Jotun Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Godt å se at Brann kan score mål. Men ser ingen grunn til å roe ned. Brann har ledet med 2 mål før og tapt så bare å kjøre på.Imponert! Kampen er over. Dette har vi vunnet! Imponert! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Askar krever mer penger for å bli i Brann Brann har så langt ikke innfridd Amin Askars økonomiske krav for å forlenge kontrakten. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6869236.ece Ypperlig mulighet for å bli kvitt han... eneste han gjør er å score ubetydelige mål Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Må innrømme at jeg følger sjeldent med på brann lenger, bare hvis jeg småsover på sofaen og det går på TV2. Men tidligere i sesongen synes jeg ikke han var noe å skryte av. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Asker har hatt en dalende kurve i det siste, men er fortsatt en viktig brikke i laget. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Askar krever mer penger for å bli i Brann Brann har så langt ikke innfridd Amin Askars økonomiske krav for å forlenge kontrakten. http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article6869236.ece Ypperlig mulighet for å bli kvitt han... eneste han gjør er å score ubetydelige mål Nå har eg jaggu hørt det òg. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Brann skriver vel 5 års kontrakt med han om et par uker uansett, før de ombestemmer seg i midten av neste sesong når vi ligger på 7-8 plass, uten å ha fått en eneste forsterkning... Nesten riktig. Du fikk ihvertfall rett at han ihht planen skal være vår trener i tilsammen 5 år. Synes at man burde sett an hvor vi endte opp til slutt før han fikk forlenget. Men vi kan enda klare medalje og da blir det Europa på Brann neste år. Så ikke den siste kampen, men i kampen før det så fikk vi se at vi både har Piotr som kan sjefe bak der og vi har fått Mojsov som er forsvarssjef med stor S. Da har vi også lagt ett godt fundament for neste år. Dette ser lyst ut! Endret 20. september 2013 av Step_up 1 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ser lyst ut?! Kan ikke huske at det har sett mørkere ut etter at vi vant gullet. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Nå har eg jaggu hørt det òg. Ja det ble litt tull. Men at han har kastet bort mange muligheter til å skape noe med mange håpløse skuddforsøk, det er det ingen tvil om. For noen kamper siden så hadde Askar ballen i det som ville bli vårt siste angrep i kampen, så skjøt han pokker meg fra 30 meter. Ballen gikk til helvete langt utenfor og over. Endret 20. september 2013 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Ser lyst ut?! Kan ikke huske at det har sett mørkere ut etter at vi vant gullet. Viser til mitt siste innlegg og tar med at mye av spillet vårt har jo vært bra i det siste. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2013 Del Skrevet 20. september 2013 Angående Askar, så synes jeg han er en av de bedre spillerne. Håper de kommer til enighet om forlengelse av kontrakten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Ser lyst ut?! Kan ikke huske at det har sett mørkere ut etter at vi vant gullet. Du er tydeligvis temmelig korthusket, før sesongstart 2011 var alle 100% sikre på at vi kom til å rykke ned. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Kamp mot Strømsgodset idag, blir spennende å se om forsvaret kan hamle opp med raskt kortpassningsspill fra dem. Kjeksen er nok tilbake i forsvaret, men kor lenge han bli der før en ny skade dukker opp det er aldri godt å vite. Nå er det kun Larsen som er ute med skadet, så nå har Skarsfjord en fulltallig stall og velge mellom. Synest Barmen burde få forsette å spille, har gjort det bra i det siste kampene han har spilt. Håper på denne lagoppstillingen Piotr Sævarsson - Mojsov - Jonsson - Demir - Haugen - Soko - Askar - Barmen - Huseklepp - Pusic Synd vi ikkje har så god dekning på HB, for Sævarsson burde få seg noen kampen på benken Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Bør fokusere på å ikke rykke ned. Er ikke langt vekke nå,og er ikke for god til det heller. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Bør fokusere på å ikke rykke ned. Er ikke langt vekke nå,og er ikke for god til det heller. Selvfølgelig er vi det. med Mojsov har vi store muligheter til å ta medalje. Endret 21. september 2013 av Step_up Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 så mange latterlige frispark godset får... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Dum tjærnås?? tar jo selvfølgelig ball! filming! Ellers hadde ikke piotr reagert slik. Endret 21. september 2013 av Step_up Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Nei.. har du sett! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 gult kort for holdingen i feltet også staberg din kuk! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Frister å satse 1000 på godset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå