Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo fantastisk. Men det var også "fantastisk" med Demidov. Han må jo levere varene nå, men jeg ser egentlig ikke noen god grunn til at han ikke innen rimelig tid skal levere noen mål. Spillere som har slitt i utlandet som tar seg en retur til Norge igjen pleier jo å heve seg. Sæternes er vel et godt eksempel der. Kvisvik ett annet. BH Riise et tredje.

Lenke til kommentar

Men hvorfor sa Roald Brun at det ikke ble flere signeringer ?

Fordi det så slik ut. Etter at Marcus sa nei til Molde kontaktet han og agent Brann. Det kunne jo ikke Roald vite. Tror vi snakker om en eller annen underlig magefølelse Pedersen har fått her. Jeg ser også han hadde muligheten for å spille i Danmark. OB eller Esbjerg. Tror dette vil vise seg som et lykkelig valg for Brann og sikkert Marcus selv også, men vi får se. Vi har jo ikke vært så heldig med signeringer i det siste.

Lenke til kommentar

Fordi det så slik ut. Etter at Marcus sa nei til Molde kontaktet han og agent Brann. Det kunne jo ikke Roald vite. Tror vi snakker om en eller annen underlig magefølelse Pedersen har fått her.

Kanskje handler det også om at Pedersens agent er broren til Azar Karadas. Mulig Azar-kjøpet er bedre enn vi kunne drømme om. :p

Lenke til kommentar

Er jo fantastisk. Men det var også "fantastisk" med Demidov. Han må jo levere varene nå, men jeg ser egentlig ikke noen god grunn til at han ikke innen rimelig tid skal levere noen mål. Spillere som har slitt i utlandet som tar seg en retur til Norge igjen pleier jo å heve seg. Sæternes er vel et godt eksempel der. Kvisvik ett annet. BH Riise et tredje.

Erik Huseklepp eit fjerde ... nei, vent!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...