Husam Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hvilken kanal går egentlig kampen på? Og telles bortemål? TV2 Sportskanalen. Og ja. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ai-ai, ai. Nordling sin siste kamp på onsdag, uansett hvordan det går? Vi burde kanskje hentet Nordlie før Ulf gjorde det tidligere i sesongen.. Jeg var veldig klar for et stilskifte etter Skarsfjord, men da hadde jeg ikke kvalikk mot Mjøndalen i slutten av november i tankene. Det jeg lurer på nå er hva Nordling så i Brann-stallen da han kom, og hvorfor han gikk ut og sa vi skulle kjempe om gullet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Dette Brannlaget har ingenting i TL å gjøre. Glad det blir nedrykk, det er rett og slett patetisk hva dette laget "presterer". Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bergens stolthet? hahahahhahah Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Neymar?? hahahahahahah. Skjerp deg. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 NED NED NED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tror brann kommer styrket ut av dette istedet for å begynne neste sesong med nye gullplaner. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Mja som eg sa, har ingenting i øverste div å gjøre vertfall. Hele laget er en salig blanding av blinde høns og bakovervendte tullinger. Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ikke bare Nordling som bør ha sin siste brannkamp. Styret i sportsklubben bør få en kald fot i rævva og pelle seg så langt avgårde at det er mulig for Brann å rykke opp igjen ganske snart. Dette kommer fra en som overhodet ikke er supporter av Brann. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Var det ikke slik at kontrakten til Pedersen ble terminert ved nedrykk? Da er vi kvitt han i hvertfall. Nå gjelder resterende er det bare å kvitte seg med: Bruun-Hanssen, Norling, Sævarsson, Demir, Askar og Mojsov. Juniorene våre vant NM, vi bør satse på disse og bygge på oss selvtillit i 1. divisjon. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Du har Askar der, men ikke fyren som ikke KAN spille en ball fremover, nemlig Badji? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bergens stolthet? Mye å være stolte av skjønner jeg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Like mye som din D.no karriere. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Kan bli spennende med bortekamp mot Åsane. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Like mye som din D.no karriere. Bitter? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Oooops, Mjøndalen did it again! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Bergens stolthet? hahahahhahah Bergens stolthet? Mye å være stolte av skjønner jeg. Hohohoh. Er dere komikere eller? Fortjent nedykk, men unødvendig å oppføre seg som en 2-åring. 4 Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Trist.. Tristeste er at Bergen som Norges nest største by, har tillatt et styre i sportsklubben, å kjøre laget deres så langt ned i søla som de er akkurat nå. Det er til syvende og sist Bruun-Hansen & co som sitter med ansvar, skyld osv. Det er de som handler og selger, og det er de som bør ta ansvar, kalle en spade for en spade, og gi seg. Og de bør gi seg uten fallskjerm, det vil bare gjøre det enda vanskeligere for Brann å komme ovenpå, slik at det blir tippeliga i Bergen igjen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Ahhhh, nå forstår jeg hva Norling mente med å ta Brann til topps! Skulle bare ned en divisjon først. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Huseklepp med tårer i øynene, en av de få spillerne som faktisk bryr seg om klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå