Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ai, dette var litt synt :(

 

Var vel ikke så mye annet å forvente egentlig. Brann måtte satse høyt da de hadde 0-2 i sekken allerede, men at det ble såpass er synd og trist. Aldri morsomt å tape med slike siffer. Men får håpe at Brann tar det med fatning, og lærer av sine feil. Neste år kommer de nok sterkere tilbake uti Europa :)

Lenke til kommentar
Everton som ligger over Liverpool på tabellen og rett bak Chelsea på tabellen. Forventet mer? Joda de kunne sikkert ha forhindret flere mål, men vet ikke helt hva du forventet.

De hadde allerede 2-0 i fjeset mot et Top 4 lag i Premier Leauge. Var vel ingen som forventet så veldig mye.

 

Jo, Everton treneren forventet mer siden han toppet laget fullstendig. Brann var god på stadderen.

Lenke til kommentar

Hadde overhodet ikke forventet noe i nærheten av seier borte mot Everton, som ligger høyt oppe i en av verdens beste ligaer.

 

Samtidig er jeg ikke helt fornøyd med Brann, syntes ikke de gjorde en alt for helhjertet innsats på Goodison i går. Uansett betyr 4-1, 5-1 eller 6-1 ingenting. Er bare å ta med seg det gode fra kampen; den herlige scoringen til PVM og fansen som blir berømt i engelsk media.

Lenke til kommentar

Utrolig bra!

 

Er virkelig stolt av guttene som reiste nedover!

 

Edit: Her er saken som linker til videoen

 

Likte spesielt denne:

- Demba var helt sjokkert, han sa dette aldri hadde skjedd i Danmark. Ledelsen i Everton merket seg også de fantastiske supporterne fra Brann og måten de backet opp laget på selv om resultatet ble verre, sier Dahl.
Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar
Den videoen imponerte meg kraftig! Det høres kanskje veldig rart ut, men jeg blir faktisk litt stolt når en norsk supportergruppe kan dra over til England og synge ut hjemmefansen(selv om det bare var Everton :) ) på den måten, kjempebra! :)

 

Kanskje det føles ekstra digg siden du åpenbart er en Liverpool- supporter; dermed ikke så veldig glad i Everton(ians) at det gjør noe. ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg kommet hjem fra england i alle fall. Ganske trøtt fortsatt, selv om det er et drøyt døgn siden jeg kom hjem. Resultatet er flatterende, men vel fortjent. Everton var uhyre effektive. Det nytter jo ikke å si det til engelskmenn som er så jævla høy på pæra, men alle som har sett begge kampene vet at Everton var utrolig effektive. De hadde den flaksen alle topplag har; det som skiller topp og bunn kan man si. Det var everton som hadde spillere der ballen "plutselig" datt ned, det var Everton som hadde skudd som hadde en så bra retning mot mål at man skulle tro ballen var magnetisert. Begge disse tingene handler selvfølgelig om dyktighet, og det har disse spillerene i blodet. Vi kan jo telle hvor mange mål Opdal faktisk hadde en mulighet til å ta, og det er faen ikke mange. Jeg sier ikke at det er ufortjent at Everton gikk videre, men å gå videre med 8-1 er rett og slett sinnsykt. Et passende bilde ville vært 4-1 sammenlagt. Det beviser at Everton klart har et bedre lag og går videre fortjent.

 

Men jævlig kjekk tur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nå har jeg ikke følgt stort med på sas superligaen men et raskt googlesøk sier meg at odense ligger på 5.

Kan tyde på at toppformen ikke er inne. Men visst vi sammenligner med Viking så er vi ganske ajour.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...