Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er iallefall av den oppfatning at det er mangen supportere som forstår at stallen må fornyes og trenere må få tid til å sitte sitt preg på laget før en kamp begynne å snakke om edelt metall. Eg ser mest frem til å se et mer agrepsvillig og mer ballsikkert lag, som også har eg del ungdommer som viser seg fra en betre side enn under skarsfjord.

Lenke til kommentar

Entusiasmen blant supportere som vi ser etter denne signeringen er selvsagt langt bedre for Brann enn likegyldigheten og resignasjonen vi har sett tegn til de siste årene. Det er lite som kler denne klubben bedre enn optimisme, litt for høy sigarføring og mye oppmerksomhet. Jeg elsker det!

Lenke til kommentar

Ja, for å klare å gjøre det til et problem at fotballsupportere er for entusiastiske og optimistiske må man være rimelig kjedelig etter min mening. Det er ikke supporternes jobb å være nøkterne "realister" - tvert imot.

Hvem har gjort dette til et problem?

 

Det var et svært enkelt spørsmål.

 

I tillegg er eg uenig i det siste du skriver. For supportere skal også være kritiske og gi beskjed om noe er galt. Det gjør ikke urealistiske supportere ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...