Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal det bli spennende å se om Huseklepp starter mot Tromsø selv om Bakke/Jaiteh skulle bli fit for fight.

Hva angår Huseklepps defensive ferdigheter så mangler vel gjerne litt i det å plassere seg i forsvar men det gjaldt sannelig også spillere som Roger Helland og Joakim Björklund i starten og de vokste seg jo store etterhvert. Huseklepp har dog med sine klyv og innsatsvilje evne til å stresse motstanderene som en klegg, ikke ulikt Geirmund Brendesæther. Jeg håper virkelig Huseklepp blir og får lov til å vokse inn i både den offensive og defensive rollen.

Jeg er gammel nok til å huske Ingvald Huseklepp sine raid nedover langsiden og publikums forventningsfulle brøl. (Får frysebyer når jeg tenker på det) Må historien gjenta seg gjennom Erik i 2008 og videre. :thumbup:

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

mjelde bør ha fått opp øynene om å starte med husekleppen.. visst du tar bort målene til helstad så var husekleppen klart best... han hadde jo også 3 målgivende om eg ikke tar helt feil... han fortjente i hvertfall ett mål i går...

leste på bt.no, att husekleppen ikke var så veldi negativ til å skifte klubb.. håper ikke dette skjer..

Lenke til kommentar
De gangene jeg ikke har fått billett i år, har vært når jeg har vært for sein ned på galleriet - selv om jeg har vært så tidlig jeg kan.

 

Igår så jeg kampen på Kong Oscar Biljard, men vimset meg ned til festplassen rett etter kampen og stod der til showet var ferdig, etterpå husker jeg ikke helt hvor jeg gikk. Men jeg kom hjem til slutt! :D

 

Lurer på om jeg så Eplefe igår på festplassen (du(?) stod til venstre for skjermen, og har halve håret farget i rosa). Ove Thue og Dagfinn Lyngbø <3!

Jeg tror du så en venn av en venn av meg. Oo

jeg sto til høyre for skjermen, helt fremme ved scenen, og jeg har mørkegrønt og brunt hår. Oo

Lenke til kommentar

Strand kommer?

 

Andresen går? Mannen stod på festplassen på søndag og sa 'når VI står her neste år'... Jaja, ingen er uerstattelige. Nye utfordringer gir nye løsninger. Han skal uansett ha mange takk for innsatsen og lykke til videre.

Nå får man bygge ett lag rundt roller og ikke personer så blir det så bra så. :D

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar
Årets høydepunkt i norsk fotball var jo helt klart når lyn knuste brann 6-0! så ikke lek gærne bærgensere

Årets høydepunkt for hvem? For de som holder med det middelmådige laget fra Oslo, skal vi tro tabellen, så kanskje. Brann har vært best gjennom en hel sesong, og det er det som teller, ikke at vi hadde EN veldig dårlig dag i Oslo.

 

Brann slo de som ser ut til å få 2. plassen i begge kampene, og knuste de som lå på 2. plass i forgje runde. (bortekampen mot Viking er også glemt)

Endret av Henrik Hauken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...