IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Haha, 4-2. Hadde vært digg om Viking scorte noen før full tid. DET er problemet mitt. Viss du skal være her kan du faen meg spare deg for sånne innspill. Ellers kan du kanskje holde deg til Enga tråden?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg ville ha en kamp, siden Brann overkjørte Viking. Hadde vært gøy om det ble mer spennende! Og ikke vær frekk! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tror du vi vil ha det spennende eller tror du vi vil overkjøre noen?? Tenk litt på den... Er eg frekk som ber deg holde deg til Enga tråden..?? Ja for dine .."håper motstanderene deres scorer flere mål før slutt" kommentarer er ikke frekke eller provoserende. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Tror du vi vil ha det spennende eller tror du vi vil overkjøre noen?? Tenk litt på den... Er eg frekk som ber deg holde deg til Enga tråden..?? Ja for dine .."håper motstanderene deres scorer flere mål før slutt" kommentarer er ikke frekke eller provoserende. Vel, jeg håpte på akkurat det samme for å skape god spenning i kampen? Fra ett nøytralt standpunkt er det det beste. Og i en Brann-tråd så diskuteres det kamp. Endret 28. oktober 2007 av Rampage Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hvem faen er nøytral i en Brann tråd? og når festen blir enda bedre med seier?!?!? Håpløst....... Ja nei eg håper det blir 0-0 til tre minutter på overtid så håper eg det kommer ett Brann mål... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ha, Diesel. Du har ikke alle med deg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ha, Diesel. Du har ikke alle med deg. Nei,og de to er ikke brann supportere regner eg med....så eg føler meg overkjørt.... blir så oppgitt....... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Så du liker fotballkamper uten spenning, kjedelig da. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ah, tidenes stemning på stadion i dag. Tror ikke jeg var den eneste med frysninger over hele kroppen da lyset ble slukket, pyroen ble startet opp og spillerne kom ut for å ta i mot gullet. HERLIG. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg liker kamper med spenning, eks det er ikke gøy å se et lag som vinner 5-0 og overkjører det andre laget totalt, derfor håpet jeg på et par mål av Viking for å få litt spenning. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det er gøy viss det er laget du heier på som bøtter inn mål Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Ikke hele tiden, da er det ikke noe spenning. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Neida..spenning kan vi ha,men ikke så mye spenning at de tilslutt ryker på ett tap for eksempel Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nei, det er sant. Men tror vis laget leder med 2 mål så er jo seieren ganske sikker da. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg liker kamper med spenning, eks det er ikke gøy å se et lag som vinner 5-0 og overkjører det andre laget totalt, derfor håpet jeg på et par mål av Viking for å få litt spenning. Husker du 4-1 i royal league Raste ? Var så deilig og se Enga banke Rosenborg to ganger med 4-1 i vær kamp. Akkurat den kampen var spesiell fordi at mange på skolen heier på Rosenborg, og det er ett par som heier på enga. Og det var så morsomt og komme på skolen dagen etterpå når Enga banka Rosenborg. Men ellers så liker jeg også og ha spenning i kampen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Enig, Schjellin. Den kamper var heftig Men nå kan vi diskutere Enga i Enga tråden og BRann i Brann tråden Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Enig, Schjellin. Den kamper var heftig Men nå kan vi diskutere Enga i Enga tråden og BRann i Brann tråden Jepp, graulerer med gullet brann. Lykke til neste sesong. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Neste sesong ja...heh... Lenke til kommentar
dizzykeys Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Satser på gull 44 år på rad nå? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Eller vente 44 nye år ? Neida, bare tuller. Men neste sesong er det Enga sin tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå