Crazy Joe Davola Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 David Nielsen er en spennende trener, og jeg sitter med en følelse av at han får jobben, men jeg ønsker meg en mer etablert trener nå. Har veldig sansen for Jostein Grindhaug, men om Brann har råd til å løse han ut er en annen sak. Ellers er vel Sollied en mann de bør vurdere. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Ikke flere bisarre norske dialekter. Grusomt nok å ha hatt to samer om vi ikke får en bisarr sildedialekt også- Heller en danske med potet i halsen. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Kunne gjerne sett Grindhaug eller Nilsen som Brann trener. Det er håper neste Brann trener innehar en offansiv spillestil og et intensivt trykk for å gjennvinne ballen når man taper den, men også får til en betre organisering i forsvar enn det vi har hatt i løpet av de siste årene. Han burde utstråle autoritet, men også som kan ta imot konstruktiv kritikk uten å flåse det bort. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6971275.ece No skal altså RS analysere Brann kampen for TV 2, det kan bli spennende. Her må man være forberet på mangen stikk. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Håper Tromsø vinner! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Brann er vel de hjelpeløses hjelper så det går nok bra. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 En perfekt sisterunde i TL. Strømsgodset tar gullet foran nesen på RBk og vi slår Tromsø å sender dem ned i Adeccoen. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Da blir det ikke Nielsen. http://www.siste.no/fotball/eliteserien/article6976595.ece Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 På topp vil vi være bra forspent med Pusic, Drame, Huseklepp og Lorentzen. Da er det bare å få en ny trener inn, så stormer vi neste år frem til gull. Gleder meg. Jævlig artig om Ranheim rykker opp. Da må de bli møtt på stadion med deres egen versjon av jeg gikk en tur på stien når vi kjører over de. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 For min del håper eg S08 kommer tilbake til TL. Å ha 2 trønderlag i TL blir for mye. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Jostein Grindhaug hadde vært konge, men realistisk er det ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Da er han passe idiot hvis han går fra det han sakte men sikkert har bygd opp i FKH til ustabile Bergen og halvannet år maks i stolen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Alex Mcleish ryktes til Brann, ja. Skeptisk..... Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Nå veit eg ikkje en døyt om kva fotball Alex Mcleish står for, men etter det eg har lest rundt om på nettet, så er det ikkje personen som står for offansiv fotball. Er dette tillfelle så er ikkje min entusiasme så veldig stor for den ansettelsen Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/suksesstrener-kan-bli-ny-branntrener-4164575.html Blir spennende om det blir han som tar over trener jobben. Han står for underholdenes og liker å bruke unge spillere Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Dette hadde vært et stort lyspunkt vist vi hadde fått denne mannen som trener. Tror han kunne gjort noen gode saker i Brann! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Svensken hadde vært perfekt i Brann. Tror entusiasmen hadde vært raskt tilbake om han nå ble trener. Krysser fingrene:-) Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Ser ut som at Brann vil få seg en ny og spennende svenske som trener. Gleder meg! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Norling signerer for 3 år - sannsynligvis det mest spennende som har skjedd Brann siden Martin Andresen skrev under for oss. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Her har faktisk RBH klart ett lite genitrekk. Hvem hadde vel trodd det? Entusiasmen er alt på vei tilbake i Bergen. Det har vært mer snakk rundt Brann den siste uken rundt om enn det var igjennom hele sesongen. Brann er plutselig blitt ett samtaleemne igjen på arbeidsplasser rundt om, på kafeer osv. Merkelig hvordan en trener klarer å engasjere mer før han er blitt ansatt enn Skarsfjord klarte med en lang seiersrekke på hjemmebane. Jeg tror det vil være bra med folk på første hjemmekamp dersom han signerer og det kommer inn to solide forsterkninger. Da er der fort en 15 000,- kontra 7000,- vi ville hatt med ett nytt kjedelig trener navn. Jeg gleder meg allerede til sesongstart og tror dette kan bli noen artige år vi har foran oss:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå