SurfingElite Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Brann har vært flinke til å hjelpe gamle storheter tilbake i form I motsetning til VIF. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Einarsson er klar for Brann! Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Det kommer sikkert snart på nettet. Bare vent... Edit; der var det, ja. <a href="http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3305340.ece" target="_blank">http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article3305340.ece</a> Endret 25. januar 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nå også bekreftet fra klubben. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Flotte greier! Ser fram til å se han i aksjon. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Gleder meg til å se han i aksjon - tror han kan kjempe om en midtbaneplass ganske raskt. Liker det jeg ser om dagen, vil nesten si at alle lagdeler har kvalitetsspillere og gode backup-løsninger. Det eneste som bekymrer meg litt er backene - en sjefolainen høyreback hadde smakt før sesongen begynner Endret 25. januar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Gledelig å høre! Håper han er like solid som Siggurdson. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mjelde om gulltiden. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Mjelde om gulltiden. Mjelde er mannen for Brann, enkelt og greit. På tide å endre avatar igjen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Interessant video. Tror Mjelde er mannen ja, han har hvertfall beina på bakken. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Vi må klart ha en ny venstreback, men denne syntes jeg kom utav det blå. Blir dog spennende å se hvilken spiller dette er, selv om jeg aldri har hørt om han. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Mjelde vurderer å gi seg (Etter 2008) Det komiske er jo at noen faktisk vil ha Tørum inn... hehe Endret 28. januar 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Mjelde om gulltiden. del 2 Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ny venstreback? Bare han ikke ender opp på vannkanten med Bergensmediene etter første kamp. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Alt for mange utlendinger i klubben nå, men de har vel ikke noe valg grunnet kunstig høye priser på norske fotballspillere. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Alt for mange utlendinger i klubben nå, men de har vel ikke noe valg grunnet kunstig høye priser på norske fotballspillere. Om man ser vekk fra Islendingene, så er det ikke akkurat veldig mange utlendinger i klubben. Samtidig som alle våre islandske hester snakker godt Norsk. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (Ramiro Corrales) Tijan Jaiteh Gylfi Einarsson Njogu Demba-Nyrén Joakim Sjöhage Robbie Winters Kristjan Örn Sigurdsson Olafur Örn Bjarnason Armann Smari Björnsson Michael Thwaite 10 stk. Er vel ikke direkte lite, men det kommer jo litt an på hvordan de blir brukt. Dersom det er Oppdal i mål og disse 10 på banen (ikke at det noen gang vil skje) er det vel litt ekstremt. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Alt for mange utlendinger i klubben nå, men de har vel ikke noe valg grunnet kunstig høye priser på norske fotballspillere. Om man ser vekk fra Islendingene, så er det ikke akkurat veldig mange utlendinger i klubben. Samtidig som alle våre islandske hester snakker godt Norsk. Av en eller annen grunn ser ikke jeg på islendingene som utlendinger, selv om de er det. Er enig i at det er litt for mye utlendinger i Brann for øyeblikket. Flere norske spillere hadde vært mye mer gunstig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå