Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Branns lag mot Tromsø:

 

-----------------------------------------Håkon Opdal---------------------------------------------

 

---------Bjørn Dahl, Olafur Örn Bjarnason, Knut Walde, Cato Guntveit------------

 

--------Erik Huseklepp, Jan Gunnar Solli, Hassan El Fakiri, Petter Vaagan Moen------------

 

----------------Ármann Smárí Björnsson, Joakim Sjöhage-----------------

 

 

KILDE

 

KILDE2

Endret av kapitalisten
Lenke til kommentar
Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? :scared:

 

Dette har jo vært spekulert om i et par måneder nå, så ingen overaskelse.

 

Andresen skal ha lykke til uansett hvor han går. Er takknemlig for den jobben han gjorde. Får håpe, for VIF sin del, at han er en bedre joker der enn hva han var i Stabæk (som rykket ned). Det skulle ikke forundre meg om Huseklepp forsvinner samme veien, kanskje Andresen har kjørt litt lobbyvirksomhet i Brann og tar med seg supertalentet.

 

VIF tror jeg blir veldig farlig neste år. Under Aabrekk har de tatt over 2 poeng i snitt. Noe som gjør at de ville vært på 2.plass i årets liga, om det hadde vært slik hele sesongen.

Lenke til kommentar
Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? :scared:

 

Dette har jo vært spekulert om i et par måneder nå, så ingen overaskelse.

 

Andresen skal ha lykke til uansett hvor han går. Er takknemlig for den jobben han gjorde. Får håpe, for VIF sin del, at han er en bedre joker der enn hva han var i Stabæk (som rykket ned). Det skulle ikke forundre meg om Huseklepp forsvinner samme veien, kanskje Andresen har kjørt litt lobbyvirksomhet i Brann og tar med seg supertalentet.

 

VIF tror jeg blir veldig farlig neste år. Under Aabrekk har de tatt over 2 poeng i snitt. Noe som gjør at de ville vært på 2.plass i årets liga, om det hadde vært slik hele sesongen.

 

Kan jo hende dere får Daniel F. Holm da :cry:

Lenke til kommentar

Han må jo kjøpes og når de kommer med latterlige summer og antyder han vil koste mer enn 10 millioner så ser jeg ikke poenget. Han har talent, men har ikke prestert i forhold til forventningene.

 

Men han kunne vært en god erstatter for Winters. Men ikke i nærheten av samme betydning for laget som det Andresen er. Andresen kunne styrt VIF til gull i år, han er en stabilisator og er flink til å lede troppene. Ekstra bra blir det når han får til spillet sitt også.

Lenke til kommentar
Han må jo kjøpes og når de kommer med latterlige summer og antyder han vil koste mer enn 10 millioner så ser jeg ikke poenget. Han har talent, men har ikke prestert i forhold til forventningene.

 

Men han kunne vært en god erstatter for Winters. Men ikke i nærheten av samme betydning for laget som det Andresen er. Andresen kunne styrt VIF til gull i år, han er en stabilisator og er flink til å lede troppene. Ekstra bra blir det når han får til spillet sitt også.

 

Har Huseklepp kontrakt med Brann som går ut denne sesongen elns ? :s

Lenke til kommentar
Ja, kontrakten hans går ut etter sesongen.

 

Daniel F. Holm kommer ikke til å forlate Enga, vis han ikke får utenlandske tilbud.

 

Vi kan godt få Huseklepp med Andresen, gjør meg ikke noe etter jeg så Huseklepp spilte sist helg :)

 

Ah, var godt og høre. Trodde kanskje det kunne bli en bytte handel mellom Huseklepp og F.Holm :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...