SurfingElite Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva heter Starts casuals forresten? Makrell Fanden? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Og våre kjære Kanarifugler og Klanen er jo godt kjente for å fucke seg. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Kanaris får ikke til så mye annet enn dårlig uttale av forza, laber lalling og litt trommelommetromming. Endret 3. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Da blir det Vålerenge som får æren av å gjeste Staddaren 16. mai. Det kan bli gøy! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke egentlig. Har ingen gode erfaringer med Klanen når de har alkohol i blodet. >< Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Ikke egentlig. Har ingen gode erfaringer med Klanen når de har alkohol i blodet. >< Hva skal de gjøre? Synge "For sånn pisser enga, og enga pisser sånn"? Vi slår de på hjemmebane, så tar det av for 17000 rabla gale Bergensere. (Ta minus 10000 der forresten, tenkte ikke på barnefamiliene..) Endret 3. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vel, nei. Jeg og venninnene mine ble truet med bank etter en kamp for noen år siden, etter det har jeg holdt meg unna staddaen når Enga spiller der. Det var tredje gangen jeg har blitt truet av Klanen-medlemmer på ganske mange år eldre enn meg og de jeg var med. Ene gangen var jeg ikke eldre enn tretten, og da måtte faren min komme meg i forsvar. Aldri vært så redd før i mitt liv.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vel, nei. Jeg og venninnene mine ble truet med bank etter en kamp for noen år siden, etter det har jeg holdt meg unna staddaen når Enga spiller der. Det var tredje gangen jeg har blitt truet av Klanen-medlemmer på ganske mange år eldre enn meg og de jeg var med. Ene gangen var jeg ikke eldre enn tretten, og da måtte faren min komme meg i forsvar. Aldri vært så redd før i mitt liv.. Da kan jeg forstå deg, absolutt. Sto selv på bussen med rundt ti Zagreb supportere som hyppig tok opp norske lommebøker av lommene sine.. De så ganske stygt på oss, var litt redd da. Men holder du deg med en god del folk, på 16 mai spesiellt, så går det vel bra. Jeg gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Får se om jeg finner en gjeng å gå med. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg går glipp av min første 16 mai kamp på 8 år Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg går glipp av min første 16 mai kamp på 8 år Jeg gikk glipp av fjordårets. :/ Da spilte de 2-2 mot Fredrikstad, var litt labert, men det var vel like god stemning som alltid kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 (endret) Faen for en idiot som sitter å redigerer. ER JO BARE ZOOMING PÅ SPILLERE HELE TIDEN....får jo faen ikke sett når de spiller...og han der forbanna amerikaneren må te helvette komme seg ut!!! Endret 5. desember 2007 av Diesel_ Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Etter deg jeg leser på VGNETT så har Corales store problemer + han lagde frisparket som Basel scoret på. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Etter deg jeg leser på VGNETT så har Corales store problemer + han lagde frisparket som Basel scoret på. Jepp, fyren virker som en hel katastrofe. Og han har i tillegg laget frisparket som førte til mål... Dumme amerikaner... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Corrales ble byttet ut i pausen nå. Satser på et offensivt Brann-lag i andre omgang. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Huffda.. Men Hamburg SV vant så det er ganske bra sjanse til å gå videre allikevel Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi var vel selvsikre foran denne kampen, ja. Litt dumt med et tap. Men vi skal videre uansett! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Vi var vel selvsikre foran denne kampen, ja. Litt dumt med et tap. Men vi skal videre uansett! Hva mener du? Var vell ingen som trodde at denne kampen kunne vinnes lett. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Mons Ivar Mjelde og flere spillere har uttalt seg i media om denne kampen, og de har alle vært veldig optimistiske. Var kun det jeg mente. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Joda Mjelde sa jo at det reiste til Basel for å vinne. Men fikk ikke intrykk av at det var noe lett oppgave. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå