bruno99 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vi er ikke fult på høyde nei, vi er langt bedre, og det enn et lag som er mitt i sessongen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg tillater meg å være litt uenig her - vi spiller mot et lag som har fått beskjed om å gå for 0-0 o.l. De vil ikke være like aggressive som de kan. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Tåpelig.. Nå må faen meg Brann se til helvette å skyte!!!!!De fikler bare med ballen Endret 13. februar 2008 av Diesel_ Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg tillater meg å være litt uenig her - vi spiller mot et lag som har fått beskjed om å gå for 0-0 o.l. De vil ikke være like aggressive som de kan. Det betyr ikke at de vil bli tidvis spilt ut. Nå ser det ut til at Everton har full kontroll da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har ikke sagt vi ble spillt ut, jeg har sagt vi er jevngode med everton. Og det var vi i spillets gang, vi tapte på spisskompetanse på 1-0 og offside på 2-0. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg har ikke sagt vi ble spillt ut, jeg har sagt vi er jevngode med everton. Og det var vi i spillets gang, vi tapte på spisskompetanse på 1-0 og offside på 2-0. Nå misstolket du det jeg skrev, du skrev at de spilte for null-null, da skrev jeg, det betyr ikke ätEverton var glad for å bli tidvis spilt ut (periodevis skapte vi mange muligheter) Derfor mener jeg Brann spilte en god kamp mot et lag som er midt i sessongen sin Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Synd det ikke gikk Branns vei ikveld. Blir ofte slik, en jevn kamp med mange muligheter, men Brann sliter med å sette de i nett. E vel i realiteten over nå, men lov å håpe på et mirakel neste uke Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så Everton, et lag på fjerde plass i Premier League må kjøpe dommeren for å slå Brann, et lag fra lille Norge. Det sier litt. Kanskje litt satt på spissen, men det er jaggu ikke langt i fra! "Nesten" målet til Brann VAR inne. Jeg sto ikke mindre enn 10-15m fra og så det. Synd dommeren står, tja, utenfor boksen? Veldig synd at det gikk slik i dag, men vi gav dem en kamp. Forøvrig var det en sprø gjeng supportere de hadde; nede i Sentrum var de hyggelige og skulle hilse etc. men på Stadion var de en smule latterlige. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Lurve: Det handler om før og etter alkoholinntaket det med supporterne . Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kunne tatt de med litt flaks, menmen - deilig å være på stadion igjen Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Småflaut resultat på hjemmebane. 0-1 hadde vært nok. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Herregud så jævlig media skal hype opp 0-2 scoringen. Det er veldig stor forskjell på 0-1 og 0-2, men herlighet. Når man stopper bildet er det offside, men nå har det vært ramaskrik siden syttitallet om at tvilssituasjoner skal komme angripende lag tilgode. At det ble 0-2 er helt kurrant, og ikke noenting å grine over. Dommeren var dessverre uheldig idag, men vi kan ikke klandre han for mye, og i alle fall ikke beskylde han for å være partisk, selv om begge scoringene sett fra stuen skulle vært annulert. Så nettopp tre intervju på BTV. De intervjuet Vaagan Moen, Bakke og Demba, og de prøvde å presse litt aggresjon ut av alle de tre. Heldigvis er de klokere enn som så. De sa bare at det var synd med offsidesituasjonen men ingenting å gjøre med. Nå må vi ikke falle ned på et veldig labert nivå, folkens. Selv om det i realiteten var offside er det helt greit å ikke blåse der. Den er ikke "soleklar" som folk vil ha det til. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Folk som er mot videodømming kan bare holde kjeft. Vi som er for har rett til å klage. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Grei forestilling av Brann. Imponert over Fakiri, Opdal, Sigurdsson, Demba og Solli. Mens Helstad og Hanstveit skuffet litt. Den som skuffet mest, var "supporterne" som kastet biljard-kulen. Helvete for en idiot! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er fornøyd med kampen igår, tross tap. Selv om han ikke har så mange glitrende enkeltprestasjoner er jeg veldig imponert over PWM. Han er høyt og lavt og jobber som en helt. Synes innsatsmessig så er det han som jobber best. Surt at den gode innsatsen hans i forkant av 0-1 målet ikke ble belønnet med frispark. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Den som skuffet mest, var "supporterne" som kastet biljard-kulen. Helvete for en idiot!At det er mulig - "hmm jeg tror jeg tar med en biljardkule på kamp i dag - det blir tøfft" - måtte han brenne en viss plass Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg kunne ikke se at det ble kastet en biljardkule. Så bare et titals mynter som ble hevet etter han. Ble forbannet selv; han drøyet jo tiden, men det får være grenser. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg kunne ikke se at det ble kastet en biljardkule. Så bare et titals mynter som ble hevet etter han. Ble forbannet selv; han drøyet jo tiden, men det får være grenser.Han drøyet faktisk ikke tiden sånn veldig mye, og Brann hadde drøyet tiden like mye om vi hadde ledet. Så det å kaste ting på keeperen er ufattelig tåpelig. Både fordi det ikke hjelper å skade keeperen som gjør AKKURAT det treneren/klubben har bedt han om å gjøre, i tillegg får Brann bot for slikt. De som kaster slikt er idioter som ikke tenker lengre enn til nesetuppen sin. Edit: Sportsklubben Brann kan kastes ut av UEFA-cupen og mesterligakvalifiseringen på grunn av biljardkulekastingen onsdag. - UFATTELIG flaut. Endret 14. februar 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå