hardkjerne Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Bryne - Brann (TV2 Sumo). 2. omgang nettopp begynt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvor ble det av sumo abonomentet mitt, jeg har jo alltid hatt det. Irriterende når jeg endelig skulle få sett en Brannkamp, men ser ut som det går mot 2-2 uansett så. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Haha synes det var morsomt med - nå ble det stille i fjøset. Som forventet ble det tap, men er litt ekstra skuffet siden Bryne var sååå nære mot slutten, Sakki bommet hele to ganger alene med keeper. Godt man har Hansen og Borgvardt også, jeg tror ikke Sakki kommer til å bidra noe særlig i år. Endret 6. mars 2008 av Crispin Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 4-2 er vel et helt greit resultat. Fikk ikke sett kampen, men så at Solli hvertfall er i scoringsform. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Haha synes det var morsomt med - nå ble det stille i fjøset. Som forventet ble det tap, men er litt ekstra skuffet siden Bryne var sååå nære mot slutten, Sakki bommet hele to ganger alene med keeper. Godt man har Hansen og Borgvardt også, jeg tror ikke Sakki kommer til å bidra noe særlig i år. Syntes du det er morsomt at "Brann supportere" synger Stille i fjøset? Noe de mest sansynligvis har fra en TV- reklame, men som egentlig er en VÅLERENGA sang? Fra bt.no: "En liten gruppe Brann-fans er på plass på Bryne stadion, og har begynt å hetse jærbuene. "Nå blir det stille i fjøset" runger blant Brann-fansen." Jeg ble flau. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg ble flau. Enig. Brannfansen har såpass mange bra sanger at det bare er unødvendig. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Dere tok ikke humoren altså? Stille i fjøset? FJØSET? Mot BRYNE på JÆREN? Uansett var det bare en liten gjeng på 8-9 stykker. Jeg sto på motsatt side av banen, jævlig kaldt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Joda vi tok humoren, men er på grensen til pinlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvorfor la ni brannsupportere gjøre deg flau? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Samme sier jeg. Jeg ser humoren i det, men likevel synd dere ikke hørte mitt forsøk på "Hold kjeft, hvis du elsker Brann". Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det vi ser er brann"supportere" som synger selveste yndlingssangen til klanspakket! Mer patetisk får man det ikke! Blir jeg flau? Absolutt! Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Forresten; ludde ender nok opp i TIL Like greit! Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Synes Brann viser seg som en god arbeidsgiver, og hjelper spillerne sine videre når de ikke er nyttige for Brann lengre, i sterk kontrast til behandlingen av Pål Strand i Lsk... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Forresten; ludde ender nok opp i TIL Like greit! Greit at han går, har ikke tilført klubben så veldig mye akkurat. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Det vi ser er brann"supportere" som synger selveste yndlingssangen til klanspakket! Mer patetisk får man det ikke! Blir jeg flau? Absolutt! Enig. Trist å kopiere andre sine sanger på den måten. Har uansett ingenting å si siden det bare var sånn ni stk, men alikevel.. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 http://www.til.no/www/klubben/nyheter/ludv...kke_til_tromsoe Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Brann-Malaga 1-0 - PVM scoret på frispark. :-) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Huseklepp ute i muligens 4-5 mnd? Det ville i alle fall vært utrolig synd, det er vel faktisk nesten hele sesongen mtp at han kan bruke lang tid på å spille seg i form. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Her er kilde. Triste saker, håper han blir friskmeldt fort. Endret 13. mars 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå