kapitalisten Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Prøver meg på et mulig lag mot Fredrikstad: Opdal Dahl - Bjarnasson - Sigurdsson - Hanstveit Solli - Bakke - Einarsson (El-Fakiri) - Vaagan Moen Helstad - Winters Ser på dette som en sansynlig lagoppstilling. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er vel ikke 100% sikkert at Hanstveit og Dahl får spille? Både Guntveit og Mikkel Tveit sloss om hver sin plass der. Men ja, blir nok det laget der vi får se på søndag. Ah, hvor jeg gleder meg. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dahl er friskmeldt og spiller etter all sannsynlighet. Tveit spillte en god kamp i går, men det virker som om monsamjelden har planlagt at Hanstveit skal starte, da han ble spart i går. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har null problem med å se Iversen ta på seg en Brann drakt. Det ville svidd langt mer å se Huseklepp med en RBK drakt. Det vil plage RBK-fansen, så det blir min lille demoniske skadefryd. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er litt spent på om Ludde kommer innpå i løpet av kampen, har fortsatt et ørlite håp om at han skal finne tilbake til gamle takter Er også spent på hvordan stadionmatta tåler den julingen den får akkurat nå Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er også spent på hvordan stadionmatta tåler den julingen den får akkurat nå Ja, jeg er ganske så skeptisk med tanke på stadionmatten. Snør som et helvete her i Bergen Sør ihvertfall. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Er litt spent på om Ludde kommer innpå i løpet av kampen, har fortsatt et ørlite håp om at han skal finne tilbake til gamle takter Er også spent på hvordan stadionmatta tåler den julingen den får akkurat nå Heh, er nettopp hjemme fra avlyst gutte-kamp, så det er noe å frykte ja. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Davy gjør et iherdig forsøk på å stagge forventningene til Brann. Vi må visst belage oss på en 8. plass. Men han har jo tippet før. Husker spesielt den gangen han gikk hardt ut før 2006-sesongen og spådde nedrykk... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Det får da være måte på. 8 plass? Brann har en knallsterk stall, Martin Andresen betyr ikke en dritt. Nå har forresten Bataljonen.no fått seg nytt forum, det gjorde meg glad. Endret 28. mars 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ser det. Litt uvant, men det går seg vel til, trondemann. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Er også litt ambivalent til det nye forumet. Det som er mye værre er at Nystemten nå må synges minst 10 minutter før kampstart! Heia NFF!!! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 http://fotball.bt.no/eliteserien/article103662.ece 10 - Absolutt seneste tidspunkt for avslutning av oppvarming og avspilling av klubbsang eller lignende. 9 - Innmarsj for deltakere i eventuell midtsirkelseremoni 7 - lagoppstilling leses opp (via skjerm) 6 - Lagene klare for utmarsj 5 - Knottekontroll i spillertunnelen 4 - Utmarsj til tippeligafanfaren 2:30 - Håndhilsingsprosedyre – Bortelaget går. Midtbanesirkelseil bæres av banen. 1:30 - Lagfotografering 1 - myntkast Herregud så dumt. Fotballkampene i Norge i dag blir jo planlagt som om det skulle være en sirkusforestilling.. HATER NFF! Blir ikke det samme overhodet om man synger den 10 min før kampstart; da mangler det jo som vanlig den siste delen med folk som absolutt trenger en siste halvliter på puben. Samtidig sitter spillerene i garderoben. Det blir vel å synge den når kampen starter da, uten solist. Hardkjerne, kapitalisten; hvilke navn går dere under på det forumet? Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ser ut som om jeg hadde rett hva angår laget mot Fredrikstad i post #1581. http://fotball.bt.no/eliteserien/article103667.ece Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Ikke uventet blir banen på søndag tung og våt. (Intervju med Reigstad). Nå hører det jo også med til historien at Reigstad, som klar kunstgresstilhenger, har klare insentiver til å svartmale bildet... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 Kunstgress er negativt for det sportslige. Man kan mene hva man vil, men det vil forhindre signaturen til spillere om man skal "friste" med kunstgress. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Uff, må nesten få kjøpt meg Sumo abonomennt før søndag. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Det smeller fra Mjelde på Kick-Off '08 Han virker rimelig giret! Endret 29. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Se her ja, der tror jeg vi har den mjelde vi ser på treningsfeltet og i garderoben! Motivatoren . Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det smeller fra Mjelde på Kick-Off '08 Han virker rimelig giret! Det blir Fredrikstad slakt på søndag!!! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som vett om litt små knask jeg kan se for å varme opp til Brannkampen i morgen? Har sett videoene til TV 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå