Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi må vinne mot Godset. Så på kommende kamper i går og vi får jo alle de beste bortekampene på løpende bånd nå. RBK, Tromsø, Viking og Stabæk (ikke i den rekkefølgen) venter borte. Er jo greit å få de unnagjort, men vi kan ikke forvente å være i toppen ved midten av sesongen. Er vi det så har vi aldri hatt bedre utgangspunkt til gull.

 

Vi bør bli farlige til høsten da vi møter alle de antatt argeste konkurrentene hjemme (med unntak av VIF).

Lenke til kommentar
Jeg var svært skuffet med forsvarfireren. Skulle likt å sett hvordan Azar karadaz hadde spilt på stopperplassen.

 

Hadde han spilt stopper ville vi ihvertfall ikke hatt NOEN som tok intiativ framover på banen.

 

Nå har jeg forøvrig bestilt busstur med Bataljonen til Stabæk. Det blir en vanskelig kamp, det. Stabæk spiller herlig fotball, ikke noe å si på det. (Til tross for de to klysene de har fremst på banen.)

Lenke til kommentar

Like greit. Var også feil å starte uten Winters. Han er en angriper som jobber mye uten ball og som står på defansivt. Han bør være veldig aktuell i bortekamper, spesielt mot lag som spiller langt eller mye direkte. De dårligste forsvarsspillerne våre var Demba og Helstad. De presset overhodet ikke motstanderen, som derfor fikk prikke inn godpasninger mot fyrtårnet. Sentral midtbane var heller ikke gode til å komme opp i press.

 

Mjelde bommet nok både med taktikk og laguttak i denne kampen. Evt. så gjorde ikke spillerne hva de fikk beskjed om. De ble kjempet ihjel. Så jo dette i endel kamper i fjor også, spesielt i starten.

Lenke til kommentar

Du må huske på at det er ikke lett for en gambisk 19- åring å spille seg inn med en gang i en Tippeliga- klubb. Er enig med Surfing, flink til å vinne baller, og han viser samtidig godt med initiativ framover. Jeg tror absolutt at vi har skutt gullfuglen i denne gutten, og håper på å få se mye av han denne sesongen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...