Tkse Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Badji hadde et imponerende innhopp i dag Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Da blir det Stord i Cupens 2 runde Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Hahaha! Ikke bare klarte idioten Edvartsen å gi Badji rødt, men jaggu klarer ikke NFF å overgå den latterlige avgjørelsen. Faen for noen latterlige folk! Regner selvfølgelig med at den avgjørelsen blir omgjort med første klage. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Hold kjeft jævla måker! Dere er faen meg ett latterlig drittfolk og må dere brenne sakte.ALDRI bråk under nystemten for faen! Dere er faen ikke verdt en bøtte med piss og nystemten er tusen ganger mer verdt enn deres avdøde bestemødre! Aldri bråk under nystemten. OK? Endret 30. april 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Faen så dårlig du er Barmen. Allerede to horrible feilpasninger. Endret 30. april 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Også har vi fått en dommer som faen meg er dummere enn Edvartsen. Gratulerer! Hallo!!!!! Våkne! Det er totalt ulovlig for en motspiller å få ballen i beina i vårt felt! Helvete Birkir! Hvorfor skal du alltid gjøre en så horribelt dårlig markeringsjobb?? Er forresten så lei pisslag som FKH som ikke kan annet enn å løpe som stukne griser! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Hahaha! IKKE frispark?!?! Hold kjeft Drillo!!ingen spiller etter pissefilosofien din lenger! Dra til helvete pissdommer! Haha, ikke tvil???? Er jo klokkeklar dive! Hold kjeft Drillo! Faen, fikk ikke sett den andre reprisen. Hva i helvete Vadim????? Nå skal det sies at det aldri hadde blitt utligning hadde det ikke vært for dommeren! Faens tulling Haugen! Spill ballen! Hold kjeft med pipingen idioter! Wow, jeg blir så revet med av kampene jeg ser på. Endret 30. april 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Aldri sett noen som har blitt så revet med av å snakke med seg selv... 2 Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Aldri sett noen som har blitt så revet med av å snakke med seg selv... Jeg kommenterer situasjonene vet du. Gjør det uansett om det er folk på forumet eller ei. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Aldri sett noen som har blitt så revet med av å snakke med seg selv... Jeg kommenterer situasjonene vet du. Gjør det uansett om det er folk på forumet eller ei. Rart å lese uansett. Kanskje en kamptråd hadde vært bedre, enn å ta det innpå selve tråden om SK Brann. Er derimot ikke kanskje så mange som er i kamptråden.. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Haha!filmingen er straffe, mens denne klokkeklare fellingen er ikke straffe???? Nå sa Drillo at filmingen var klar straffe, så tar det med en klype salt selv om jeg ikke fikk sett reprisen skikkelig. Haha! Snytt for straffe og grønner driter seg ut! mojsov inn takk! Grønner skulle aldri fått muligheten! Endret 30. april 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Fy faen dommer, hvis du nå ødelegger for oss på hjemmebane... Hvorfor faen skal Brann bli rævkjørt av dommeren i hver jævla kamp???? Snytt for to straffer altså. Gratulerer dommer. Fantastisk bra dømt. Blir det tap, så ligger det på dommeren! Hands på Hanstveit? Hva med handsen innenfor 16 da? Endret 30. april 2014 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan ikke dere holde kjeft jævla drittpublikum! Slutt med den jævla pipingen! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Prater du like ekkelt i RL også? Æsj Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det er så ufattelig kjipt at vi styrer kampen i nesten hele første omgang, så gjør sævarsson en personlig feil som ender opp med at Demidov havner i en vaskelig situasjon og tar desverre feil valg. Etter dette, så raknet desverre laget mer og mer. For min del, så ser eg gjerne Vindheim ta over for Sævarsson, for han kan umulig være like dårlig som Sævarsson Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Bare så det er klart, Step-Up hjelper ikke akkurat på med å forbedre Bergensernes rykte 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 ALLTID dommeren sin skyld når han maser om kampene Brann taper. Med andre ord er det OFTE dommerene er ræv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Mange i Brann som burde ha blitt løst fra kontrakten, enten for å spare penger og/eller for at de er ubrukelig. Heller nedrykk og satsing på ungdommen en flyte rundt på midten. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kva skal nedrykk være godt for da? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Kva skal nedrykk være godt for da? Blir god stemning på lokaloppgjørene mot Nest-Sotra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå