iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sykt bra kamp, har knapt stemme igjen. Deilig å banke trommepakket Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan ikke skjlnne at dere klager over Jaiteh,han spilte meget godt,brøt flere spill enn makkeren sin Andresen,jevnt over spilte han bedre enn Andresen. Han jobbet mye,brøt mye men hadde en del feilpasninger som gir litt minus... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kan ikke skjlnne at dere klager over Jaiteh,han spilte meget godt,brøt flere spill enn makkeren sin Andresen,jevnt over spilte han bedre enn Andresen.Han jobbet mye,brøt mye men hadde en del feilpasninger som gir litt minus... 8829520[/snapback] Syns både Jaiteh og Andresen gjør en god kamp i dag, Andresen ser ut til å komme i form akkurat i tide til å signere for Brøndby, FCK, VIF eller whatever Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Utrolig viktig seier mot Lillestrøm i dag. Veldig at Brann vinner slike toppkamper for å kunne nå målet som er gull. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 HELSIKEN for en god kamp! Jaitah skuffet, men han må få litt tid på seg! 8828456[/snapback] Er du sikker på at du så kampen? Jaiteh vinner det som er av dueller og kan ikke forstå hva du snakker om. Jeg vet ikke om du vurderer spillere utifra hva de gjør foran mål, men at Jaiteh skuffer er latterlig! Jaiteh virket fornøyd over egen innsats, Mjelde var fornøyd og sist men ikke minst tilskuerne. Jaiteh gjennomførte en godkjent kamp. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Åh, Solli er så konge! For en kvalietsspiller. 6 mill for han var et røverkjøp. Hanstveit og Bjørnsson imponerte stort i forsvaret. Den eneste som faktisk var dårlig var Jaiteh, han hadde noen helt forferdelige pasninger i dag. Det forventes vel at han er litt ujevn i den alderen, men han viste ihvertfall vilje, og må få flere sjanser. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Er du sikker på at du så kampen? Jaiteh vinner det som er av dueller og kan ikke forstå hva du snakker om. Jeg vet ikke om du vurderer spillere utifra hva de gjør foran mål, men at Jaiteh skuffer er latterlig! Jaiteh virket fornøyd over egen innsats, Mjelde var fornøyd og sist men ikke minst tilskuerne. Jaiteh gjennomførte en godkjent kamp. 8830586[/snapback] Det var noen gode tendenser, men en del feilpasninger (og en som nesten førte til LSK-mål). Om Andresen hadde gjort det samme i en kamp, hadde det nesten vært rimelig, fordi han er Andresen. Men denne Jaiteh har blitt kalt stjernespiller og blitt blåst så sykt opp i været. Han spilte ikke som en stjernespiller i går, og da skuffer han meg. Hanstveit og Bjørnsson imponerte stort i Forsvaret.8830771[/snapback] Hanstveit har så å si aldri skuffet meg - han er kongen på venstresiden. Jeg har også sagt at det ville vært bedre å ha Hanstveit enn Riise på landslaget, da Hanstveit gjør det mye bedre defensivt, i tillegg er han god fremover og. Björnsson, tja, han gjør noe bra - men også mye dårlig. Han følger dårlig med når LSK scorer, blant annet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Å si at Hanstveit er bedre en Riise er noe av det værste jeg har hørt tror jeg Hansveit er god i tippeligaen, men nivå'et her er ikke det beste. Når hanstveit møter spillere som Ronaldo, Ribery osv så har han ikke nubbesjans. Å si at Hanstveit er bedre en riise, tror jeg var dagens. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Spørsmålet her er jo om vi prater om John Arne eller Bjørn Helge. Jeg synes hanstveit er bedre enn Bjørn Helge, men selvfølgelig ikke bedre enn John Arne. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Vell, han snakker om venstreback plassen på landslaget. Og Bjørn helge er høyre indreløpet mens hanstveit er back, så det blir feil å sammenligne de også. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ettersom Hanstveit speler i ein helt annan posisjon enn BH Riise rekner eg med at det var snakk om John Arne. Edit: Shade22 var visst først. Endret 11. juni 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg har stor respekt for Hanstveit og årene hans i Brann, men dette er jo bare tull. Han er da overhodet ikke bedre enn John Arne Riise verken offensivt eller deffensivt. Jeg vil også kommentere det du sier om Jaiteh. Han har hatt et par gode kamper for Brann der han vinner de fleste dueller og tar det meste deffensivt. Kan overhodet ikke se at han er oppskrytt. Selvfølgelig har han mye å gå på men han er tross alt 18 år. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Det ser ut som om Martin Andresen skal til Rosenborg. Helt utrolig om han velger å gå til Trondheim nå. Hvis han går til RBK kommer ''Martin er et ludder'' til å runge over stadion Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Ser ut som? Suppe på spiker er alle de greiene der. Greia er jo at Martin Andresen IKKE prater med pressen ang de tingene - og pressen skal jo da slenge ut MEST mulig rykter og morro utifra hva folk IKKE sier - pluss at sportslig leder i Brann sier som naturlig er at de legger vekt på hvor spilleren ønsker å spille. Sensasjonsjournalistikk faller for døve ører her. Når det gjelder Jaiteh så gjør Mjelde det eneste rette her - han SPILLER Jaiteh god. Lar han få sjanser og få lært seg norsk fotball. Lillestrøm var et hakk opp i tempo og fysikk fra det han har møtt før, og han ble derfor byttet ut på slutten. At en 18-åring spiller fra start for serielederen på sentral midtbane er jo egentlig en sensasjon! Endret 11. juni 2007 av Alastor Lenke til kommentar
iDude Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ser ut som? Suppe på spiker er alle de greiene der. Greia er jo at Martin Andresen IKKE prater med pressen ang de tingene - og pressen skal jo da slenge ut MEST mulig rykter og morro utifra hva folk IKKE sier - pluss at sportslig leder i Brann sier som naturlig er at de legger vekt på hvor spilleren ønsker å spille. 8837942[/snapback] Fakta er at Brann har kontaktet RBK om Kone, alt det andre er spekulasjoner IMHO. Mulig RBK har foreslått byttehandelen Andresen-Kone, og er kjappe til å tipse pressen om det. De har mye å tjene på at Andresen-ryktene tar av, med etterfølgende uro i Brann-leiren. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Kan ikke helt se hva Brann skal med Kone. Sæternes, Winters og Helstad har hatt en fin form i år og ser ingen grunn til at vi trenger en ny spiss. Jeg sier selvfølgelig ikke nei til nye spillere, men jeg syntes dem bør prioritere andre plasser først. Helt greit at Andresen forsvinner egentlig, vi har utrolig mange gode midtbanesentral spillere i troppen. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja,så lenge vi får penger for han kan han bare stikke! Gashi eller Solli tar lett rollen hans,så blir det rom for susekleppen på høyre Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Solli skal ikke flyttes! Vi har gode midtbanesentral spillere i Bakke, Jaiteh, Gashi, Haugen. En av disse kan steppe inn for Andresen. Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Solli MÅ spille på høyresiden. Vi må ikke begynne å flytte på ham nå. Det var det som ødela for ham i Rosenborg. Jeg har ennå ikke lest noe som skulle tilsi at Martin er på vei bort. Ja, Rosenborg er interesserte, men det har de jo vært i årevis. Hverken Martin eller noen i Brann har sagt noe som skulle tyde på at han er på vei bort. Men han bør vel skrive under snart.... Lenke til kommentar
arw*1 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Da kan vi roe nervene. I alle fall frem til jul http://fotball.bt.no/eliteserien/article83270.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå