Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Fikk 1,7 mill for Pusic. Kan ikke klage på det. Demidov er visst på vei inn. Har ikke sett mye til han på flere år, men han var vel god i Rosenborg og Hønefoss. - Vadim Demidov er på vei til Brann Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nå skjer det mye. Jeg er veldig positiv dersom alle disse overgangene gjennomføres. Kvaliteten på midtstopperplass må drastisk opp fra fjoråret. Men vi er fortsatt avhengig av en angriper fra en av de øverste hyllene for at jeg skal ha tro på at dette kan bli et virkelig suksessrikt år. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Får vi en god sum for Demir nå, så kan vi bruke de til å hente inn en anriper av kaliber. Bruun-Hanssen-om-Demidov---Han-er-interessert, etter det en kan lese her så har kun partene snakket sammen og at Demidov kommer forsatt ikkje er 100% sikkert. Blir spennende å se fremmover kva som skjer. Men kommer han inn, så må det skjer ting i de bakre rekker, 6 stoppere er vel mye i en stall. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Mojsov på vei ut også nå virker det som. Mange fine endringer som skjer nå med ny trener! La det fortsette. http://mobil.ba.no/sport/fotball/brann/article7108311.ece?ns_campaign=article&ns_mchannel=recommend_button&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0&fb_action_ids=10153735149945188&fb_action_types=og.recommends&fb_source=other_multiline&action_object_map=%5B186569354887603%5D&action_type_map=%5B%22og.recommends%22%5D&action_ref_map=%5B%5D Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Synes ikke Mojsov har vært så ille. Ville heller hatt ut Jonsson og/eller Wangberg. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Enig, hadde et håpe på Mojsov og Demidov skulle danne stopperpare i 2014 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Wow, dette var mye på en dag. Norling fremstår i hvert fall kompromissløs og handlekraftig så langt. Det liker jeg, og jeg regner med det ligger en god innkjøpsplan i bakgrunnen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Er en del daukjøtt som burde gå ut. Demir Jonsson Sokolowski Huseklepp Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Optimismen er på vei tilbake for min egen del - og det før jeg har sett et eneste minutt av Brann under Norling.. Skarsfjord gikk i historiebøker for å finne suksess. Det var vel bare snakk om uker før vi skulle hente tilbake Andresen, Kvisvik og en haug med andre gamle helter.. Med Norling virker det mer sannsynlig at vi går for Shcarner om vi skal ha gamle helter! Edit: Bare legge til at jeg selvsagt ikke tror vi henter Scharner.. Endret 17. januar 2014 av Sovehest Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Kunne godt ha tenkt meg han i Brann jeg, som spillende trener. Kunne hatt godt av han som pisket folkene bak til å bli bedre defensivt, og til å gi de på midtbanen noen tips. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Er en del daukjøtt som burde gå ut. Demir Jonsson Sokolowski Huseklepp Hakkingen på Huseklepp er bare latterlig. Skarsfjord var ikke i nærheten av å få ut potensialet hans, men dersom Norling klarer det har vi kanskje TL's beste angrepsspiller i klubben. Det vet alle som har fulgt med i noen år... Heldigvis ser Norling dette selv, og han har i hvert fall implisitt gitt uttrykk for at Huseklepp vil bli en nøkkelspiller i 2014. Endret 17. januar 2014 av Husam Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Vi får se. Jeg husker en hel god sesong med Huseklepp, og resten middelmådig eller dårlig. Pluss han er jævla dyr i drift. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Husker flere gode, og han tilførte laget noe vi manglet totalt i fjor; Publikumstekke. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hassan og Hollyhead kommer inn i trener teamet til Norling. Hollyhead var Norling sin assistent i Malmø for dem som ikkje viste det. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Noen som vet hvilken formasjon Norling er kjent for å bruke? håper vi går vekk fra 4-4-2 Hvert fall. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er vel den klassiske 4-4-2 formasjonen som Norling er kjent for. Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det er vel den klassiske 4-4-2 formasjonen som Norling er kjent for. Okey. kan sikkert bli bra det med en bedre spiss enn Pusic sammen med Huseklepp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Nå når Pusic er solgt, og Demir kanskje er på vei til Gala, så får vi håper at dem satser på en høgere hylle enn pusic kvalitetmessig. Sitter mest å venter på nyheter rundt demidov overgangen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ryktest at det skal skje nyheter av en viss størrelse hos Brann idag. Spent på kva det kan være, om det i det hele tatt er noe hold i ryktene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå