Van Der Linde Skrevet 12. desember 2018 Del Skrevet 12. desember 2018 Brann har fått akseptert et bud på Sondre Liseth. Spennende signering om han kommer. Vært god de gangene jeg har sett ham for Nest Sotra. 1 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Ser ut til at Deyver Vega er nærme en overgang til Vålerenga. Kun detaljer gjenstår i følge hans agent. Stor stor tabbe av Brann å selge han til en rival. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. januar 2019 Del Skrevet 10. januar 2019 Helt greit. Vega står for en attraktiv fotball vi ikke kan være bekjent av. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 11. januar 2019 Del Skrevet 11. januar 2019 Han kjem nok til å scora mål mot Brann i mange år framover. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Seier 2-1 i årets første treningskamp. Knallgod 1 omgang mens andre ble litt rotete etter mange bytter (naturlig nok). 1 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Koomson med fine mål også. Spent på om han fortsetter å levere når serien starter eller om han forsvinner helt når serien starter som i fjor. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Ballspark har intervjuet Rune Soltvedt og LAN i 2 spesialpodkaster. Anbefales å høre. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 3. mars 2019 Del Skrevet 3. mars 2019 Brann-Haugesund 3-0 Målscorere Vito Wormgoor Azar Karadas Gilli Rolantsson . 1 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 10. april 2019 Del Skrevet 10. april 2019 3 poeng i dag, men ikkje overbevisande spel i 2. omgang i alle fall. Fekk ikkje sett 1. omgang pga. trening med borna, så den kan eg ikkje seia så mykje om. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 11. april 2019 Del Skrevet 11. april 2019 3 poeng i dag, men ikkje overbevisande spel i 2. omgang i alle fall. Fekk ikkje sett 1. omgang pga. trening med borna, så den kan eg ikkje seia så mykje om Første omgang var vel ganske så lik andre omgang. Brann må snart finne formen ellers tror jeg det skal spøke for medaljer, Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 22. april 2019 Del Skrevet 22. april 2019 Forstår faktisk godt at stadion ikke fylles opp. Ikke akkurat vakker fotball Brann varter opp med. Og når resultatene uteblir i tillegg. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 5. mai 2019 Del Skrevet 5. mai 2019 Mjelde,Skarsfjord,Steinar Nilsen kom alle med idiotiske uttalelser når Brann gikk på tap. Men det Lars Arne Nilsen presterte å si på Ballspark tar kaken overlegent. Han mente 0-1 tap for Ranheim er årets beste kamp. Sorry LAN men du kan ikke si noe slikt etter et av de pinligste tap på stadion noen gang. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 11. mai 2019 Del Skrevet 11. mai 2019 Det er bekymringsverdig dersom LAN virkelig mener at Brann spiller god fotball for tiden og at det eneste problemet er manglende effektivitet foran mål. Og dersom han ikke mener det, hvorfor er det dette han gir uttrykk for i intervjuer? Må si at min oppfatning av Nilsen har endret seg. Det startet egentlig med den naïve eksperimenteringen han plutselig begynte med i fjor høst. Før det hadde jeg nærmest bunnløs tro på ham. Nå vet jeg ikke lenger hva jeg skal tro. 1 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Da er billettene til 16 mai kjøpt. Tror faktisk vi følger opp seieren over Stabæk. 1 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 14. mai 2019 Del Skrevet 14. mai 2019 Satsar på at det har løsna for Berisha no. ? Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 1. juli 2019 Del Skrevet 1. juli 2019 Sterkt poeng i Molde. Kunne vel kanskje tatt alle poengene på slutten men et poeng er greit det. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Fy for en elendig kamp.Mjøndalen kommer ikke for å vinne kampen (naturlig nok) men det Brann leverer er under enhver kritikk. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 11. juli 2019 Del Skrevet 11. juli 2019 2-2 og et nokså dårlig utgangspunkt foran returen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. juli 2019 Del Skrevet 12. juli 2019 På tide å bytte navn på tråden til Byens skam. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juli 2019 Del Skrevet 18. juli 2019 På tide å bytte navn på tråden til Byens skam. Ja. Hvorfor er ikke det gjort enda? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå