Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Herlig kamp! Hvis det er samme spenningsnivå i hver kamp framover kommer det til å bli en herlig sesong Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Forstår at du er frustrert, men du overdriver.Karadas og Piroja var like aktiv meg dyttingen. Dommeren avgjore overhodet ikke denne kampen, det gjorde Helstad:) Se NØYE på 2 av brann-skåringene i reprise ,,,, Samt Semb sa det var et billig frispark før Helstad klatra og brukte armene . Jeg DRITER i det Semb måtte mene. Semb har mange mange ganger bevist at han har null peil på dømming . Ja men du stoler vel på ditt eget syn ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke noe galt i at Karadas sitt mål ble stående, for de som så kampen ringside så kunne dommeren like godt dømt 12 straffespark (for ikke å overdrive) for hvordan Karadas ble behandlet i felten, like mye som han kunne blitt dømt imot. Nytter ikke for Piroja å syte etter annulering når han var like ille selv ved flere anledninger Men Brann hadde flaks. De slapp FFK unødvendig inn i kampen to ganger og heldigvis var FFK minst like ineffektiv som hva Brann var i første omgang. Marginene var på Brann sin side, det kan jeg ikke nekte for. Alt i alt minnet dette laget veldig mye om fjoråret. Andresen var ikke savnet i denne kampen. Brann klarte igjen å avgjøre mot slutten, selv uten jokeren Huseklepp. Det var sterkt, jeg trodde FFK skulle rane med seg 3 poeng. De gjorde seg nesten fortjent til 1 i hvert fall. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke noe galt i at Karadas sitt mål ble stående, for de som så kampen ringside så kunne dommeren like godt dømt 12 straffespark (for ikke å overdrive) for hvordan Karadas ble behandlet i felten, like mye som han kunne blitt dømt imot. Nytter ikke for Piroja å syte etter annulering når han var like ille selv ved flere anledninger Men Brann hadde flaks. De slapp FFK unødvendig inn i kampen to ganger og heldigvis var FFK minst like ineffektiv som hva Brann var i første omgang. Marginene var på Brann sin side, det kan jeg ikke nekte for. Alt i alt minnet dette laget veldig mye om fjoråret. Andresen var ikke savnet i denne kampen. Brann klarte igjen å avgjøre mot slutten, selv uten jokeren Huseklepp. Det var sterkt, jeg trodde FFK skulle rane med seg 3 poeng. De gjorde seg nesten fortjent til 1 i hvert fall. Rane ? hehe ! tjukke brannbriller på du nå , FFK rana ikke noe som helst - de gav brann kamp til døra. Hadde Tarik og Ramberg skåra på de 230% sjangsene sine , så hadde det stått 4-4 teoretisk selv om brann hadde klappa sammen psykisk før dette . Piroja fikk mye juling og karadas dytter jo han to ganger før målet kommer ,,,,, Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 FFK hadde eit skot i stolpen og eitt rett utanfor, begge var store målsjanser, så ja, me var heldige. Til tider var forsvarsspelet tafatt, FFK fekk litt for frie tøyler. Av og til roter dei noko veldig bak der, går rundt seg sjølve og veit ikkje kva dei skal gjere. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Synes du FFK er bedre i år enn i fjor ? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Rane ? hehe ! tjukke brannbriller på du nå , FFK rana ikke noe som helst - de gav brann kamp til døra. Hadde Tarik og Ramberg skåra på de 230% sjangsene sine , så hadde det stått 4-4 teoretisk selv om brann hadde klappa sammen psykisk før dette .Piroja fikk mye juling og karadas dytter jo han to ganger før målet kommer ,,,,, Så skulle jo strengt tatt både Helstad og Karadas satt et mål hver til, og da hadde det teoretisk blitt 6-4 til Brann. Ser du hvor dette går hen? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Rane ? hehe ! tjukke brannbriller på du nå , FFK rana ikke noe som helst - de gav brann kamp til døra. Hadde Tarik og Ramberg skåra på de 230% sjangsene sine , så hadde det stått 4-4 teoretisk selv om brann hadde klappa sammen psykisk før dette .Piroja fikk mye juling og karadas dytter jo han to ganger før målet kommer ,,,,, Så skulle jo strengt tatt både Helstad og Karadas satt et mål hver til, og da hadde det teoretisk blitt 6-4 til Brann. Ser du hvor dette går hen? Hvis man fjerner 2 av brannmålene pga SLETTE dommeravgjørelser så blir det 4-4 . Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Synes nr 77 på ffk (tror han hadde det nr) var veldig bra. Ellers var det ikke noe finspill av FFK. At Brann har flaks ved at FFK ikke putter på sine to store er så som så. Helstad kunne likeså puttet på sine to store miss, og det hadde stått 3-0 til pause. At dommeren ikke annulerer målene til Brann er vel som seg hør og bør, eller kan de sies at dommeren var HELT elendig, og dømte mye mot Brann i store perioder i 1. og 2. omgang. Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvis man fjerner 2 av brannmålene pga SLETTE dommeravgjørelser så blir det 4-4 . Hvis, om og men. Man kan ikke si at Fredrikstad skulle hatt de målene de bommet på. De var ikke presise nok til å treffe mellom stolpene, og man kan da ikke si at de missene egentlig burde telle. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Synes nr 77 på ffk (tror han hadde det nr) var veldig bra. Ellers var det ikke noe finspill av FFK. At Brann har flaks ved at FFK ikke putter på sine to store er så som så. Helstad kunne likeså puttet på sine to store miss, og det hadde stått 3-0 til pause. At dommeren ikke annulerer målene til Brann er vel som seg hør og bør, eller kan de sies at dommeren var HELT elendig, og dømte mye mot Brann i store perioder i 1. og 2. omgang. Dømte mye mot brann ? har vi sett samme kamp ? INGEN hadde protestert om dommeren hadde gitt frispark i forkant av 2 av målene og mange av sjangsene , så jeg tror dere kan være nokså fornøyde med dommeren,,,, Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Skulle vært frisspark foran 2 av brann-målene , Helstad klatra og brukte armene og Pirjoa ble kastet 10 meter av Karadas .For Piroja brukte jo ikke armene i denne kampen... Tror Elyoun.. whatever .. blir god i år, han skar i alle fall fint gjennom Brann-forsvaret Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dommeren dømte mye mot brann. Du kan jo se på antall gule kort. Men i bunn og grunn synes jeg dommeren gjorde en helt ok jobb. Synes igrunn ikke du har noen verdens ting og klage over. Brann var best og vant klart med 2 mål. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ai, for en kamp! Håper det blir slik spenning i alle kamper i år! Utrolig morsomt å se Helstad og Karadas i aksjon igjen, var fantastisk angrep idag. FFK spilte en bra kamp, og truet Brann i store deler av kampen, men jeg synes Brann vant fortjent. Nå de lager 4 mål, og hadde minst 2-3 store sjanser til som lett kunne blitt mål, kan man bare ikke være misfornøyd, selv med 2 imot! Dette blir en bra sesong Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Synes nr 77 på ffk (tror han hadde det nr) var veldig bra. Ellers var det ikke noe finspill av FFK. At Brann har flaks ved at FFK ikke putter på sine to store er så som så. Helstad kunne likeså puttet på sine to store miss, og det hadde stått 3-0 til pause. At dommeren ikke annulerer målene til Brann er vel som seg hør og bør, eller kan de sies at dommeren var HELT elendig, og dømte mye mot Brann i store perioder i 1. og 2. omgang. Dømte mye mot brann ? har vi sett samme kamp ? INGEN hadde protestert om dommeren hadde gitt frispark i forkant av 2 av målene og mange av sjangsene , så jeg tror dere kan være nokså fornøyde med dommeren,,,, Tror du må se litt med objektivt på saken. Dommeren som ikke MERKET at en Brann spiller (hvem var det nå igjen? ikke Bakke) lå nede, og lot spillet gå i minst 30 sekunder forover. Syntes Brann er veldig ustabile defensivt i dag, ei heller kompakte framover. Alikevel beviser vi at VI skal ha poengene på Brann Stadion, og at VI skal ta gull i år også! Nå er jeg sår som bare pokker i halsen. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 FFK skåret flest mål av alle på bortebane denne serierunden hvis man ser bort i fra den kampen i morra. Dette tar jeg som at FFK er gode og gjorde Brann litt shaky ,,,,, Ellers MÅ dere snart få varmekabler i bakken på brannstadion , snart den eneste stadion uten,,, Vi sees på Fredrikstad stadion ,,,,,, Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 http://fotball.bt.no/eliteserien/article103826.ece Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke noe galt i at Karadas sitt mål ble stående, for de som så kampen ringside så kunne dommeren like godt dømt 12 straffespark (for ikke å overdrive) for hvordan Karadas ble behandlet i felten, like mye som han kunne blitt dømt imot. Nytter ikke for Piroja å syte etter annulering når han var like ille selv ved flere anledninger Men Brann hadde flaks. De slapp FFK unødvendig inn i kampen to ganger og heldigvis var FFK minst like ineffektiv som hva Brann var i første omgang. Marginene var på Brann sin side, det kan jeg ikke nekte for. Alt i alt minnet dette laget veldig mye om fjoråret. Andresen var ikke savnet i denne kampen. Brann klarte igjen å avgjøre mot slutten, selv uten jokeren Huseklepp. Det var sterkt, jeg trodde FFK skulle rane med seg 3 poeng. De gjorde seg nesten fortjent til 1 i hvert fall. Rane ? hehe ! tjukke brannbriller på du nå , FFK rana ikke noe som helst - de gav brann kamp til døra. Hadde Tarik og Ramberg skåra på de 230% sjangsene sine , så hadde det stått 4-4 teoretisk selv om brann hadde klappa sammen psykisk før dette . Piroja fikk mye juling og karadas dytter jo han to ganger før målet kommer ,,,,, "Brillene" jeg benyttet var at jeg så mer enn kun hva tv-bildene viste av hva som foregikk i felten rundt cornere og frispark. Piroja var like knuffete, skubbende og holdt minst like mye som Karadas. Men la gjerne enkel klipp fra tv'en styre om du ønsker. Og ja, det hadde vært ran om FFK vant kampen. Brann burde gått opp i både 2-0 og 3-1. Jeg hadde ikke sagt noe på om det ble uavgjort, for FFK var gode og hadde kanskje fortjent det. Men de var aldri bedre enn Brann og fortjente ikke seieren. Til slutt gikk seieren til det laget med flest sjangser og som var kaldest foran mål. På 2-2 var det Brann som hadde sløst mest. Når det kommer til om FFK var bedre enn i fjor så aner jeg ikke. Det er et lag jeg liker av en eller annen grunn, tror det har noe med fans som ikke har hodet alt for langt oppe i bakenden (av hva jeg har inntrykk av), i motsetning til fans av de fleste andre lag. I tillegg kan jeg ikke mislike et lag som har Kvisvik Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 FFK skåret flest mål av alle på bortebane denne serierunden hvis man ser bort i fra den kampen i morra. Dette tar jeg som at FFK er gode og gjorde Brann litt shaky ,,,,, Ellers MÅ dere snart få varmekabler i bakken på brannstadion , snart den eneste stadion uten,,, Vi sees på Fredrikstad stadion ,,,,,, Vi får nok en dobbelt så god gressmatte som dere til neste år, men jo takk, det tar vi til oss! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 De må bare legge tankene om kunstgress bak seg. Blir skuffet om de går for spillfrastøteren kunstgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå