Brann89 Skrevet 21. oktober 2015 Del Skrevet 21. oktober 2015 Må være svært får trenere som har overlevd et nedrykk. Trur det har litt med at RBH hadde et så stort press på seg for gjentatte feil og man kanskje fokuserte på ledelse og at det var der probleme låg. Det hadde ikkje akkurat gått oppover fra vi vant serien til nedrykk var et faktum i 2014. Men gratulere med supportere, vi er i tippeligaen 2016 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Godt i gang i serien - ute av cupen. Alt som før. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Gitt opp Brann for lenge siden. Nå er de bare noe jeg en sjeldent gang leser om i avisen. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Er det ingen som klarer å ordne til et bra lag i Norges nest største by? En by med stor og dedikert fanbase. Det er helt elendig. Sier litt om organisasjonsferdigheter osv i Bergen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2016 Del Skrevet 18. april 2016 Nei, det sier litt om ferdighetene til styret i klubben. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Flaks at vi klarte å hale i land 3 poeng i kveld. Mykje dårleg spel frå begge lag. Det var vel berre angrepet som ga scoring som var velspelt for Brann sin del. Start burde ha utligna på slutten. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Litt over halvveis av sesongen er spilt, ligger på fjerde plass og har en gyllen mulighet for Europa cup spill.. Blir en spennede andre halvdel ^^ Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Ja, det har vore ein fin sommar. 10 av 12 moglege poeng på dei fire siste kampane gjer seg. :-) Endret 2. august 2016 av Asbjeurn Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Denne månden er det et hardt kamppogram, der det starter forsetter med Godset på heime bane.. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 ... Og det gjekk jo bra. :-) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Var der i går, første gang på et år tror jeg. Var ikke mye å se på, Brann spilte vel bra i 10 minutter, men det var rundt tiden til målet, og det var jo fint Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) - Endret 21. januar 2018 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Med fult skjerpet lag mot Start og Sarps, så skal der være muligheter for full pott.. Synest Odd har det litt verre med Sogndal borte og så til Tromsø som jobber med å forsatt å hold seg i TL Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) - Endret 21. januar 2018 av bruker-343576 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Jeg prøvde å vise engasjement, men LAN ønsker minst mulig blest om laget. Jay. Takk for meg. Jeg skjønner ikke hvordan vi klarer å kaste ut Huseklepp. Vi har nå gitt kontrakter til alt mulig rask oppigjennom, og sannsynligvis hadde han vel fått et års forlengelse uansett? Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Han ville vel ha meir enn eitt år? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Jo, men gi ham 2 år da? Han holder sannsynligvis et greit nivå i 2 år framover? Han kjenner klubben, kjenner nivået og var villig til å gå ned i lønn. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Bor i Stockholm nå. Eliteserien står ikke så høyt i kurs her. Jeg har ikke sett Brann siden ett eller annet sted på slutten av 2015 sesongen. Har jeg gått glipp av noe? Sølvet i fjor var overraskende og interessant, men det virker også som et utrolig svakhetstegn for ligaen. Riktignok er hele eliteserien et svakere produkt enn det var, men Brann er også blitt utrolig kjedelig. Spesielt gjelder dette spillet. Offensivt spill og mye mål har alltid vært et kjennetegn ved Brann. Nå er tallet 0 mer kjent ved Brann. Også andre sider ved klubben er kjedelig. Huseklepp er gone og Karadas er snart ferdig som spiller. Hvilke profiler finnes det da igjen? Barmen? Piotr (enda ikke lært seg norsk)? Egentlig ikke rart det har blitt slik. De klarer å ødelegge det meste annet som er bra også med tiden. Er det en ting jeg savner så er det halvfulle matcher i en europeisk turnering. Kamper som mot Basel i 2000 var fantastisk. Det samme med Levski Sofia. Det beste minnet jeg har fra Brann stadion må være kamp mot Strømsgodset i 2001. 6-2. Og seieren mot Stabæk, 8-1. Kamper der Kovacs var involvert var også bra. Herlig hatsk stemning. Hvem er det man "hater" nå? Ikke en gang dommeren får hat mot seg. Alt er blitt så trivelig og kjedelig.Til slutt må det sies at det ikke ser ut som om det er noen ny generajon supportere som kommer til. De gangene jeg har vært på stadion de siste 2-3 årene er det de samme ansiktene som går igjen. Takke meg til spytteren i Sogndal.. http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=24381&tournamentId=1&seasonId=323 Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Kjempebra start på sesongen så langt. Vi har nok kastet vekk en del poeng i slutten av kampene så langt, men laget har spilt veldig bra og det har vært mye mål. Manglende effektivitet i et par kamper er nok det som gjør at vi ligger bak Rosenborg. Virker som interessen i byen begynner å ta seg litt opp igjen, håper bare Brann fortsetter å levere så blir nok dette bra #TrustInLAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå