iDude Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) http://www.ba.no/sport/article3255103.ece Hva mener dere om dette da? To oppskrytte spillere etter min mening, i alle fall Sæternes. Håper Andresen og co. flopper som bare faen! Kom vel ikke som noen bombe at Sæternes flyttet sammen med Andresen - han var vel fast medlem i "Andresen-gjengen" på stadion. Skal bli spennende å se på Sæternes sin reaksjon om han blir satt ut av laget noen kamper - han tok det ikke så pent på slutten i Brann. En del av kjøpene og sammensettingen av trenerteamet til Andresen bygger opp under det samme - her blir det bråk. Det er godt mulig Fredriksens millioner ender opp med å skape en feiende flott Tippeliga-middelmådighet. Endret 3. januar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som har hørt noe om en mulig Everton-overgang for Torstein Helstad? Har hørt litt rykter om at de har lagt inn bud, men ikke funnet noe om det... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hanstveit til Wolves? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=509465 Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Da får isåfall Brann en kjempeutfordring når det gjelder å skaffe to nye venstrebacker. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Nå får vi se om Hanstveit "endelig" vil ta et neste steg i karieren, eller å holde seg i sitt kjære Brann. Jeg håper for all del han blir. Men om han går, er det flott at han kommer seg til England. Der møter han i så tilfelle sin gamle kollega Olofinjana. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Noen andre som skal til Liverpool her? Reiser onsdag 20. og kommer tilbake fredag 22. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen andre som skal til Liverpool her? Reiser onsdag 20. og kommer tilbake fredag 22. dessverre, har ikke peng. Ut ifra Bataljonen sitt forum har jeg forstått at det er en god del som skal bortover. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Handler om prioriteringer det der.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Handler om prioriteringer det der.. Så du mener han har prioritert feil i forkant siden han ikke har penger til å reise? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Handler om prioriteringer det der.. Jeg har virkelig nettop sagt nei til å reise med noen venner til London for å se Children of Bodom live.. Jeg kunne prioritert om jeg faktisk hadde hatt råd. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen andre som skal til Liverpool her? Ser slett ikke bort ifra at jeg kan ta turen... Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Handler om prioriteringer det der.. Så du mener han har prioritert feil i forkant siden han ikke har penger til å reise? Nå putter du ord i munnen min. Om han har LYST å reise, så ja, uten tvil. Om det er andre ting han har mer lyst til så såklart nei. Da prioriterer han jo annerledes. Men jeg synes det blir feil å si "jeg har ikke penger", da det er en sannhet med modifikasjoner. Skal ikke drive noen selvproklamering her, men se på Alexander Osdal som er helt i ytterkanten av hva som er akseptabelt. Man har også noen ekstreme BST-øst gutter som lever jævlig bra selv om de følger brann på nesten hver eneste kamp, selv om Alex er i særklasse. Men siden du spør: JA, han har prioritert feil hvis denne kampen har noen stor verdi for han. Det er jo soleklart. På samme måte som mange mener jeg prioriterer feil siden jeg ytrer at jeg har lyst på bil (igjen). Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå har det litt å gjøre med at jeg er mindreårig og trenger en voksen med meg for å få lov til å reise. Det kunne mest sansynligvis ordnes. Men når jeg ikke jobber, og har 0 kroner igjen på kontoen er det ganske vanskelig å i det hele tatt tenke på å reise bort. Skal selvfølgelig på hjemmekampen, slik som alle andre UEFA-hjemmekamper i år. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når er det tippeligaen starter igjen? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Når er det tippeligaen starter igjen? 30. mars, hjemme mot Fredrikstad. Brann skal forøvrig spille treningskamp mot Odense den 27 februar i Danmark. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kunne ikke bry meg mindre for å være ærlig. Det som betyr noe er uansett å få inn en ny venstreback. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Er det mulig!?!?! Åpenbart. Her skriver han under på en treårskontrakt og så etter å ha gått rundt og surmulet en hel sesong går han nermest til streik! Han her bør Brann holde på lengst mulig. På pur faen! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Pakk!!!Tragisk type. Enkelte er tydeligvis ikke kjent med begrepet "kontrakt" Endret 9. januar 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå