Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp kommet hjem fra byen, herregud så mange mennesker, så masse folk og det var en FANTASTISK stemning. Jeg har dog noen klager. Selvsagt. fjortisser som hadde drukket så alt for, alt for mye (mer enn en halv rusbrus) og gaulte og hylte usammenhengende og faktisk presterte å fortsette denne oppførselen gjennom nystemten, enda Tor Endresen sa "Syng for byen, og laget, med andakt og respekt". I tillegg vil jeg syte litt over medgangssupportere, da blant annet noen som jeg så som hadde på seg en brann-genser, brann-skjerf (seriemester 07-skjerfet) og spurte da de spilte igjennom branns beste mål de siste sesongene spurte hun og venninnen kompisen sin "Hvem er Bengt Sæternes?". Siste tingen jeg vil klage over er overnevnte platinablonde, brunkrembefengte, motbydelige vesen, og deres åpenbart medfødte rett til å albue seg frem. Jeg har så vondt i venstre brystvorten min etter et sammenstøt med en av dem (hun ville stå foran meg og kjørte albuen sin i den ene brystvorten min, som ble piercet på fredag, mind you). Hun fikk albuen min i magen, og nesten kneet mitt i nesen og, men jeg klarte å styre meg. Ekle, ekle vesenene. Men alt i alt, en knall kveld med god stemning. :love:

Lenke til kommentar

Er det noen med noen digge bilder i full oppløsning som kunne ha lastet opp til glede for alle her? Både fra festplassen og stadion?

 

Jeg har noen på gang, men må nok vente til jeg får de fra en annen sin mobiltelefon. :thumbup:

 

Kanskje vi skulle laget en egen tråd med media fra Serien 07 - fra Branns ståsted?

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Er jo blitt tilnærmet umulig å komme seg på stadion denne sesongen da, så det blir litt feil å kalle noen medgangssupporter bare fordi de ikke har kommet seg på stadion. Har selv fulgt Brann tett gjennom hele året, men knapt vært en eneste gang på stadion grunnet at jeg ikke får tak i billetter. Før Vikingkampen stod jeg på Narvesen i OSLO før 12 dagen de solgte billettene, men ikke engang da fikk jeg tak i.

 

Uansett, en fantastisk kveld igår, var inne på Festplassen og opplevde showet der. Helt utrolig stemning, helt utrolig kamp og heldigvis viste værgudene sine beste sider akkurat når festen startet :D Det kunne ikke vært bedre regissert i den beste Oscar-film. En helt utrolig opplevelse å være med på, TAKK BRANN! <3

Lenke til kommentar
Vel, Hvor mange hjemme og bortekamper var du på i år eplefe? Utrolig mange som klager over medgangssupportere når de ikke møter opp på stadion selv. Er dessverre ikke andre sin feil at du velger å pierce deg. Selvsagt blir det trangt om plassen når et så stort antall mennesker samler seg på et sted.

Jeg har vært på 4 bortekamper og alle hjemmekampene jeg har hatt mulighet til å være på. Tror det er en 5-6 stykker jeg har vært på. Men så er dette også første året siden jeg var ganske liten at jeg ikke er på hver kamp.

Lenke til kommentar
Vel, Hvor mange hjemme og bortekamper var du på i år eplefe? Utrolig mange som klager over medgangssupportere når de ikke møter opp på stadion selv. Er dessverre ikke andre sin feil at du velger å pierce deg. Selvsagt blir det trangt om plassen når et så stort antall mennesker samler seg på et sted.

Så du mener at en bergenser som har fulgt laget sitt i alle år, men pga en studiesituasjon ikke kan bo i Bergen er medgangssupporter, selv om den personen har sett samtlige kamper som er mulig når vedkommende er hjemme og følger alle kampene på TV og web-TV ect?

Endret av Henrik Hauken
Lenke til kommentar
Vel, Hvor mange hjemme og bortekamper var du på i år eplefe? Utrolig mange som klager over medgangssupportere når de ikke møter opp på stadion selv. Er dessverre ikke andre sin feil at du velger å pierce deg. Selvsagt blir det trangt om plassen når et så stort antall mennesker samler seg på et sted.

Så du mener at en bergenser som har fulgt laget sitt i alle år, men pga en studiesituasjon ikke kan bo i Bergen er medgangssupporter, selv om den personen har sett samtlige kamper som er mulig når vedkommende er hjemme og følger alle kampene på TV og web-TV ect?

 

Hvordan har du klart å trekke den konklusjonen? Jeg kan ikke se at jeg har skrevet dette. Jeg er faktisk i samme situasjon som du beskriver og befinner meg nå i USA.

Lenke til kommentar
Du skrev jo faktiskt

 

"Utrolig mange som klager over medgangssupportere når de ikke møter opp på stadion selv."

 

Ja og jeg sikter selvsagt til de som har MULIGHET til å komme seg på stadion. Jeg forventer selvsagt ikke at studenter i andre byer, syke mennesker osv skal komme på stadion.

 

 

Da kunne du formulert deg på en måte som ikke lot seg missforstå

Lenke til kommentar
Du skrev jo faktiskt

 

"Utrolig mange som klager over medgangssupportere når de ikke møter opp på stadion selv."

 

Ja og jeg sikter selvsagt til de som har MULIGHET til å komme seg på stadion. Jeg forventer selvsagt ikke at studenter i andre byer, syke mennesker osv skal komme på stadion.

Da blir det litt mer forståelig. Gleder meg forøvrig over at Ham Kam rykket opp. Bor i Lillehammer, så da blir det bortekamp i Hamar neste sesong. Skal også se om jeg får med meg kamerater til Oslo mot Enga. (kjedelig å sitte på buss i to timer allene)

 

Men når det er sagt, er det utrolig vanskelig å få billetter til hjemmekamper. Greit, jeg har vært på noen tidligere i år, men du så jo hvordan det var mot Viking. Skuffende oppmøte mot Hamburg though.

Endret av Henrik Hauken
Lenke til kommentar

De gangene jeg ikke har fått billett i år, har vært når jeg har vært for sein ned på galleriet - selv om jeg har vært så tidlig jeg kan.

 

Igår så jeg kampen på Kong Oscar Biljard, men vimset meg ned til festplassen rett etter kampen og stod der til showet var ferdig, etterpå husker jeg ikke helt hvor jeg gikk. Men jeg kom hjem til slutt! :D

 

Lurer på om jeg så Eplefe igår på festplassen (du(?) stod til venstre for skjermen, og har halve håret farget i rosa). Ove Thue og Dagfinn Lyngbø <3!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...