Prusk Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er selv Brannsupporter, men håper nesten de kastes ut av UEFA-cupen. Ikke at det spiller veldig stor rolle, er værre om de kastes ut av CL kvalifiseringen. Jeg har alltid tenkt at de som kaster inn ting er idioter, og "heldigvis" gjør vi ikke sånt her. Mynter er idiotisk nok i seg selv, men en biljardkule er jo drapsforsøk! Antar at personen som kastet kulen ikke er Brannsupporter, men det stiller oss andre i svært dårlig lys. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Er selv Brannsupporter, men håper nesten de kastes ut av UEFA-cupen. Ikke at det spiller veldig stor rolle, er værre om de kastes ut av CL kvalifiseringen. Jeg har alltid tenkt at de som kaster inn ting er idioter, og "heldigvis" gjør vi ikke sånt her. Mynter er idiotisk nok i seg selv, men en biljardkule er jo drapsforsøk! Antar at personen som kastet kulen ikke er Brannsupporter, men det stiller oss andre i svært dårlig lys. Selvfølgelig er det forkastelig, men du håper vel ikke at vi kastes ut av UEFA cupen for det? Du klager over at han stiller oss i dårlig lys; om Brann kastes ut er det jo nettop vi som må betale for den tullingen. På den andre siden burde "politiet" gjøre mer for å fjerne de fulle engelskmennene som stormet banen. Satt en gjeng på første rad der borte, som det klikket for hver gang ballen havnet på tribunen. Tåpelige folk. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde det skjedd f.eks. i tyrkia mot Brann, hadde jeg ment at det tyrkiske laget skulle kastes ut. Jeg er klar over at det bare er en idiot som har kastet en ball inn på banen. Likevel, se til England, der har de 40k + på tribunen, og jeg kan aldri huske at de har kastet inn ting i forsøk på å drepe en som drøyer litt tid. Selvfølgelig håper jeg ikke de kastes ut, jeg er jo Brannsupporter. Forsøkte bare å se litt objektivt på det. Brann har ikke sjansen til å spille CL hvert år heller. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg håper nesten at de blir kastet ut. Så håper jeg de korttenkte idiotene på tribunen tenker seg LITT om. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Hadde det skjedd f.eks. i tyrkia mot Brann, hadde jeg ment at det tyrkiske laget skulle kastes ut. Jeg er klar over at det bare er en idiot som har kastet en ball inn på banen. Likevel, se til England, der har de 40k + på tribunen, og jeg kan aldri huske at de har kastet inn ting i forsøk på å drepe en som drøyer litt tid. Var vel noen som kastet en jernstang inn på banen under en UEFA-kamp, Tottenham mot ettellerannet Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Ja, bortekamp ja? Det kastes omtrent aldri ting inn på banen i premier league. Og de få gangene det skjer er det helvete og forbannelse i avisene lenge etterpå. Og det er fordi at engelske supportere på 80-tallet var helt ape, og alt holdt på å gå helt til helvete. Det har de fått bukt med nå, og derfor blir alle sånne episoder slått hardt ned på. Endret 15. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, bortekamp ja?Så sannelig, skumleste BT og trodde det var på Tottenham sin hjemmekamp det skjedde Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Slavia Praha. Tsjekkiske fans som kastet mot en av de svarte på Tottenham, formoder jeg. Jeg håper også Brann kastes ut av både UEFA cup og CL. Slikt går ikke an. Hun eller han som kastet kula kan brenne i svarte hælvete! Endret 16. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Ja, det er jo det eneste riktige å kaste ut klubben for det en idiot har gjort. Mhm. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Vi holder oss til sak og ikke person, 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Går bortekampen på tv? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 tv2 sport går den på Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Sånn ser lagoppstillingen ut: --------------------------Opdal-------------------------- -----Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit---------- -------Solli - El Fakiri - Bakke - Vaagan Moen----- ---------------Helstad - Demba-Nyrén------------ KILDE Er veldig spent på Demba siden han er blitt hauset så veldig opp av monsamjelden (som pleier å være forholdsvis nøktern). Endret 21. februar 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Skal bli intr å se Demba..syns han virket kanskje litt vel skuddvillig de minuttene han fikk i hjemmkampen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Akkurat i dag, måtte jævla TV2 streike hos meg... Argh... Akkurat i dag, måtte jævla TV2 streike hos meg... Argh... Der gikk den Brannkampen i do... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 FAEN at Alsaker og Co ligger 5 sekunder før handlingen med kommentarene sine..forpult irriterende Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Akkurat i dag, måtte jævla TV2 streike hos meg... Argh... Akkurat i dag, måtte jævla TV2 streike hos meg... Argh... Der gikk den Brannkampen i do... Samma her Lenke til kommentar
iDude Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Fant denne på bataljonen sine sider: * Last ned: http://www.videolan.org/vlc/* Trykk: File -> Open Network Stream * Ta vekk det som står på Costomize, og lim inn http://webtv.tv2.no/webtv/metafile.asx?MSG...ZmTCv1pH8YmRnS6 *Trykk OK, og vent. Sikkert ikke helt "kosher" etter forumet sine regler, men fuckit. Ta "kopier lenke" for å få hele urlen over Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) jah...da var det 4 sammenlagt. Edit: Var som ventet dette...Everton scorer på de få sjangsene de har,Demba har imponert synes eg...og cornere skal slåes INN I FELTET!! Endret 21. februar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Overraskende dårlig resultat. Fikk dessverre ikke sett kampen, så hva gikk galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå