Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Stallen vår er rett og slett for dårlig. Spissparet med Huseklepp og Orlov er for så vidt bra TL-standard, men forsvaret er dårlig og midtbanen er helt elendig. Vår beste sentrale midtbanespiller for tiden er faktisk Hassan El Fakiri, som skulle ha lagt opp for flere år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange i Brann som burde ha blitt løst fra kontrakten, enten for å spare penger og/eller for at de er ubrukelig.

Heller nedrykk og satsing på ungdommen en flyte rundt på midten.

Er jo det Brann har gjort, og som er grunnen til at Brann ikke er et topplag.

Kampen i dag mot Start var heller ikke bra. Heldig som fikk med et poeng. Vindheim gjorde en fin debut da.

Lenke til kommentar

Hærlig seier igår, og artig å se de unge talententen vise seg frem! Og endelig godt å se en spiller som Vindheim danke ut islendingen fra back posisjon så raskt og så elegant :) Itillegg til Skaanes som har hatt en frisk sesong og være en av de store og viktigste spilleren for dette brannlaget

Lenke til kommentar

Var på stadion i går med en liten gjeng og fikk med meg en helt grei forestilling. Resultatet stod ikke i respekt til innsatsen etter min mening. To stygge feil førte til at B/G fikk de to målene som Brann ikke tok igjen. Ellers fungerte forsvaret overraskende greit til Brann å være. Glimt kom ikke til de store sjansene ellers.

Brann fikk for så vidt til en grei mengde offensive bevegelser, men det var ganske tamt i perioder etter målene imot. Huseklepp har potensiale, men får panikk hver gang han har ballen i nærheten av motstander sin 16-meter. Ungguttene har også en fremtid forran seg, spørsmålet er hvor lenge de orker å holde ut i klubben slik tingenes tilstand er.

Er ellers imponert over El Fakiri. Den mannen holder det gående enda, og var sentral i det meste som skjedde, både offensivt og defensivt. Banens beste for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...