Lurvefranzen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Årets høydepunkt i norsk fotball var jo helt klart når lyn knuste brann 6-0! så ikke lek gærne bærgensere Ja, og ellers har dere ikke så alt for mange høydepunkter å se tilbake på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Årets høydepunkt i norsk fotball var jo helt klart når lyn knuste brann 6-0! så ikke lek gærne bærgensere Ja, og ellers har dere ikke så alt for mange høydepunkter å se tilbake på. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Branns lag mot Tromsø: -----------------------------------------Håkon Opdal--------------------------------------------- ---------Bjørn Dahl, Olafur Örn Bjarnason, Knut Walde, Cato Guntveit------------ --------Erik Huseklepp, Jan Gunnar Solli, Hassan El Fakiri, Petter Vaagan Moen------------ ----------------Ármann Smárí Björnsson, Joakim Sjöhage----------------- KILDE KILDE2 Endret 2. november 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Endelig Sjöhage - this better be good! Edit: Var det slik at Hanstveit må stå over denne? Endret 1. november 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? Jepp, hvem kjøper seg gullet neste år? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? Jepp, hvem kjøper seg gullet neste år? For meg kan han bare forsvinne. Han har gjort en meget god jobb i år, og vi har vært avhengig av han i stallen dette året. Dog slik jeg ser det må vi bare instille oss på at han forsvinner, og vi har en bred nok midtbane til å dekke tapet av Andresen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det gikk jo veldig bra mot Viking uten Andresen, og de gangene det har gått dårlig uten Andresen, tror jeg ikke Andresen hadde gjort noe forskjell på utfallet. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? Dette har jo vært spekulert om i et par måneder nå, så ingen overaskelse. Andresen skal ha lykke til uansett hvor han går. Er takknemlig for den jobben han gjorde. Får håpe, for VIF sin del, at han er en bedre joker der enn hva han var i Stabæk (som rykket ned). Det skulle ikke forundre meg om Huseklepp forsvinner samme veien, kanskje Andresen har kjørt litt lobbyvirksomhet i Brann og tar med seg supertalentet. VIF tror jeg blir veldig farlig neste år. Under Aabrekk har de tatt over 2 poeng i snitt. Noe som gjør at de ville vært på 2.plass i årets liga, om det hadde vært slik hele sesongen. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Andresen klar for VIF... Jeg er sjokkert, VIF? Dette har jo vært spekulert om i et par måneder nå, så ingen overaskelse. Andresen skal ha lykke til uansett hvor han går. Er takknemlig for den jobben han gjorde. Får håpe, for VIF sin del, at han er en bedre joker der enn hva han var i Stabæk (som rykket ned). Det skulle ikke forundre meg om Huseklepp forsvinner samme veien, kanskje Andresen har kjørt litt lobbyvirksomhet i Brann og tar med seg supertalentet. VIF tror jeg blir veldig farlig neste år. Under Aabrekk har de tatt over 2 poeng i snitt. Noe som gjør at de ville vært på 2.plass i årets liga, om det hadde vært slik hele sesongen. Kan jo hende dere får Daniel F. Holm da Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Han må jo kjøpes og når de kommer med latterlige summer og antyder han vil koste mer enn 10 millioner så ser jeg ikke poenget. Han har talent, men har ikke prestert i forhold til forventningene. Men han kunne vært en god erstatter for Winters. Men ikke i nærheten av samme betydning for laget som det Andresen er. Andresen kunne styrt VIF til gull i år, han er en stabilisator og er flink til å lede troppene. Ekstra bra blir det når han får til spillet sitt også. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Han må jo kjøpes og når de kommer med latterlige summer og antyder han vil koste mer enn 10 millioner så ser jeg ikke poenget. Han har talent, men har ikke prestert i forhold til forventningene. Men han kunne vært en god erstatter for Winters. Men ikke i nærheten av samme betydning for laget som det Andresen er. Andresen kunne styrt VIF til gull i år, han er en stabilisator og er flink til å lede troppene. Ekstra bra blir det når han får til spillet sitt også. Har Huseklepp kontrakt med Brann som går ut denne sesongen elns ? :s Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, kontrakten hans går ut etter sesongen. Daniel F. Holm kommer ikke til å forlate Enga, vis han ikke får utenlandske tilbud. Vi kan godt få Huseklepp med Andresen, gjør meg ikke noe etter jeg så Huseklepp spilte sist helg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Ja, kontrakten hans går ut etter sesongen. Daniel F. Holm kommer ikke til å forlate Enga, vis han ikke får utenlandske tilbud. Vi kan godt få Huseklepp med Andresen, gjør meg ikke noe etter jeg så Huseklepp spilte sist helg Ah, var godt og høre. Trodde kanskje det kunne bli en bytte handel mellom Huseklepp og F.Holm Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Tipper neppe det, siden Daniel F. Holm skrev under en ny kontrakt for et par måneder siden. Huseklepp kan vi få gratis vis han ikke skriver under ny kontrakt og da står som Bosman spiller. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) Hvis Brann kjøper DFH skjønner jeg ikke hva de tenker med. Blir nesten litt for dumt å erstatte en målscorer mot en som åpenbart er vaksinert fra å score. edit; leif Endret 2. november 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Nå kommmer ikke Brann til å kjøpe DFH, enkelt og greit! Lenke til kommentar
ArsEna Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Og godt er det, Fredheim Holm er ikke god nok i det hele tatt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nå kommmer ikke Brann til å kjøpe DFH, enkelt og greit! Takk og lov, gutten har allergi mot å score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå