Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til tross for mange utlendinger er vel Brann et av de mest "norske" lagene man har av de bedre klubbene i Norge. Opdal, Hanstveit, Guntveit, Dahl, Huseklepp og Bakke kommer fra vestlandet, derav kun Bakke kommer fra steder det tar over 45 min å kjøre fra Bergen Sentrum. I tillegg har vi Solli, Vaagan Moen, Helstad, El Fakiri and so on som er så og si selvskreven på førstelaget. Så å si Brann ikke er lokalt satsende blir feil. Se på RBK, de HADDE Jamtfall, Skammels, Strand, Brattbakk, Hoftun and so on fra nærmiljøet pluss noen fra Bodø og troms (Mini, Berg, Rushfeldt). Nå er det ikke mange igjen av den rasen. Tettey og Skjelbred? Muligens Strand? Wow. Det laget har tapt seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Virkelig dødt her for tiden..

 

Noen som skal på Stadion i dag? Akkurat nå har jeg ikke sommerfugler i magen, men svære padder som hopper rundt og sloss. Gleder meg som bare det. Brann flagget henger utenfor og begynner å lade opp med sanger inne i huset.

 

Tipper det blir 1-1 eller 2-2 i kveld. Tror virkelig ikke at de kommer til å overkjøre oss.

Lenke til kommentar

Gleder meg. Egentlig ikke bare til kampen, men ganske mye til kamp i det hele tatt. Stemningen osv. har hatt litt abstinenser. Men det er jo selvsagt en kamp som har potensiale til å bli en klassiker om det skulle gå bra.

 

dessverre så er jeg litt pessimist. Håpet er at resultatet blir såpass ok at man bare trenger et mirakel i returkampen.

 

En annen ting jeg har tenkt på: Har 2 evertonsupportere her på kontoret. De hadde kjøpt seg slike half-half skjerf med brann/everton, typisk uefa-cup-skjerf.

 

Noen som har tenkt på hva som skjer om Brann (mot formodning) slår ut everton og rosenborg (mot formodning) slår ut fiorentina?

Er det virkelig da noen som vil produsere skjerf hvor halve skjerfet er Brann og andre halvdelen roseborg? Da snakker man skandale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...