Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har overhode ingen interesse av å få Tørum hem. Mannen ble statløs den gangen han løp rundt på stadionmatten og hoverte over at han hadde tatt fra Bergen gullet. Slik gjør ingen ekte bergenser!

 

Forøvrig er grinesekvensen på lerkendal det mest patetiske jeg noen gang har sett på riksdekkende TV. Skulle tro han var en 4 år gammel jente som nettopp hadde blitt nektet godteri. Det er jo åpenbart at han har kjærlighet for både Rosenbor og Trondheim. Da bør han få lov til å være der han er.

 

Aabrekk kan jeg godta. Ingen tvil om at mannen har kvaliteter innen spillerutvikling.

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar

Or not...

Pappa har kjøpt partoukort dei siste åra til meg.. Er 16 no. Fekk ikkje lov å stå aleine i bataljonen før. MEN NÅ HAR EG FÅTT LOV!;)

Tredje bud: Du skal ære mor og far din;)

 

Forresten du..

Då enga vant serien i 2005 så fekk dei den største supporterklubben...

Ikkje kom å beskyld meg for noko slikt. Har vert på stadion siden 97, nesten kvar hjemmekamp. Brenner for Brann!

Lenke til kommentar

SurfingElite er jo faktisk brannsupporter, da.

Men hele den der "nå hinter vi til at alle som ikke har vært aktive i denne tråden siden begynnelsen er medgangssupportere"-greia som har oppstått siden Brann vant serien har begynt å irritere meg. Jeg var ikke aktiv i denne tråden før denne sesongen jeg heller, rett og slett fordi jeg ikke ante at den eksisterte. Jeg måtte få link av en forumbruker på msn for å finne ut at den eksisterte, skal jeg og være medgangssupporter før det? Dette er første året jeg ikke er på omtrent hver eneste hjemmekamp siden jeg var seks år gammel.

EDIT: Og en av grunnene til at jeg ikke har vært på stadion har vært at jeg ikke har hatt partoutkort i år, og det at det var veldig mange såkalte medgangssupportere som rant ned dørene til stadion og irriterte meg med sine "ikke fullt så edru"-væremåter.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Vinokourov: Hvis du ikke er har vært medlem i bataljonen i år kan du bare glemme å få plass på Hansa til neste år.

 

For å kunne søke om partoukort for neste sesong, må man altså være medlem i Bataljonen 2007. Dette for at eksisterende og lojale medlemmer skal gis sine rettmessige fordeler.

 

Har du betalt medlemskontigent i år. Har du ikke det forkastes din søknad.

 

bataljonen.no

Lenke til kommentar

Har vært på omtrent alle hjemmekampene jeg fikk billetter til så langt i år. Har ventet med å melde meg inn i Bataljonen siden jeg ikke kunne fått noen fordeler for det i år.

 

Det er litt feil det du sier, Kapitalisten. Du kan skaffe deg partoukort ved å være førstemann til mølla 10/12 på Brann Stadion da de gjennværende 100 +- partoukortene vil være igjen.

Ellers blir de som har vært medlem i Bataljonen lenge få prioritet om de ønsker seg partoukort for 2008, til fordel for de som melder seg inn nå og søker om partoukort.

 

Jeg håper ikke jeg er for naiv om jeg tror det vil være mulig å karre til seg et partoukort på Stadion for 08 sesongen, når sisteparten legges ut for salg.

 

Edit: er det noen som skal på stadion på torsdag? Tar med meg noen kamerater og står på felt z (d). Blir avskjed for Winters også. Meget viktig kamp om vi ønsker videre spill, så tross kulden og still opp! ;)

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
SurfingElite er jo faktisk brannsupporter, da.

Men hele den der "nå hinter vi til at alle som ikke har vært aktive i denne tråden siden begynnelsen er medgangssupportere"-greia som har oppstått siden Brann vant serien har begynt å irritere meg.

 

Grunnen er ganske enkelt at jeg latterlig mange venner og bekjente, som plutselig skal vaere en den av Brann.

Alle skulle plutselig ha branndrakt, plutselig ha biletter til stadion. Det er derfor jeg plutselig har begynt aa irritere meg over slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...