Maynard James Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Maken til flaks. Har aldri sett brann spilt så svakt. Dere er heldige som fikk et mål Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Haha ja, utrolig flaks. 2 Ålesund spillere toucher den før den går i mål jaja. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 2-1, brann fortjener å tape i dag. Spiller forferdelig. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nei, jeg er hundre prosent sikker på at de ikke klarer det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 4-2, Brann satser så kontrer Ålesund, men men. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ser lovende ut for resten av sesongen dette Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Du, når har brann spillt bra i Aalesund? Vi har ELENDIG statistikk der. Dette var one of those days rett og slett. 4-2 nå . Aalesund har skåret alle målene i dag, hahahaha. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ser lovende ut for resten av sesongen dette Det samme sa vi da de tapte 6-0 mot Lyn Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Forventer at Brann herjer med Aalesund og håper på noen perler fra Demba. Ha en fin dag. Jada. *sukk* Ha en fin dag. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Kunstgress *sukk* Skulle ønske at tippeligaen kunne holdt litt mer proffesjonalitet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Husk at vi tapte borte mot Aafk i fjor, i tillegg til at vi da spilte uavgjort hjemme mot FFK. Så vi ligger foran fjorårsskjemaet Er ikke så ille å tape mot dette laget, de er ikke så arrogant og lite likandes som enkelte andre lag. Vi må se fremover nå. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Tviler på at skylden for dette er kunstgress. Siden Brann faktisk trener på kunstgress, og det gjør de fleste lagene iløpet av vinteren. Brann sleit fryktelig sentralt i både midtbane og forsvar idag. El Fakiri er helt ute av form, jeg skjønner ikke en gang hvorfor han starter. Så det samme mot Fredrikstad. Det er noe som ikke stemmer. Jeg tror ikke laget er ordentlig satt etter at Andresen dro. Og dette kan bli et problem. Var i alle fall en helt fortjent seier til Aalesund. Dere fortjente ikke engang og score målene. Dere var bare heldige med Aarøy og Parr Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Husk at vi tapte borte mot Aafk i fjor, i tillegg til at vi da spilte uavgjort hjemme mot FFK. Så vi ligger foran fjorårsskjemaet Sant det. Gullet er sikret. Er ikke så ille å tape mot dette laget, de er ikke så arrogant og lite likandes som enkelte andre lag. Vi må se fremover nå. Aalesund er slett ikke det værste laget som kan ta poeng fra Brann. Heier faktisk på dem ellers. Men nå er det ny kamp. Noen skal få svi som de pleier å si. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Aalsesund var jo ikke spessielt bra idag eller. De bare utnytta at brann var møkk dårlig. Aalesund kommer til å fighte neddi sørpa i år også. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Aalsesund var jo ikke spessielt bra idag eller. Dummeste jeg har hørt, de hadde en av sine bedre kamper. Spillerne sa det selv også at ''i dag var vi utrolig god'' trenren sa også at de spillte bra, så vet ikke helt hva du snakker om. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Selfølgelig så de bra ut. Siden Brann faktisk ikke hadde noe å stille opp med. De fleste lag spiller bra om sentral linja deres får ta imot ball, vende, og sende pasninger som de helt vill. Helt uforstyrret. Hadde faktisk brann presset litt, og spilt fotball. Så hadde det gått andre veien. Jeg sier bare at jeg ikke akkurat hopper i taket å sier at "dæven, Aalesund eier jo i år" De bare utnyttet et meget svakt Brann lag. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 En lidelse å se Brann i dag. At fotballspillere som blir betalt flere millioner i året ikke gidder å gjøre en bedre innsats enn det vi så i dag, gjør meg forbannet. Vi må ta igjen mot Strømsgodset, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Je, at helstad krever 6 mill for å spille som det der er helt latterlig :b Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Det er ikke latterlig,og kravet hans har aldri vert i nærheten av 6mill,dette er bare tv bullshit..Men at faktiskt Fakiri spiller...DET er latterlig,makan til håpløs jobb idag.... Men Brann som ett lag var tragiskt å se på idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå