iDude Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Var nedom stadion for å se på livet før folk gikk til by'n. God stemning gitt Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 MÅTTE INN OG SI GRATULERER TIL ALLE SAMMEN JEG OGSÅ <3 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 FYFABIAN SÅ BRA! :D:D:D Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Ah deilig, skulel gjerne vært i Bergen nå. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Har vært i sentrum og opplevd gullfeiringen! Bra med liv, men det blir nok mer til helgen ja... Heia Brann, og gratulerer med gullet alle sammen! Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 TAKKTAKKTAKK! For en utrolig herlig følelse! Endelig kom gullet hem! Pittelitt surt at de ikke fikk sikret det helt på egenhånd, men uansett en fantastisk sesong av Brann. Gratulerer til alle bergensere, og alle andre som heier på Brann! Takk til alle supportere som unner oss dette! Gleder meg til helgen... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gleder meg til torsdag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Endelig! Den lange ventinger er over, gullet er der det hører til! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer til Brann og Bergen med seriegull!!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gullet E' Rødt Ikke helt store låten, men pyttsan vi orverlever ^^ Gleder meg til å høre hele stadion synge Gullet KOM hem på søndag. Når gullet ikke havner i Trondheim, så sier hjertet mitt at det er bra at det havner i Bergen - Nils Arne Eggen. http://fotball.bt.no/eliteserien/article92807.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Det første vi gjorde på skolen idag var å heise et Brann-flagg i flaggstanga og få en "lapp" Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Angående Andresen; Leste dette på et annet forum idag: Han var da forsanger for samtlige på Contra i de sene nattetimer i natt. Når Martin Andresen starter Nystemten så må jo han ha litt føleleser for Bergen og Brann. Han kan forresten tektsen på samtlige sanger virker det som og det er jo lovende:D Se her: http://www.bt.no/webtv/?id=6867 Litt rart å tenke på at han etter all sannsynlighet forlater oss etter sesongen. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Når jeg så det ble jeg sykt glad, for det gir meg ihvertfall et lite håp om at han blir her. Han må jo ha noen følelser for klubben når han holder på sånn som det der Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Vet, det var utrolig koselig å se. I tillegg til det faktum at han er den eneste brannspilleren som synger med på Nystemten når den blir avsunget før hver kamp. Stort. Endret 23. oktober 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 BA.no - Storskjerm for tredje gang BT.no - Friele lover storskjerm Takk, Friele! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Storskjerm kommer til å bety veldig mye for stemningen i byn etter kampen. Jeg skal selv på Stadion, men gleder meg enormt til å gå inn til sentrum. Haha, sitter og sipper for meg selv mens jeg ser på klipp fra gårsdagen. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Ville heller hatt storskjermen der til bortekampen mot Tromsø, men for all del, jeg sier ikke nei takk. Virker som Friele gir litt faen i å være ordfører for tiden, og heller vil huskes som en litt snill julenisse. All ære være ham for det. Endret 23. oktober 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 http://www.myspace.com/gulletkomhem http://www.myspace.com/brann2007 Flere Brann-sanger! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå