Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

http://www.ba.no/sport/article3255103.ece

 

Hva mener dere om dette da?

To oppskrytte spillere etter min mening, i alle fall Sæternes. Håper Andresen og co. flopper som bare faen!

Kom vel ikke som noen bombe at Sæternes flyttet sammen med Andresen - han var vel fast medlem i "Andresen-gjengen" på stadion. Skal bli spennende å se på Sæternes sin reaksjon om han blir satt ut av laget noen kamper - han tok det ikke så pent på slutten i Brann.

 

En del av kjøpene og sammensettingen av trenerteamet til Andresen bygger opp under det samme - her blir det bråk. Det er godt mulig Fredriksens millioner ender opp med å skape en feiende flott Tippeliga-middelmådighet.

Endret av ibrotha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Handler om prioriteringer det der..

 

Så du mener han har prioritert feil i forkant siden han ikke har penger til å reise?

Nå putter du ord i munnen min. Om han har LYST å reise, så ja, uten tvil. Om det er andre ting han har mer lyst til så såklart nei. Da prioriterer han jo annerledes. Men jeg synes det blir feil å si "jeg har ikke penger", da det er en sannhet med modifikasjoner. Skal ikke drive noen selvproklamering her, men se på Alexander Osdal som er helt i ytterkanten av hva som er akseptabelt. Man har også noen ekstreme BST-øst gutter som lever jævlig bra selv om de følger brann på nesten hver eneste kamp, selv om Alex er i særklasse.

 

Men siden du spør: JA, han har prioritert feil hvis denne kampen har noen stor verdi for han. Det er jo soleklart. På samme måte som mange mener jeg prioriterer feil siden jeg ytrer at jeg har lyst på bil (igjen).

Lenke til kommentar

Nå har det litt å gjøre med at jeg er mindreårig og trenger en voksen med meg for å få lov til å reise. Det kunne mest sansynligvis ordnes. Men når jeg ikke jobber, og har 0 kroner igjen på kontoen er det ganske vanskelig å i det hele tatt tenke på å reise bort.

Skal selvfølgelig på hjemmekampen, slik som alle andre UEFA-hjemmekamper i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...