Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan dere klarer dere uten Helstad, hadde vært interessant å sett ;)

Vel, det er heldigvis noe vi slipper å tenke på. Uansett så har vi Djemba, Karadas, Winter og Ludvigsen som også kan score mål. Men i dag var Helstad fantastisk.

GLEDER MEG TIL Å KOMME HJEM TIL BERGEN NÅ :)

Lenke til kommentar

Helstad var vår viktigaste mann i fjor, ser ikkje ut som han har tenkt å nøye seg med noko mindre i år heller. Så utruleg bra at han kom tilbake til klubben. :thumbup:

Karadas må me ha der framme, han har vist veldig gode takter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det lukter stooor gullkandidat av dere allerede nå. Bare seriemestere som har slike marginer. Lurer på hvordan dere klarer dere uten Helstad, hadde vært interessant å sett ;)

Eller United uten Ronaldo, Pool uten Torres, Arsenal uten Fabregas etc

Lenke til kommentar

Skulle vært frisspark foran 2 av brann-målene , Helstad klatra og brukte armene og Pirjoa ble kastet 10 meter av Karadas . Etter 3-2 så pusha jo ffk alt dem hadde fremover , ingenting å tape når det var lite tid igjen.

En kamp der dommeren avgjorde .

Lenke til kommentar
Forstår at du er frustrert, men du overdriver.

Karadas og Piroja var like aktiv meg dyttingen.

Dommeren avgjore overhodet ikke denne kampen, det gjorde Helstad:)

Se NØYE på 2 av brann-skåringene i reprise ,,,, Samt Semb sa det var et billig frispark før Helstad klatra og brukte armene .

Lenke til kommentar

Herlig å se at Brann fremdeles har egenskapen å male på, selv om spillet er tafatt til tider, og putte de nødvendige mål. Det er tydelig at spillerene vet at de kan, selv om det som ifjor er så som så med plan og spill til tider. Fredrikstad var gode må jeg si, spilte med selvtillit, flott spill, god organisering og orket mye.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Forstår at du er frustrert, men du overdriver.

Karadas og Piroja var like aktiv meg dyttingen.

Dommeren avgjore overhodet ikke denne kampen, det gjorde Helstad:)

Se NØYE på 2 av brann-skåringene i reprise ,,,, Samt Semb sa det var et billig frispark før Helstad klatra og brukte armene .

Jeg DRITER i det Semb måtte mene. Semb har mange mange ganger bevist at han har null peil på dømming :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...