Akidon Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor ha så mange norske? Greit nok at det er fint med spillere fra Bergen og rundtomkring her. Men jeg ser ikke den helt store forskjellen på spillere fra for eksempel østfold og Gøteborg. Eneste forskjellen er en landegrense og at de snakker ett annet språk. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Til tross for mange utlendinger er vel Brann et av de mest "norske" lagene man har av de bedre klubbene i Norge. Opdal, Hanstveit, Guntveit, Dahl, Huseklepp og Bakke kommer fra vestlandet, derav kun Bakke kommer fra steder det tar over 45 min å kjøre fra Bergen Sentrum. I tillegg har vi Solli, Vaagan Moen, Helstad, El Fakiri and so on som er så og si selvskreven på førstelaget. Så å si Brann ikke er lokalt satsende blir feil. Se på RBK, de HADDE Jamtfall, Skammels, Strand, Brattbakk, Hoftun and so on fra nærmiljøet pluss noen fra Bodø og troms (Mini, Berg, Rushfeldt). Nå er det ikke mange igjen av den rasen. Tettey og Skjelbred? Muligens Strand? Wow. Det laget har tapt seg. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) brann.no intervjuer Mikal Tveit Endret 29. januar 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
LarsBunny Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vet noen om Tjuaguttene har en nettside eg kunne skjekke ut? hadde vært grådig greit Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror ikke casual-gjengen som tror de støtter brann har fått seg egen side nei. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vet noen om Tjuaguttene har en nettside eg kunne skjekke ut?hadde vært grådig greit Du får holde øynene åpne 16. mai, da. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror ikke casual-gjengen som tror de støtter brann har fått seg egen side nei. Husker jeg så bildet over samtlige av causalene på nettet, men en side har jeg ikke sett. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Lovende australier på prøvespill. Det strøymer på så ein knapt kan andast. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvor mange her er det som har giddet å skaffe seg billett, da? Jeg sikret min, midt i Bataljonsfeltet. Gleder meg som en unge. Jeg kom i 'avisen' også! (Brillegutten). Fotball og damer. Herregud, journalisten vet å legge ordene i munnen på oss. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Virkelig dødt her for tiden.. Noen som skal på Stadion i dag? Akkurat nå har jeg ikke sommerfugler i magen, men svære padder som hopper rundt og sloss. Gleder meg som bare det. Brann flagget henger utenfor og begynner å lade opp med sanger inne i huset. Tipper det blir 1-1 eller 2-2 i kveld. Tror virkelig ikke at de kommer til å overkjøre oss. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gleder meg. Egentlig ikke bare til kampen, men ganske mye til kamp i det hele tatt. Stemningen osv. har hatt litt abstinenser. Men det er jo selvsagt en kamp som har potensiale til å bli en klassiker om det skulle gå bra. dessverre så er jeg litt pessimist. Håpet er at resultatet blir såpass ok at man bare trenger et mirakel i returkampen. En annen ting jeg har tenkt på: Har 2 evertonsupportere her på kontoret. De hadde kjøpt seg slike half-half skjerf med brann/everton, typisk uefa-cup-skjerf. Noen som har tenkt på hva som skjer om Brann (mot formodning) slår ut everton og rosenborg (mot formodning) slår ut fiorentina? Er det virkelig da noen som vil produsere skjerf hvor halve skjerfet er Brann og andre halvdelen roseborg? Da snakker man skandale! Lenke til kommentar
scav Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hjelp Brann på facebook, vi ligger laaangt bak der ! http://www.facebook.com/add.php?api_key=42...3897&ref=mf stem stem stem! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Er det virkelig da noen som vil produsere skjerf hvor halve skjerfet er Brann og andre halvdelen roseborg? Da snakker man skandale!Skal kjøpe det om de selger det for halv pris :!: Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nå er det ikke mange igjen av den rasen. Tettey og Skjelbred? Muligens Strand? Wow. Muligens Strand? Selvfølgelig er Strand med. Og nå starter Andreas Nordvik i morra også Forvørig lykke til ikveld, håper på dere, men tror dere får det litt for tøft... Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Ikke rent lite morro heller! Brann er på høyde med Everton og vel så det. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dæven, Brann fullt på høyde med Everton. Imponert over Brann! Hilsen RBK-fan. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 F*eeeeeeen! Men annulleringen var korrekt. Æsj! Men - vi er på høyde med everton!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 På høyde med Everton? Vi er etter min mening langt bedre. En del dårlige førstetouch og mye tekniske feil, men vi skaper mye bra og det er bare å presse på, vi tar dem lett på dødball! Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vi er på hugget, og spiller bedre ja. Synd det ble annullert mål på slutten av omgangen. Mål der hadde blitt en perfekt avslutning på omgangen. Helstad litt uhelding med spillet, han har hatt et par gode sjanser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå