FrihetensRegn Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Teitur Tordarson? lel Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) - Hverdagen er blitt snudd på hodet. De første ukene tenkte jeg at jeg kanskje skulle fortsatt noen år til som spiller. I Brann kunne jeg jo komme på jobb klokken ni og dra hjem halv to, og da tok jeg meg god tid. Men nå har jeg kommet inn i alt det nye. Mest av alt er det gøy, sier El Fakiri – heltidsansatt som Os-trener frem til 2017. Lange dager på brannspillerene :o Endret 22. april 2015 av AllFather Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 - Hverdagen er blitt snudd på hodet. De første ukene tenkte jeg at jeg kanskje skulle fortsatt noen år til som spiller. I Brann kunne jeg jo komme på jobb klokken ni og dra hjem halv to, og da tok jeg meg god tid. Men nå har jeg kommet inn i alt det nye. Mest av alt er det gøy, sier El Fakiri – heltidsansatt som Os-trener frem til 2017. Lange dager på brannspillerene :o Rart vi styres i grøften? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Barmen.. eg FATTER ikke hva han har som gjør han god nok til å spille på ett såpass høyt nivå. Han hadde ikke truffet vann om han stod midt på Torgallmenningen i Oktober. Han har blitt dratt så langt opp i systemet av faren at han ikke vet hvor han er lenger. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Nå er det ikke noe poeng å være på trening 8 timer i døgnet som fotballspiller, men kvaliteten på treningene til Brann kan umulig være blant de beste i landet. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Fana spiller vel i 2. div? Ikke lenge til de kan måle seg med Brann, med andre ord..... Jo, Fana spiller i 2. divisjon, i tillegg til Fyllingsdalen. Det er ikke mye om å gjøre før Brann blir det fjerde beste laget i byen. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Eg har tru på at dei ER det fjerde beste laget i byen. Dei ligg berre ein divisjon for høgt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Eg har tru på at dei ER det fjerde beste laget i byen. Dei ligg berre ein divisjon for høgt. Så bra at det ikke er lenge igjen til de er i rett divisjon også da. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Går tapet i dag på en eller annen kanal? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 TV2 sportskanalen i følge altomfotball.no 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Danke . Får gå på apoteket på vei hjem å få meg noe pillene så jeg ikke blir for deppa Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 Os-Brann 1-6, håper det går bedre i Cup Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Nære på nok et tap der ja. De slapp med skrekken. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Når skal folk i Brann forstå at Norling ikke er den rette? Dette her er bare så forbanna latterlig. Amatørklubb! Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Nytt styre på plass i Brann. Det første dei må gjera er å sparka Norling! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Blir vel grei seier i kveld :-) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Du er aldri garantert en seier på forhånd når det gjelder Brann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå