Prusk Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Det måtte vel komme. Kåre må gå i følge VG. Engasjementet her inne er omtrent like stort som på stadion under Covid. Lenke til kommentar
keizersoze Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Svein M skrev (3 timer siden): Jeg tror det er lurt å fortsette med Kåre som trener. Får heller prøve å få inn flere gode spillere. Det skjer ikke. Han er ute. Hva skal den geniale gjengen på Stadion finne på nå da? Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 De har jo drept all engasjement rundt klubben. Jeg har de siste 30 årene sett det meste av kamper, nå bryr jeg meg knapt. Trist de har kjørt klubben så langt ned, og hvordan de skal klare å få engasjementet tilbake aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Hadde tro på at Kåre skulle snu dette Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. juli 2021 Del Skrevet 19. juli 2021 Resultatene sier sitt. Hadde vel strengt tatt ikke noe annet valg. 1 seier i år, 5 totalt på 36? kamper. Hadde fått sparken i andre klubber for lenge siden. Lenke til kommentar
Mister Sweep Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Har ikke helt troen på at det blir så mye bedre bare vi får ny trener. Det er for mye grums i klubben til at det lar seg fikse bare med å erstatte Kåre. Slenger inn et tips på at det går 2-3 uker nå før Horneland blir annonsert som ny trener. Lenke til kommentar
Sfære Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 ProphetSe7en skrev (11 timer siden): De har jo drept all engasjement rundt klubben. Jeg har de siste 30 årene sett det meste av kamper, nå bryr jeg meg knapt. Trist de har kjørt klubben så langt ned, og hvordan de skal klare å få engasjementet tilbake aner jeg ikke... Det klarer de sikkert ikke. Kulturen rundt Brann har endret seg, og kultur er ikke noe som kan endres over natten. Den fandenivoldskheten og lidenskapen som eksisterte rundt Brann for 2 tiår siden vil vi kanskje aldri se igjen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Mister Sweep skrev (3 timer siden): Har ikke helt troen på at det blir så mye bedre bare vi får ny trener. Det er for mye grums i klubben til at det lar seg fikse bare med å erstatte Kåre. Slenger inn et tips på at det går 2-3 uker nå før Horneland blir annonsert som ny trener. Tipper jeg også. Horneland er en god trener, men vil han klare å snu dette i større grad enn Kåre ville? Jeg tror de trenger nytt blod og nye tanker. Om Horneland hadde tanker rundt endring som kunne hjulpet tidligere, har han ikke luftet dem allerede? Jeg antar de begynte å bli lett desperate i Kniksens plass 1. Lenke til kommentar
GatlingGun Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg ville ha gitt Horneland jobben ut sesongen på å redde plassen, deretter vurdere hans stilling i forhold til fast ansettelse. Det hadde vært det ryddigste. 1 Lenke til kommentar
Sfære Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 GatlingGun skrev (7 timer siden): Jeg ville ha gitt Horneland jobben ut sesongen på å redde plassen, deretter vurdere hans stilling i forhold til fast ansettelse. Det hadde vært det ryddigste. Det er kanskje ryddig, i den grad man finner ryddighet i Brann. Men er det dette som skal til for å unngå nedrykk? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 (endret) Uten å være noen fotballekspert så er vel Horneland en trener som utvilsomt holder nivået i eliteserien, og på den måten et bra valg. Og jeg vil tro han har bedre sjanse til å berge plassen i år enn de fleste andre. Han har vel en fordel av å kjenne laget. Endret 20. juli 2021 av Svein M Lenke til kommentar
GatlingGun Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 6 hours ago, Sfære said: Det er kanskje ryddig, i den grad man finner ryddighet i Brann. Men er det dette som skal til for å unngå nedrykk? Hadde vi visst det så hadde vi ikke vært der vi er nå. Lenke til kommentar
Titaanzink Skrevet 21. juli 2021 Del Skrevet 21. juli 2021 Tror ikke Horneland er den verste midlertidige treneren vi kan få. Stort dårligere enn Kåre kan han vel knapt gjøre det så det er ikke krise om han leder laget resten av sesongen. Slett ikke sikker på om han er riktig mann på sikt dog. Jeg liker Kåres fotballfilosofi og system men han har ikke overbevist meg om at han er kapabel til å innføre disse i en ny klubb med nye og unge spillere. Derfor var han ikke noen favoritt hos meg før han ble ansatt og jeg er heller ikke lei meg for at han nå er borte. Nå bør vi unngå fristelsen til å ansette noen utelukkende for å redde plassen. Det vi trenger er en trener som har vist at han kan bygge kultur for morsom fotball fra grunnen av. Kjetil Knutsen er i så måte perfekt men ingenting tilsier at han skal ønske å komme til Brann nå. Derfor mener jeg vi bør gå for hans arvtager i Åsane, Morten Røssland. Steffen Landro kunne jo vært en morsom outsider. Tror han har lynnet til å være Branntrener men ikke like sikker på om han har evnene. Hadde nok uansett blitt underholdende. Håper ikke det blir en eller annen obskur danske. Lenke til kommentar
Sfære Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Titaanzink skrev (5 timer siden): Slett ikke sikker på om han er riktig mann på sikt dog. Han har vel uttalt at han per nå ikke hat lyst å være hovedtrener. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Titaanzink skrev (11 timer siden): [...] Håper ikke det blir en eller annen obskur danske. Det blir sikkert ein eller annan obskur danske. Lenke til kommentar
Larry Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Går Brann fra 4-3-3 til 4-4-2 med Horneland som trener? Lenke til kommentar
Sfære Skrevet 22. juli 2021 Del Skrevet 22. juli 2021 Hvem er egentlig MortenP, og hvorfor poserer han med nakkekrage? 1 Lenke til kommentar
seriemester2013 Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Sfære skrev (På 2021-7-22 den 22.34): Hvem er egentlig MortenP, og hvorfor poserer han med nakkekrage? Han tror sikkert det er der pondusen sitter.. Skriver du som en påfugl må du vel avbildes som en i tillegg? Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 Fredrik Haugen ferdig på Kypros. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 10. august 2021 Del Skrevet 10. august 2021 Blir hovedtrener ut sesongen / Brann Eirik Horneland blir hovedtrener ut sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå