Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Er selv Brannsupporter, men håper nesten de kastes ut av UEFA-cupen. Ikke at det spiller veldig stor rolle, er værre om de kastes ut av CL kvalifiseringen.

Jeg har alltid tenkt at de som kaster inn ting er idioter, og "heldigvis" gjør vi ikke sånt her. Mynter er idiotisk nok i seg selv, men en biljardkule er jo drapsforsøk!

Antar at personen som kastet kulen ikke er Brannsupporter, men det stiller oss andre i svært dårlig lys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er selv Brannsupporter, men håper nesten de kastes ut av UEFA-cupen. Ikke at det spiller veldig stor rolle, er værre om de kastes ut av CL kvalifiseringen.

Jeg har alltid tenkt at de som kaster inn ting er idioter, og "heldigvis" gjør vi ikke sånt her. Mynter er idiotisk nok i seg selv, men en biljardkule er jo drapsforsøk!

Antar at personen som kastet kulen ikke er Brannsupporter, men det stiller oss andre i svært dårlig lys.

 

Selvfølgelig er det forkastelig, men du håper vel ikke at vi kastes ut av UEFA cupen for det? Du klager over at han stiller oss i dårlig lys; om Brann kastes ut er det jo nettop vi som må betale for den tullingen.

 

På den andre siden burde "politiet" gjøre mer for å fjerne de fulle engelskmennene som stormet banen. Satt en gjeng på første rad der borte, som det klikket for hver gang ballen havnet på tribunen. Tåpelige folk.

Lenke til kommentar

Hadde det skjedd f.eks. i tyrkia mot Brann, hadde jeg ment at det tyrkiske laget skulle kastes ut.

 

Jeg er klar over at det bare er en idiot som har kastet en ball inn på banen. Likevel, se til England, der har de 40k + på tribunen, og jeg kan aldri huske at de har kastet inn ting i forsøk på å drepe en som drøyer litt tid.

Selvfølgelig håper jeg ikke de kastes ut, jeg er jo Brannsupporter. Forsøkte bare å se litt objektivt på det. Brann har ikke sjansen til å spille CL hvert år heller.

Lenke til kommentar
Hadde det skjedd f.eks. i tyrkia mot Brann, hadde jeg ment at det tyrkiske laget skulle kastes ut.

 

Jeg er klar over at det bare er en idiot som har kastet en ball inn på banen. Likevel, se til England, der har de 40k + på tribunen, og jeg kan aldri huske at de har kastet inn ting i forsøk på å drepe en som drøyer litt tid.

Var vel noen som kastet en jernstang inn på banen under en UEFA-kamp, Tottenham mot ettellerannet
Lenke til kommentar

Ja, bortekamp ja?

 

Det kastes omtrent aldri ting inn på banen i premier league. Og de få gangene det skjer er det helvete og forbannelse i avisene lenge etterpå.

 

Og det er fordi at engelske supportere på 80-tallet var helt ape, og alt holdt på å gå helt til helvete. Det har de fått bukt med nå, og derfor blir alle sånne episoder slått hardt ned på.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Sånn ser lagoppstillingen ut:

 

 

--------------------------Opdal--------------------------

 

-----Dahl - Sigurdsson - Bjarnason - Hanstveit----------

 

-------Solli - El Fakiri - Bakke - Vaagan Moen-----

 

---------------Helstad - Demba-Nyrén------------

 

KILDE

 

Er veldig spent på Demba siden han er blitt hauset så veldig opp av monsamjelden (som pleier å være forholdsvis nøktern).

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...