Benitez Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Gratulerer med sluttspillplassen! Morro med to norske lag i utslagsrundene. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Blir gøy dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Uhh, så resultatet på NT og trodde det ble 3-0, men heldigvis så jeg på feil kamp! Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Winters blir og Everton kommer. Skal bli spennende. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Kongetrekning! Selv om et Everton i form blir knalltøft for Brann, blir det en fantastisk kamp på Stadion. Gleder meg allerede! Og tenk dere Brann - Rosenborg i 8. delsfinale i UEFA cupen Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dette blir jo morro, tror Brann skal få slite seg gjennom kampen. Men det blir underholdende, uten tvil... Brann-Rosenborg i 8. delsfinale i UEFA-cupen kan blir ufattelig morro. Hvis de skulle klare utfordrerene sine... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ah, så jeg gleder meg. Så blir Robbie og, herlig! Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Brann - Everton gleder meg! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Nå er Glimt oppe i tippeligaen, men så skal ikke Brann spille mot dem før 6. juli. Jeg så dette som en gyllen anledning for meg, som er stasjonert som vaktsoldat i Bodø, til å gå på Brann-bortekamp, men jeg er jo ca dimmet før det blir aktuelt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Spiller Brann på sitt beste og har en del flaks, så er dette mulig. Blir uansett artig! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 http://www.ba.no/sport/article3255103.ece Hva mener dere om dette da? To oppskrytte spillere etter min mening, i alle fall Sæternes. Håper Andresen og co. flopper som bare faen! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sæternes er definitivt et synkende skip. Han var så ufattelig stillestående på slutten i Brann, at det tilslutt bare var patetisk. Jeg er glad han forlot Brann og han var heller ikke en suksess i Odense med 1 mål Hæstad hadde vel bare 1 strålende sesong for Start, siden har han ikke vist noe særlig. Han viste at han var for dårlig for utlandet og han røk ned med Start, men hvem vet kanskje han glitrer i VIF... men jeg tviler. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sæternes må gjøre et knall comeback for å virkelig "komme tilbake", ja. Men så skal det jo sies at han var mye plaget med skade den korte tiden han var i Odense. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Blir vel sikkert slik som han var i Brann, har en kamp der han scorer hattrick og 10 kamper der han står stillestående på midtbanen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Blir vel sikkert slik som han var i Brann, har en kamp der han scorer hattrick og 10 kamper der han står stillestående på midtbanen Litt slik som Tony Khleko. Bortsett fra at Sæternes ikke tar seg ferier når det passer ham. Herregud, jeg må skaffe meg billetter til Everton kampen. (Nei, jeg er ikke en medgangssuporter type: "OMG EVERTON? DET ER PREMIER LEAGUE LZM", men det er virkelig et lag jeg ønsker å se i aksjon, slik som alle andre UEFA-kampene i år. Tviler virkelig på at Stadion fylles uansett, men får jeg ikke billetter tror jeg nesten jeg må slå meg selv med noe hardt! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ja Everton kampen blir sikkert artig å få med seg, er personlig nok en gang skuffet over at jeg ikke får sett den. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Når returnerer du hjem til Nordens paradis? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 En sommerdag i mai, forhåpentligvis. Så da blir det tilbake til partoutkort og en god del bortekamper. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 En sommerdag i mai, forhåpentligvis. Så da blir det tilbake til partoutkort og en god del bortekamper. Bare å stille seg på venteliste for Bataljonen partoukort. Med mindre du vil sitte med snobbene i pute-seter, da. Tviler på jeg klarer å skaffe meg et til 08 sesongen. Er 1/3 som skal selges ut på stadion en viss dato, der er det første mann til mølla. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har allerede partoutkort som enn venn av meg har brukt da jeg har vært i statene. Vil tro jeg sitter på nøyaktig samme sete når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå