Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om Huseklepp signerer for Vålerenga så anser jeg det som et av tidenes svik av en Brannsupporter. Håper ikke Andresen klarer å lure han med seg, men har hatt bange anelser lenge om at de to kan forsvinne sammen.

 

Håper han kommer til vår kjære Oslo klubb. Blir spennende tippeliga i neste år gitt :)

 

 

Edit: Neste år * håper ikke Raste ser dette.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Noen Brann-supportere som gidder å forklare hvorfor i all verden Mjelde er årets trener? Er jo det dummeste jeg har hørt, her har vi en trener som får slengt kvalitetsspillere etter seg i tid og utide, han går fysisk til angrep på egne spillere, og i tillegg har han i praksis hatt stilling som assistent manager etter Martin Andresen. Idiotene i trenerforeningen kan jo tydeligvis ikke tenke klart, eller kanskje de består av en haug med Brann-fans? Fy søren.

 

Janne Jönsson fortjener jo denne prisen mer enn noen annen, mannen har utrettet mirakler. For Mjeldes del hadde det vært et mirakel å ikke vinne gull...

Lenke til kommentar

Uverdig oppførsel av Martin Andresen må jeg si. Stiller på VIF-pressekonferanse iført VIF tøy, som Brannspiller, prøver å lokke til seg Branntrenere til VIF, som Brannspiller. Detter er jo direkte latterlig. Ikke rart at Bruun-Hansen ble 'enig med Andresen' om å terminere kontrakten. Greit nok at Andresen sannsynligvis hadde spilt sin siste kamp på grunn av skade men dette vil se ualminnelig dumt ut hvis Andresen blir frisk før opprinnelig kontrakt løper ut. Ser forresten ualminnelig dumt ut uansett.

 

[Edit: forandret litt på teksten i første linje.]

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar
Uverdig oppførsel av Martin Andresen må jeg si. Stiller på VIF-pressekonferanse iført VIF tøy, som Brann spiller, prøver å lokke til seg Brann trenere til VIF, som Brann spiller. Detter er jo direkte latterlig. Ikke rart at Bruun-Hansen ble 'enig med Andresen' om å terminere kontrakten. Greit nok at Andresen sannsynligvis hadde spilt sin siste kamp på grunn av skade men dette vil se ualminnelig dumt ut hvis Andresen blir frisk før opprinnelig kontrakt løper ut. Ser forresten ualminnelig dumt ut uansett.

 

 

Må si det er trist at Andresen gjorde dette. Tar kontakt med trenere og spillere mens han er Brann-kaptein og spør om de har lyst til å bli med til VIF. Det er svik det og en trist avslutning på en flott Brann-karriere. Ikke rart media visste om hans VIF-planer om han virkelig holdt på slik som dette.

 

Håper det ikke er så ille som det blir fremstilt.

 

Og for de som mente Mjelde var en "assistent" under Andresen, merkelig da hvordan Brann med ett hevet seg flere hakk (spesielt defansivt) etter at Mjelde tok full styring i sommerpausen (noe som vistnok irriterte Andresen). Laget gikk ikke på noen sprekk og det på tross av en Mjelde og Andresen som ikke snakket sammen som tidligere. Så det finnes nok håp, Mjelde virker som en god teamleder som ikke bedriver skittkasting og sverting av andre. Jeg var kritisk til han før, men det var uvitenhet jeg talte utifra. Det lederskapet han har vært med på å bygge opp har vært avgjørende og han som trener har vært flink til å bygge opp igjen tidligere storheter som Helstad, Bakke, Karadas og Solli. I tillegg til å dyrke frem talenter som Huseklepp og Opdal.

Lenke til kommentar

Er veldig enig i det du sier. Spørsmålet er om vi får beholde majoriteten av spillerne du nevner. De to sitnevnte tror i alle fall jeg forsvinner snart, dessverre, og det kommer ikke som en overraskelse om Helstad vil prøve seg i Europa igjen. Karadas er ustabil, han har jo sviktet Brann tidligere. (på samme måte en viss eks-kaptein gjør for tiden).

Endret av Henrik Hauken
Lenke til kommentar
Er veldig enig i det du sier. Spørsmålet er om vi får beholde majoriteten av spillerne du nevner. De to sitnevnte tror i alle fall jeg forsvinner snart, dessverre, og det kommer ikke som en overraskelse om Helstad vil prøve seg i Europa igjen. Karadas er ustabil, han har jo sviktet Brann tidligere. (på samme måte en viss eks-kaptein gjør for tiden).

 

Karadas sviktet egentlig ikke. Brann ville trolig gått konkurs om de ikke solgte han, så han var vel mer en reddende engel. Noe vi fans ikke forstod den gang, fordi vi ikke var kjent med hvor dårlig det sto til. Om du er Brannspiller, ville du gått til RBK eller VIF om det kunne berge klubben fra konkurs? Jeg tror den faktoren gjør det enklere for de fleste spillere å flytte på seg.

 

Huseklepp frykter jeg forsvinner til VIF. Jeg frykter Andresen har drevet mye lobbyvirksomhet. Ille om han har fungert som en dobbeltagent mot slutten, men det er jo ikke sikkert det er sannheten. Vi har ikke hørt hans versjon enda.

Lenke til kommentar
Huseklepp frykter jeg forsvinner til VIF. Jeg frykter Andresen har drevet mye lobbyvirksomhet. Ille om han har fungert som en dobbeltagent mot slutten, men det er jo ikke sikkert det er sannheten. Vi har ikke hørt hans versjon enda.

Jeg vet ikke om vi trenger å høre hans verson, det lukter lobbyvirksomhet lang vei. Det verste er at vi ikke får noe igjen for verken ham eller Andresen... Nei, jeg misliker Andresen mer for hver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...