Eplefe Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Oi, shit, kan være jeg som regnet feil på den, ser jeg. <_> Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Tabellen så langt: http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=tournament&tournamentId=1&useFullUrl=false Endret 3. november 2014 av Smål Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Deilig seier! Men de driter seg vel rett ned i 1.div uansett Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 I media rundt om set det ut som en blanding av at Brann er sikret kvalik og til at skjebnen nå er i deres hender. Ser ikke helt hva som har endret seg. De må vel fortsatt vinne siste for å å være sikret. Har ikke sett på målforskjell sa.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Brann har -14 mens Sogndal har -16. Kan klare kvalik med bare uavgjort mot Haugesund samtidig som Sogndal vinner, men da må vel Sogndal bare vinne med ett mål. Vet ikke helt hva som skjer om målforskjellen blir den samme, samtidig som begge lag har samme poengsum. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Brann har -14 mens Sogndal har -16. Kan klare kvalik med bare uavgjort mot Haugesund samtidig som Sogndal vinner, men da må vel Sogndal bare vinne med ett mål. Vet ikke helt hva som skjer om målforskjellen blir den samme, samtidig som begge lag har samme poengsum. Da er det antall scorede mål som avgjør. Brann har scoret flere mål enn Sogndal. Sogndal må altså vinne med tre mål dersom Brann spiller uavgjort. Men jeg er ganske sikker på nedrykk for Brann. Kan aldri tenke meg at vi tar poeng i Haugesund. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sogndal må jo vinne uansett om Brann i det hele tatt skal rykke ned. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Føler meg sikrere på at Sogndal tar poeng mot Stabæk enn at vi tar poeng mot Haugesund. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 De må vinne med tre mål om vi spiller uavgjort. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 http://www.vg.no/sport/fotball/brann-sk/jeg-kan-plutselig-staa-paa-blank-goal-dempe-ballen-og-vurdere-om-jeg-skal-trille-den-over-streken-eller-ikke/a/23327879/ Vi kan regne med storseier til Sogndal over Stabæk i hvert fall. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Ser det står at Haugesund kampen bare går på C More Play? Hva er det for noe dritt? En eller annen nettbasert tjeneste som en må logge på for å se kampen? Den KAN ikke gå på en normal tv kanal? EDIT: Går på C More Fotball HD også..enda godt. Endret 9. november 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Skaden til Barmen så virkelig ikke god ut, håper det går bra med han. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Deilig at Huseklepp er tilbake på laget igjen. Han er vår klart beste spiller for tiden, og jeg blir sint om Norling vraker ham igjen til kvalik-kampene. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 "tusen tusen tusen takk" Lenke til kommentar
crii Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kvaliken er siste skanse Nå er det bære eller briste Krysser fingrene for at de klarer det Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ikveld kl 19.00 spilles kampen mellom Mjøndalen - Bærum som avgjør kven Brann skal spille mot om å redde livet i TL.. Håper det blir Bærum som vinner denne kampen. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Ja, morsomt om Bærum blir eneste kommune med 2 lag i Tippeligaen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Hvilken kanal går egentlig kampen på? Og telles bortemål? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå