Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og du tror virkelig vi hørte dere så godt når dere var på Brann stadion?

 

Det er så utrolig mange av dere Kanarifans som tror at vi har så dårlig stemning, at vi er stille hele tiden, og at vi har et labert valg av sanger. Det er bullshit. Som Kapitalisten sier, vi kjører ikke trommer, vi synger ikke shalala/forsha ditt forsha datt i evigheten. Vi har kortere sanger med mer trøkk på. Dere skryter slik over at dere hopper, laller og trommer kampen lang, og dermed at dere "støtter laget hele tiden". Husker da dere lå under 3-0 i vår, da hoppet dere og viftet med flagg selv før dere fikk trøstemålet deres.

Det virker som meg som at det er så lite engasjemang for kampen hos dere kanarifans. Dere er mer opptatt av å få de andre med dere å hoppe enn å følge med på kampen.

 

Når hele Brann Stadion er med på "Byen é Bergen", så kan ikke "LILLESTRØM Å Å Å Å, VI ER FULA SHALALALALA Å Å Å OLÉ OLÉ O O O" måle seg. Aldri!

Lenke til kommentar

Grunnen til at brannfansen kan bli stille i kampens hete har ingenting med mangel på engasjement å gjøre, men mer med et engasjement for kampen, sporten og laget fremfor idiotiske sanger som kan synges om og om igjen til dere spyr.

 

Du skal slippe å tone deg ned, CFD, men da skal du faktisk faen ikke forvente at jeg skal tone meg ned heller. :)

Lenke til kommentar
Når hele Brann Stadion er med på "Byen é Bergen", så kan ikke "LILLESTRØM Å Å Å Å, VI ER FULA SHALALALALA Å Å Å OLÉ OLÉ O O O" måle seg. Aldri!

 

SKal du sitere så får du gjøre det riktig ;) Hørte vi ikke mye LA-LA-LA-LA i et av klippene jeg hentet opp fra youtube? Korte sanger med mye trøkk, jommen sa jeg smør :D Den beste motsigelsen i hele dag!

 

Jeg oppfordrer alle til å konkurere mot meg 1vs1 i synging..

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Når hele Brann Stadion er med på "Byen é Bergen", så kan ikke "LILLESTRØM Å Å Å Å, VI ER FULA SHALALALALA Å Å Å OLÉ OLÉ O O O" måle seg. Aldri!

 

SKal du sitere så får du gjøre det riktig ;) Hørte vi ikke mye LA-LA-LA-LA i et av klippene jeg hentet opp fra youtube? Korte sanger med mye trøkk, jommen sa jeg smør :D Den beste motsigelsen i hele dag!

 

Jeg gikk ut i fra at du forstå atmitt lille sang-sitat var satt litt på spissen. Du kan jo se på de to linkene jeg la ved under. Ved korte sanger mener jeg sanger som ikke varer over flere minutter, ikke sanger som varer i ti sekunder, om det var det du trodde jeg siktet til.

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
Oppskrytt stemning har et navn , Brann stadion :D

Hvor mange ganger tror du vi hørte dere på åråsen da? 30sek etter hver scoring og 5min før slutt? Så vet vi alle hvor dårlige vanlige fotokamera eller mobilkamera er på å ta opp lyder.

Nesten som dere på stadion i vår det da. Hørte dere ca en gang i løpet av kampen, og det var når Brann gikk opp til 3-0. Ganske komisk egentlig.

 

Det forhindret selvsagt ikke Kanarifansen fra å si at de sang oss ut av stadion...

 

Fin gjeng!

Lenke til kommentar

 

 

Kan det måle seg? :tease:

 

I antall kan vi ikke måle oss mtp på størrelsen på byen og stadion. pr person er vi best i Norge.. Norden også.. Jeg utfordrer alle til syngekonkuranse 1vs1.. Men ikke idag. Er for hes etter cuptelt og cupfinale.. Vi er norgesmestere hører dere!

Lenke til kommentar

 

 

Kan det måle seg? :tease:

 

I antall kan vi ikke måle oss mtp på størrelsen på byen og stadion. pr person er vi best i Norge.. Norden også.. Jeg utfordrer alle til syngekonkuranse 1vs1.. Men ikke idag. Er for hes etter cuptelt og cupfinale.. Vi er norgesmestere hører dere!

 

What Eplefe said. Herregud, best i Norden? Dere er nesten like tåpelige som Kjernen. Skal dere ikke snart innføre megafon også? Og så kan jo dere dele ut felles programblad på forhond av kampen, der dere synger "Å elsker LSK shalalopp" fra 1-15 minutt, for så å ta en pratepause, deretter kan dere fortsette med "Forscha Fula"?

 

edit: leif.

Endret av Lurvefranzen
Lenke til kommentar
What Eplefe said. Herregud, best i Norden? Dere er nesten like tåpelige som Kjernen. Skal dere ikke snart innføre megafon også? Og så kan jo dere dele ut felles programblad på forhond av kampen, der dere synger "Å elsker LSK shalalopp" fra 1-15 minutt, for så å ta en pratepause, deretter kan dere fortsette med "Forscha Fula"?

 

edit: leif.

 

Vi pleier å si det samme om dere ;) Men nå kan ikke jeg prate for noen andre enn megselv da. Samt så har vi et meget stort utvalg av sanger å velge mellom ;) Har sett over 50stk på enkelte kamper.. Men det har hendt at sanger er blitt sunget ihel. Nå er jo vi også ganske utholdende så vi klarer faktisk å holde sangene omtrent hele tiden , imotsettning til mange andre som er høylydt i kun korte perioder ;)

Lenke til kommentar
Nå er jo vi også ganske utholdende så vi klarer faktisk å holde sangene omtrent hele tiden , imotsettning til mange andre som er høylydt i kun korte perioder ;)
Det er kanskje fordi vi følger med på kampen innimellom og ;)

 

Personlig liker jeg mye bedre spontan stemning foran den dere i kanarifansen holder på med - som i alle fall jeg ikke opplever som spontan. Slik jeg har forstått det har dere noen forsangere som står foran tribunen med ryggen mot kampen og starter sangene. Er det slik det er eller?

 

På Frydenbø-tribunen startes det sanger av flere, og ofte samtidig - et salig rot av og til, ja, men litt av sjarmen spør du meg :)

Lenke til kommentar
Nå er jo vi også ganske utholdende så vi klarer faktisk å holde sangene omtrent hele tiden , imotsettning til mange andre som er høylydt i kun korte perioder ;)
Det er kanskje fordi vi følger med på kampen innimellom og ;)

 

Personlig liker jeg mye bedre spontan stemning foran den dere i kanarifansen holder på med - som i alle fall jeg ikke opplever som spontan. Slik jeg har forstått det har dere noen forsangere som står foran tribunen med ryggen mot kampen og starter sangene. Er det slik det er eller?

 

På Frydenbø-tribunen startes det sanger av flere, og ofte samtidig - et salig rot av og til, ja, men litt av sjarmen spør du meg :)

 

Veldig enig. Tribunelivet (på Brann Stadion ihvertfall) skal være spontant, passe til "situasjonen" i kampen og gjerne litt humoristisk, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...