winmedi Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Marcus Pedersen til brann!!!!! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 God signering. Satt med en følelse av at han kom til å ende opp i Brann etter at han takket nei til Molde. 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Men hvorfor sa Roald Brun at det ikke ble flere signeringer ? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Dette er nesten fantastisk. Håper vi skrev en lang kontrakt med ham. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Han blir ut 2016 sessongen Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Hvordan i ******* har de klart å signere han i den posisjonen de er i nå? RBH er ikke så udugelig likevel. HERLIG! Endret 11. august 2014 av Mos Def Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Med en kontrakt på bare 2,5 år er jeg spent på hva de har betalt for ham, selv om jeg regner med det er Mohn som har lagt ut. Og ikke minst om han har sikret seg en klausul i kontrakten hvis Brann rykker ned. Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Er jo fantastisk. Men det var også "fantastisk" med Demidov. Han må jo levere varene nå, men jeg ser egentlig ikke noen god grunn til at han ikke innen rimelig tid skal levere noen mål. Spillere som har slitt i utlandet som tar seg en retur til Norge igjen pleier jo å heve seg. Sæternes er vel et godt eksempel der. Kvisvik ett annet. BH Riise et tredje. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Bra signering. Kan fort bli avgjørende for Brann nå på høsten. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Helt utrolig! Kan ikke fatte det Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Men hvorfor sa Roald Brun at det ikke ble flere signeringer ? Fordi det så slik ut. Etter at Marcus sa nei til Molde kontaktet han og agent Brann. Det kunne jo ikke Roald vite. Tror vi snakker om en eller annen underlig magefølelse Pedersen har fått her. Jeg ser også han hadde muligheten for å spille i Danmark. OB eller Esbjerg. Tror dette vil vise seg som et lykkelig valg for Brann og sikkert Marcus selv også, men vi får se. Vi har jo ikke vært så heldig med signeringer i det siste. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 God signering. Money talks. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Han blir vel en flopp som alle de andre klubbene han har vært i de siste årene. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Fordi det så slik ut. Etter at Marcus sa nei til Molde kontaktet han og agent Brann. Det kunne jo ikke Roald vite. Tror vi snakker om en eller annen underlig magefølelse Pedersen har fått her. Kanskje handler det også om at Pedersens agent er broren til Azar Karadas. Mulig Azar-kjøpet er bedre enn vi kunne drømme om. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Er jo fantastisk. Men det var også "fantastisk" med Demidov. Han må jo levere varene nå, men jeg ser egentlig ikke noen god grunn til at han ikke innen rimelig tid skal levere noen mål. Spillere som har slitt i utlandet som tar seg en retur til Norge igjen pleier jo å heve seg. Sæternes er vel et godt eksempel der. Kvisvik ett annet. BH Riise et tredje. Erik Huseklepp eit fjerde ... nei, vent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå