Juven9le Skrevet 8. juni 2017 Del Skrevet 8. juni 2017 Kjempebra start på sesongen så langt. Vi har nok kastet vekk en del poeng i slutten av kampene så langt, men laget har spilt veldig bra og det har vært mye mål. Manglende effektivitet i et par kamper er nok det som gjør at vi ligger bak Rosenborg. Virker som interessen i byen begynner å ta seg litt opp igjen, håper bare Brann fortsetter å levere så blir nok dette bra #TrustInLAN Det er nettopp derfor jeg er veldig spent på slutten av sesongen her. Får vi en "2007-bølge" over byen igjen, så kan alt skje. Føler ikke at RBK er så utrolig sterke i år. Bendtner har vært en skuffelse og føler litt at de spiller på 70 % med den stallen de har. Utvilsomt Norges beste lag spiller for spiller, men tror Brann kan være med helt inn. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 #SpiserHatten. LAN - årets trener, igjen! Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) - Endret 21. januar 2018 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Frode Larsen er død. https://www.ba.no/sk-brann/sport/fotball/frode-larsen-har-gatt-bort/s/5-8-601183 Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Har Barmen eliteseriens mest presise kne? ? Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Har Barmen eliteseriens mest presise kne? Definitivt Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 Vekker en død tråd: Hvordan kan sønnen til treneren som har spilt alle kamper i år forlate serielederen til fordel for en klubb midt på tabellen i Danmark? Jeg ser han også sier "Jeg er vanvittig glad for å skifte til AC Horsens, hvor jeg virkelig har følt meg ønsket...". Har far og sønn kranglet i sommer? Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. juli 2018 Del Skrevet 30. juli 2018 En merkelig overgang føler jeg. Horsens er vel ikke annet en en midt-på-treet klubb, og selger en våre beste for slikk og ingenting. Krever at klubben får noe enda bedre inn, men forventer det virkelig ikke. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Må jeg si jeg liker den hvite Jubileumsdrakten hadde gjort seg som bortedrakt neste sesong. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Brann driter seg ut mot et bunnlag på hjemmebane som så mange ganger før. Det er over nå. Rosenborg tar gullet. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 23. september 2018 Del Skrevet 23. september 2018 Men tar vi medalje er vel det også til å leve med. Eller hva? Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 4. oktober 2018 Del Skrevet 4. oktober 2018 Håper det blir fullt på stadion søndag. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 16. oktober 2018 Del Skrevet 16. oktober 2018 Får håpe vi klarer å få med oss noe mot Stabæk på nadderud. Det er på tide og legge denne elendige formen bak seg og i det minste sikre medalje. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 21. oktober 2018 Del Skrevet 21. oktober 2018 Dette var deilig. Nå blir det seriefinale på stadion. Tror vi fort vinner den. RBK ikke gode de heller i høst. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 22. oktober 2018 Del Skrevet 22. oktober 2018 Skade på Wormgoor og karantene på Haugen var jo ikkje så gunstig. Kven går inn for dei, skal tru? Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Da er nok siste mulighet til gull spolert for i år. Slik går det når en kun møter opp til en omgang. Det funker kanskje mot Stabæk men ikke Rosenborg. Da taper vi da. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Noen som har tenkt seg på stadion på lørdag? bronse er en stor nedtur etter den starten på sesongen vi hadde. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Det er Brann, det kommer til å gå lang tid mellom gullene. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 22. november 2018 Del Skrevet 22. november 2018 Ikke rart når treneren er fornøyd med bronse når dere ledet ligaen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå