hardkjerne Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fungerer Sumo utenfor norge? Må en da bruke noen "triks" for å få det til? Mener å ha hørt fra endel medfans rundtom at det ikke funket... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Tror det funker i noen land, og noen ikke osv. Er litt usikker. Man kan jo bruke http://www.livesport247.com/ . Koster 20 kr uken eller noe slikt, og da får man se alt av sport. Har ikke brukt det selv, men har sett at denne siden er blitt referert til på mange forums for folk som vil se norsk fotball i utlandet. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Dette er rimelig strengt. Merkelig at NFF kommer så seint inn og sier det. Forresten, jeg må bare le av Doddo: Vålerenga foran LSK? Tromsø foran Stabæk? Vålerenga har jo virkelig ikke imponert nå etter seriestart. Med blant annet 1-3-tap mot Molde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vålerenga har et nytt og veldig spennendes lag, om to-tre år (etter Andresen) så blir det topp. Og medaljer tidligere. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Vålerenga har et nytt og veldig spennendes lag, om to-tre år (etter Andresen) så blir det topp. Og medaljer tidligere. Du mener det? Jeg tviler. Siste sesongen hannes i Brann, så har han fått mye av æren for gullet. Halve sesongen spilte han ræv. Man kan selvfølgelig snakke mye fint om lederegenskapene hannes, men vi har mye mer verdifulle spillere som betydde mer for gullet. Martin Andresen er Tippeligaens mest oppskrytte spiller, etter min mening. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fungerer Sumo utenfor norge? Må en da bruke noen "triks" for å få det til? Mener å ha hørt fra endel medfans rundtom at det ikke funket... Enkelte kamper fungerer ikke, men tippeliga fungerer fint. Derimot cup, la liga etc fungerer ikke. Så 6-7 kamper Brannkamper her i USA på sumo. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Seriestarten kan ryke for Brann Grønt lys for serieåpningen " - Jeg tror absolutt at det vil bli gode spilleforhold til kampen, men om gresset har noe godt av det er en annen ting. Forholdene blir gode den første kampen, så får vi håpe på bra vær og god utvikling utover, sier Terje Reistad i Brann Stadion. " Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Dette snakker de om vær bidige sesonge. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=6261 Her er laget mot Nest-Sotra. Kampen spilles idag kl. 1730! --------------------------Udjus----------- ------Thwaite, Bjarnason, Karadas, Hanstveit----------- -----Ludvigsen, Guntveit, Einarsson, Vaagan Moen----------- -------------------Winters, Demba-------------- --- Vanskelig å forutse laget mot Fredrikstad... Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Demba-Nyrèn scorer etter 2 min. Det var en corner fra venstre som ble slått inn fra Vaagan Moen, og i feltet sto Demba og headet ballen i mål. bt.no Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Steffen Iversen vil være å finne i Brann-drakt: http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/26/530603.html Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) ÆSJ! Forresten; 4-1 til Brann på Ågotnes. Endret 26. mars 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gleder meg til å se Ivers i Brann drakt Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Iversen fortjener ikke å ta på seg en Branndrakt Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gleder meg til å se Ivers i Brann drakt Hæ? Det er et HÅN mot drakten! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Faen, måtte han Iversen være så stor i kjeften. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Egentlig kunne det ikke brydd meg så mye. La han gjøre det han gjør. Liker ikke fyren, derfor er det ikke verdt å bry seg om det. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Så ungutten Møvik scorte i dag, sikkert en selvtillits boost for han. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Haha, så akkurat målene. Samtlige av Ludvigsen sine mål var baller han bare trenkte å trille inn i mål. Mål er mål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå