Husam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Herlig at dette gikk i boks. Jeg håper det stemmer at han vil spille mer underholdende fotball, samt at denne signeringen i seg selv genererer en del entusiasme. Da kan vi havne i en god spiral. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Gledelig dag idag! Blir nok noen flere turer neste år på stadion enn jeg hadde i år, ja.... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ser meget frem mot 2014 sesongen nå Blir også spennende å se kva slags signeringer som kommer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kan ikke lage gull av mosebefengt gråstein dekket av asbest, men håper han sørger for mer underholdene fotball, og at han kvitter seg med dødvekt , som en hvis kaptein og assortert annet pakk, inkludert en hvis bergenser Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article7022155.ece Pressekonferansen for dem som intressert. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Skjønner egentlig ikke hvorfor han gidder å trene Brann, men jeg smiler fra øre til øre. Kjent for å slippe til ungdom og lykkes med det. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) 1) Ufordringen. Eller: 2) Penger. Endret 3. desember 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Men seriøst: Se på BT.no akkurat nå. En mengde supportere ute og uttaler seg om at nå blir det gull. Er dette flertallet??? Samme gjelder BA seff..... Lurer på hvor fort etter sesongstart dette snur til nedrykksprofetier. 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Alt er som det vanlige i Bergen Mao Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 I det minste går ikke de konk slik som VIF ;-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Men hva har vif med dette å gjøre? "Næ, siden det finnes verre ting så er Brann og Bergen bra." Logikken passer ikke meg. Hundre drepte blir liksom ikke noe bedre av at over grensen ble det drept 1000..... 2 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Eg er iallefall av den oppfatning at det er mangen supportere som forstår at stallen må fornyes og trenere må få tid til å sitte sitt preg på laget før en kamp begynne å snakke om edelt metall. Eg ser mest frem til å se et mer agrepsvillig og mer ballsikkert lag, som også har eg del ungdommer som viser seg fra en betre side enn under skarsfjord. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Entusiasmen blant supportere som vi ser etter denne signeringen er selvsagt langt bedre for Brann enn likegyldigheten og resignasjonen vi har sett tegn til de siste årene. Det er lite som kler denne klubben bedre enn optimisme, litt for høy sigarføring og mye oppmerksomhet. Jeg elsker det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Optimisme er bra, krydret med bare bitte litt realisme..... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hva har realisme med fotball å gjøre? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Realister er pessimister! Gullet skal hem! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Teori er nå ingenting fungerer og alle vet hvorfor. Praksis er nå alt fungerer og ingen vet hvorfor. I Brann kombinerer vi teori og praksis. Ingenting fungerer og ingen vet hvorfor. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja, for å klare å gjøre det til et problem at fotballsupportere er for entusiastiske og optimistiske må man være rimelig kjedelig etter min mening. Det er ikke supporternes jobb å være nøkterne "realister" - tvert imot. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Alt er som det vanlige i Bergen Mao Heldigvis:-) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ja, for å klare å gjøre det til et problem at fotballsupportere er for entusiastiske og optimistiske må man være rimelig kjedelig etter min mening. Det er ikke supporternes jobb å være nøkterne "realister" - tvert imot.Hvem har gjort dette til et problem? Det var et svært enkelt spørsmål. I tillegg er eg uenig i det siste du skriver. For supportere skal også være kritiske og gi beskjed om noe er galt. Det gjør ikke urealistiske supportere ;-) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå