Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke sagt vi ble spillt ut, jeg har sagt vi er jevngode med everton. Og det var vi i spillets gang, vi tapte på spisskompetanse på 1-0 og offside på 2-0.

 

Nå misstolket du det jeg skrev, du skrev at de spilte for null-null, da skrev jeg, det betyr ikke ätEverton var glad for å bli tidvis spilt ut (periodevis skapte vi mange muligheter) Derfor mener jeg Brann spilte en god kamp mot et lag som er midt i sessongen sin ;)

Lenke til kommentar

Så Everton, et lag på fjerde plass i Premier League må kjøpe dommeren for å slå Brann, et lag fra lille Norge. Det sier litt.

 

Kanskje litt satt på spissen, men det er jaggu ikke langt i fra! "Nesten" målet til Brann VAR inne. Jeg sto ikke mindre enn 10-15m fra og så det. Synd dommeren står, tja, utenfor boksen?

Veldig synd at det gikk slik i dag, men vi gav dem en kamp. Forøvrig var det en sprø gjeng supportere de hadde; nede i Sentrum var de hyggelige og skulle hilse etc. men på Stadion var de en smule latterlige.

Lenke til kommentar

Herregud så jævlig media skal hype opp 0-2 scoringen. Det er veldig stor forskjell på 0-1 og 0-2, men herlighet. Når man stopper bildet er det offside, men nå har det vært ramaskrik siden syttitallet om at tvilssituasjoner skal komme angripende lag tilgode. At det ble 0-2 er helt kurrant, og ikke noenting å grine over. Dommeren var dessverre uheldig idag, men vi kan ikke klandre han for mye, og i alle fall ikke beskylde han for å være partisk, selv om begge scoringene sett fra stuen skulle vært annulert.

 

Så nettopp tre intervju på BTV. De intervjuet Vaagan Moen, Bakke og Demba, og de prøvde å presse litt aggresjon ut av alle de tre. Heldigvis er de klokere enn som så. De sa bare at det var synd med offsidesituasjonen men ingenting å gjøre med. Nå må vi ikke falle ned på et veldig labert nivå, folkens. Selv om det i realiteten var offside er det helt greit å ikke blåse der. Den er ikke "soleklar" som folk vil ha det til.

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med kampen igår, tross tap. Selv om han ikke har så mange glitrende enkeltprestasjoner er jeg veldig imponert over PWM. Han er høyt og lavt og jobber som en helt. Synes innsatsmessig så er det han som jobber best. Surt at den gode innsatsen hans i forkant av 0-1 målet ikke ble belønnet med frispark.

Lenke til kommentar
Jeg kunne ikke se at det ble kastet en biljardkule. Så bare et titals mynter som ble hevet etter han. Ble forbannet selv; han drøyet jo tiden, men det får være grenser.
Han drøyet faktisk ikke tiden sånn veldig mye, og Brann hadde drøyet tiden like mye om vi hadde ledet. Så det å kaste ting på keeperen er ufattelig tåpelig. Både fordi det ikke hjelper å skade keeperen som gjør AKKURAT det treneren/klubben har bedt han om å gjøre, i tillegg får Brann bot for slikt. De som kaster slikt er idioter som ikke tenker lengre enn til nesetuppen sin.

 

Edit: Sportsklubben Brann kan kastes ut av UEFA-cupen og mesterligakvalifiseringen på grunn av biljardkulekastingen onsdag. - UFATTELIG flaut.

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...