Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke egentlig. Har ingen gode erfaringer med Klanen når de har alkohol i blodet. ><

 

Hva skal de gjøre? Synge "For sånn pisser enga, og enga pisser sånn"?

Vi slår de på hjemmebane, så tar det av for 17000 rabla gale Bergensere. :)

 

(Ta minus 10000 der forresten, tenkte ikke på barnefamiliene..)

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar

Vel, nei. Jeg og venninnene mine ble truet med bank etter en kamp for noen år siden, etter det har jeg holdt meg unna staddaen når Enga spiller der. Det var tredje gangen jeg har blitt truet av Klanen-medlemmer på ganske mange år eldre enn meg og de jeg var med. Ene gangen var jeg ikke eldre enn tretten, og da måtte faren min komme meg i forsvar. Aldri vært så redd før i mitt liv..

Lenke til kommentar
Vel, nei. Jeg og venninnene mine ble truet med bank etter en kamp for noen år siden, etter det har jeg holdt meg unna staddaen når Enga spiller der. Det var tredje gangen jeg har blitt truet av Klanen-medlemmer på ganske mange år eldre enn meg og de jeg var med. Ene gangen var jeg ikke eldre enn tretten, og da måtte faren min komme meg i forsvar. Aldri vært så redd før i mitt liv..

 

Da kan jeg forstå deg, absolutt. Sto selv på bussen med rundt ti Zagreb supportere som hyppig tok opp norske lommebøker av lommene sine.. De så ganske stygt på oss, var litt redd da.

 

Men holder du deg med en god del folk, på 16 mai spesiellt, så går det vel bra. Jeg gleder meg som en unge. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...