iDude Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Jaha, Krangl om andre plassen dere. For første plasen er jo klar: * Trommevirvel * KLANEN!! 1. Klanen 2. ? 3. ? Å ja? Det er av sine egne man skal ha det Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 VI ER BRANN VI ER BERGENS STOLTHET! HEIA BRANN! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Jaha, Krangl om andre plassen dere. For første plasen er jo klar: * Trommevirvel * KLANEN!! 1. Klanen 2. ? 3. ? Å ja? Det er av sine egne man skal ha det Det var sikkert skrevet etter at de hadde blitt pisset på av kanarifansen i 70minutter på hjemmebane. Ser på VIF-TV med rønnern så hører du faktisk kanarifansen synge og er de eneste som er igjen på stadion.. Vi henger heller ikke nede på plata.. Det er grunn til at vi har sanger som sier "Vi pisser på vålenga" "hjem og sette sprøyta"(heve trygda har også vært foreslått) og flere andre slike sanger om VIF. Samt. Man skal være kritisk , er selv kritisk til flere kamper av feks LSK/KFL og det er alltid ting som kan gjøres bedre. Men vi blir aldri enige om god tribunekultur. Vi synger hele tiden , brannfansen trøkker til som f... til tider (ala kanarifansen på ullevål , hvis noen var der) , klanen klager over at de ikke får igang kjerka demmes på ullevål lenger Endret 12. november 2007 av CFD Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) VI ER BRANN VI ER BERGENS STOLTHET!HEIA BRANN! OK. Nei, CFD, vi får ta diskusjonen videre neste år. Satser på at det kommer en ny storslager til Stadion til neste år også, som "Gullet skal hem". Endret 12. november 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Gleder meg allerede. Men så skal det litt til for å synge ut hjemmesupporterne på sin egen stadion uansett Er bare litt artig å fyre opp litt en gang i blandt. Jeg mener fortsatt at KFL er best pr person ,men et problem med måling av lydnivå er vanskelig fordi lyden kan fort gå rett frem og passere andre supportere. Det har vært foretatt noen målinger på det og dermed er ikke åråsen perfekt for å synge ut det andre laget siden KFL står helt borte på notar ,mens bortetilskuerne står på diadora , som er tvers over banen. Så man ville trolig hørt lyden bedre på den kortsiden motsatt av diadora (RB) enn på Notar / SS tribunen som er nærmere. Og det er på flere stadion det er slikt. En ny sang håper jeg virkelig. Det var det eneste som ble hatet mer enn tromma vår (som jeg er skeptisk til på bortekamper..). Her er det også snakk om at den er veldig lite rettningsbestemt og derfor kan blir litt for rungende hvis man ikke klarer på bortekamper.. Men jeg har lyst å dra fram engakampen. Dette er 15min etter at kampen og slutt og alikvell hører du KFL fylle ullevol med såpass få supportere.. Synes det er artig at VIF spillere blir intervjuet mens KFL synger i bakgrunnen. http://www.viftv.no/script/video.php?clip=...ategory=nyheter Møtes gjerne også for en pils engang. Endret 12. november 2007 av CFD Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Stemmer for at jeg jakter ned den godeste CFD og gir han en hårklipp a la hva han fikk på skolen for noen år siden. Eller hva sier du Christian? Men det er vel blitt mann av deg siden den gang, synd det var så laber feiring etter cupgullet at du måtte innom Branntråden. Men grattulerer uansett med gullet, jeg hadde faktisk glemt helt at det var cupfinale på søndag. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Janofårvisjå.. http://brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=5989 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Slik låter det fra Nettavisen. http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1440854.ece Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Wuhu, Husekleppen blir i Brann 3 nye år Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Flotte greier! Virkelig bra. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Stemmer for at jeg jakter ned den godeste CFD og gir han en hårklipp a la hva han fikk på skolen for noen år siden. Eller hva sier du Christian? Men det er vel blitt mann av deg siden den gang, synd det var så laber feiring etter cupgullet at du måtte innom Branntråden. Men grattulerer uansett med gullet, jeg hadde faktisk glemt helt at det var cupfinale på søndag. Hehe Vidar Har feriet med ølfylla i 3dager og en dag med spritfylla igår. Får se se om jeg tar en tur bort til foppisen idag. Noe som varmet hjertet mitt var en jente som sa "har du sett noe så vakkert!?" når jeg var utenfor Høyteknologibygget igår. Jeg ble bare oppildnet av noen nisser som absolutt skulle kritisere igår og jeg letet etter kilder på nettet og da fant jeg denne tråden på google. Har jo ikke vært så aktiv her inne på en stund , og kommer nok ikke til å være det heller. Her er forresten bildet Dotten snakket om: http://home.no.net/svaking/Wank/sveis/sveis.jpg Gratulerer med at huseklepp forlenger kontrakten sin. Jeg tror han kan bli stor til neste år. Endret 13. november 2007 av CFD Lenke til kommentar
iDude Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Bohinen er sur Av og til lurer jeg på hva som foregår mellom ørene til såkalte fotballedere, mental alder på 12 år er tydeligvis normen :!: Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tar helt klart opp kampen mot Fjørtoft... Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Tar helt klart opp kampen mot Fjørtoft... Dessverre... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Bohinen er sur Av og til lurer jeg på hva som foregår mellom ørene til såkalte fotballedere, mental alder på 12 år er tydeligvis normen :!: Makan til tulling, oppføre seg slik... Veder på at disse "SMS"-ene ikke er langt unna sannheten :!: Onsdag 14. november: Kl. 01:36: ”Blææææææh! Du er homo! :-p” Kl. 03:01: ”Erik! Je elskr dg :-o” Kl. 03:37: ”I love U beibi! Bli med på nachspill a! Klemz fra Larz ;-)” Kl. 03:41: ”Åffer svarer u ik, Erik? Er du sur?” Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Haha, ler ler ler! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Bohinen er klyse nummer 2 etter Fjørtoft, så dette kom vel ikke som en overaskelse. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tidenes fra Mjelde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå