Ohr var overaskende god til å skjerme ball. Btw; snart forsvinner vårt kjære forum opp i underkatogorien ''norsk'' Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Stian Ohr var overaskende god til å skjerme ball. Btw; snart forsvinner vårt kjære forum opp i underkatogorien ''norsk'' Gå'mann! Endret 7. april 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Stemmer for et Bergensk underforum Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Var oppom stadion for et par dager og kjøpte jubileumsdrakten (jepp, på tide. Ville ha en med korte armer. Liker drakten fra 2-3 år siden bedre though...), påtrykt nummer "6". Gleder meg til å ta den i bruk... Huseklepp ser også ut til å være tidligere tilbake i trening enn ventet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Så hva mener vi om "opprøret" som foregår på Åråsen? Her er en liste over nye tiltak fra Kanari- Fansen for å utestenge "slemme" supportergrupperinger. - Kun medlemmer vil komme inn på kanarifeltet og bortefeltene. Hvordan dette skal håndheves kommer vi tilbake til. - Uoffisielle grupper vil aldri komme inn igjen. - LSK har for sesongen 2008 bestemt at all ultrasrelatert bekledning, flagg, skjerf, tostangs osv er forbudt. - Medlemmer som blir utestengt fra LSK’s kamper vil få saken sin nøye gjennomgått og vurdert. Vi vil ha en dialog med LSK om dette. Dette ble lovet av Per Mathisen på allmøtet igår i tillegg til at de som blir utestengt skal få vite dette før søndag. - Kanarifansen forholder seg i framtiden til det valgte lsk styret, ikke Frank Grønlund. - Det skal kun være bussturer til bortekampene i regi av kfl. - Det vil bli allmøte hver måned ut sesongen på Martins. Her kan man stille spørsmål til styret og fortsette på det positive engasjementet. Man kan jo spørre seg hvordan de har tenkt å stoppe busser til andre bortekamper.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Dette kommer ikke til å bli håndhevet slik som det står regner jeg med. Jeg flyr feks til RBK-LSK og skal kjøre til stavanger. (Bor tross alt i Bergen). Men det skal ikke være konkurerende busser til bussene KFL har satt opp (slik som jeg har forstått det).. Det er endel uro akkurat nå ,men det ordner seg nok. KFL har etter min mening kommet styrket utifra bråket og fått ryddet opp i sine egne rekker. Endret 12. april 2008 av CFD Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 FAEN! Er å på skolen når kampen spilles i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Play Sick! Endret 14. april 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Brann har ikke hatt noen store sjangser i andre omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå