Husam Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Det å kvitte oss med alle etablerte spillere og ødelegge klubbens økonomi ved å rykke ned, for så å satse kun på talenter fra Bergen, er bare en oppskrift på å bli som Fylingsdalen, Nest-Sotra og Åsane. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nest Sotra er bedre en Brann PDD. Økonomien er allerede ødelagt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Var dritt at vi tapte i går men jeg synes fortsett "prosjektet" er spennende og tror på treneren sin måte. Kanskj cupen blir vår i år Klarer vel å slå Fyllingsdalen? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nest Sotra er bedre en Brann PDD. Økonomien er allerede ødelagt. Nei, Nest-Sotra kommer ikke til å rykke opp, og Brann kommer ikke til å rykke ned. Selv Løv-Ham var vanligvis et topplag i Adecco på denne tiden av året. Økonomien er ikke ødelagt. Den er dårlig, og kommer til å bli enormt mye verre ved et nedrykk. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Huff, dette er rett og slett bare trist. Det er ingen glede over norsk fotball lenger eller bergensk stolthet når dette sirkuset her briljerer. Her må det til en snuoperasjon snarest før nedrykk! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nytt tap i dag og ligger nå på direkte nedrykk. Ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Askar eneste som får godkjent. Vi blir latterliggjort. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dette ser desverre stygt ut, håper virkelig investorer hjelper Brann nå som det virkelig strengs. Styrkes ikkje laget i sommer, så kan nedrykk være et faktum. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvem skal hjelpe? Han fansen skjelte ut sist? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Bryr meg virkelig ikke lenger. De pirret interessen min da de hentet Norling, men nå er jeg tilbake til å ikke bry meg. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Spilte Brann idag? Og de tapte? Nææ må være kødd Lenke til kommentar
Husam Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hvem skal hjelpe? Han fansen skjelte ut sist? Fansen skjelte aldri ut Mohn, det var styret og daglig leder som fikk gjennomgå fordi de lot en investor ta en elendig avgjørelse for den sportslige driften. Og det er helt fortjent. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Nok et tap i dag og ligger nå sist i serien. Spent på om Norling får sitte hele sesongen hvis dette fortsetter. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Har startet å gi en stor f*** i Brann nå. Trist å se hva som skjer med klubben i mitt hjerte. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 http://www.ba.no/sport/fotball/article7417658.ece Her er det vel faktisk mulig å få en god del flere tilskuere enn en brannkamp? For disse kan jo faktisk vinne, og da går jo bergenserene mann av huse(klepp?) for å se kampene.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Festfotball på brann stadion. http://www.ba.no/sport/article7419279.ece Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7432487.ece Kanskje nødvendig? Spent på å se om det blir noe effekt ut av det derimot... Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7432487.ece Kanskje nødvendig? Spent på å se om det blir noe effekt ut av det derimot... Håper det. Noe må gjøres hvert fall ellers rykker vi ned. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 God følelse etter seier mot et topplag i første divisjon, og tidvis meget bra spill. Vi ser mye bedre ut enn i vår, men forsvaret er fortsatt en svak lagdel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå