Gå til innhold

SK Brann - Bergens Stolthet

DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

This: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025657&p=21063293

Joda, husker den nå.

Uansett - jeg har ingen tro på at Karadas eller Hanstveit hever nivået eller drar opp publikumsinteressen. Hanstveit var i klubben i 10 år, og var stort sett like grå i media som Skarsfjord. Karadas var mer i media, men har sikkert enda mindre å bidra med. Skal han erstatte Pjuskitsj? Nå scorer aldri Pjusken, men det gjør jaggu ikke Karadas heller. Og jeg vil før ha svensken på venstreback enn Hanstveit. Antar de holder samme nivå, uten at jeg har sett for mye av Hanstveit de siste 10 årene...

Lenke til kommentar

Vist det er dem som skal være storsigneringene dem går ut å skryter av, så begynner det virkelig å vise kor jævla langt ned i grusen denne klubben har kommet. Har dem virkelig troen på at det er disse to som skal gjøre at det bli edelt metall i 2014? Da har dem ikkje mye tru på kvaliteten i de andre klubbene i TL. Blir vel denne backrakken dem ser for seg : Sævarsson - Mojsov - Jonsson - Hanstveit og Karadaz på topp med pusic, Vist dem ikje hiver Karadas ned på stopperplass sammen med Mojsov. Dette lukter det edelt metall lang vei!!! Jippi

Lenke til kommentar

I dag er det kamp mot Sandnes Ulf, ingenting verden å spille om, bortsett fra de 40 poengbonusen som spillerene kan få. Denne bonusen ser eg helst at Brann slipper å betale ut, så tap i dag blir ikkje tatt så tungt. Betre å tape idag og vinne den siste mot Tromsø og kanskje vi kan være den siste grunnen for at Tromsø å rykke ned.

Laget mot Sandnes: Mohus - Sævarsson - Wangberg - Soko - Fakiri - Haugen - Badji - Askar - Barmen - Huseklepp - Pusic.

Når soko blir prioritere forann Gjesdal, så gir det ikkje noen gode signaler til Gjesdal. Vi er inne i en periode der vi ikkje har noe å spille for, men forsatt får ikkje talentene slippe til. Barmen, Haugen og Mohus får spille, så det er grett. Selv om Mohus hadde en god kamp mot Hønefoss, så har han ikkje kontrakt med Brann neste år, slik som Øvretveit har, men han blir prioritere forann han selv om. Barmen og Haugen hadde fått spille mye, så dem tar eg ikkje med i bedømmningen om talenter som ikkje har fått prøvd seg skikkelig.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt Skarsfjords finger mot pressen. Pressen har vel i stor grad skrevet om manglende entusiasme rundt laget, samt planløs, kjedelig og dårlig fotball. Når treneren i løpet av en hel sesong ikke klarer å endre dette (greit, han fikk ikke sin siste kamp), så må det være lov å komme med kritikk.

Lenke til kommentar

Skarsfjord er en person som ikkje tåler å få kritikk, så når pressen skriver litt kritikk mot han (som er berettiget) så mener han de er heksejakt mot han. Skarsfjord må jo være den trener på lenge som har fått egentlig lite kritikk i forhold til det laget prestere. SÅ har vi han Davy Wathne som mener at kritikken har været får mye, skjønner ikkje kva han tar det ifra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...